وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام. امیدوارم تعطیلات تابستان به همه‌تان خوش گذشته باشد. لیست درسهایی که در نیمسال آتی برای دانشجویان برق ارائه خواهد شد در فایلهای پیوست آمده است. لطفا برنامه های خود را بررسی کنید و اگر اشکالاتی به نظرتان رسید، اطلاع دهید. به دوستانتان هم خبر بدهید. لطفا به موارد زیر هم توجه کنید:

۱) این لیستها تا زمان انتخاب واحد تغییر میکند.

۲) در این لیستها خطاهایی وجود دارد که بعضی را میدانم و اصلاح خواهم کرد. بعضی را نمیدانم و به کمک شما برطرف خواهد شد.

۳) شماره درسها کلا تغییر کرده است. شماره‌های جدید درسهای خودمان در لیستها موجود است. سعی خواهم کرد شماره درسهای پایه مشترک را هم به لیستها اضافه کنم. به این شماره ها و گروه‌ها توجه کنید تا مثلا به اشتباه در محاسبات عددی گروه مکانیک ثبت نام نکنید.

۴) انتخاب واحد را با توجه به پیشنیازیها و همنیازیهایی که در همین وبلاگ در انتخاب واحد نیمسال قبل گذاشتم، انجام دهید و حتما رعایت کنید. رعایت این پیشنیازیها و همنیازیها لازم است. ساده‌گیری نکنید و خود را دچار دردسر و ما را دچار شرمندگی نکنید. مساله ساده است: رعایت این پیشنیازیها و همنیازیها لازم است. موارد استثنا فقط تحت شرایط و دستورالعمل  تبدیل پیشنیازی به همنیازی مقدور است و لاغیر.

۵) در سرفصلهای جدید وزارت علوم برای دانشجویان ۹۲ به بعد، فیزیک۲ همنیاز مدارهای الکتریکی۱ شده است. اینکه این مساله شامل دانشجویان قبل هم بشود یا نه، اعلام خواهد شد. در این مورد کامنت نگذارید، اس ام اس نزنید، تلفن نکنید، نامه ننویسید و به در خانه هم مراجعه نکنید. اگر شد همینجا اعلام میشود.

۶) ارائه بعضی درسها به زمان حذف و اضافه موکول شده است. اینها درسهایی است که به نظرم رسید به حد نصاب تشکیل نخواهد رسید. از همین امروز تا زمان حذف و اضافه می‌توانید اقدام به تهیه لیست نمایید. لیستهایی که به حد نصاب برسد تشکیل خواهد شد. خوش و خرم باشید.


برنامه درسهای ارائه شده کاردانی آی سی تی

برنامه درسهای ارائه شده کارشناسی ناپیوسته سوئیچ  ( این برنامه تغییر کرده است)

برنامه درسهای ارائه شده کارشناسی برق (همه گرایشها)  ( این برنامه تغییر کرده است)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۱۲۵)

سلام استاد خدا قوت
استاد این قانون امسال که فیزیک2ومدار همنیاز شد یه جورایی در حق ما ورودی های 90 ظلم شد
وگرنه تا الان الکترونیک2 و بیشتر آزها رو پاس کرذه بودیم و این ترم فقط کنترل خطی که از منابع کنکور هست رو میخوندیم و تمام.
و3ترم وقت داشتیم قوی تر واسه کنکور سرمایه بذاریم
حیف ایکاش ورودی 91 بودیم.
پاسخ:
ممنون. موفق باشید.
استاد خیلی ممنون
دمت گرم
خیلی مردی
نوکرتم
پاسخ:
بخاطر سه تای اول ممنون. آخری شایسته من و شما و بقیه مون بعنوان معلم و دانشجو نیست.

سلام

ببخشید استاد درمورد اندازه گیری فرمودین فعلا نه یعنی این ترم کلا نمیتونم یا باید تا حذف اضافه صبر کنم؟؟؟

پاسخ:
بهر حال بعد از حذف و اضافه باید انتخاب واحدتون مطابق چارت و تغییرات اعلامی باشد.
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۰ الکترونیک 90
سلام استاد...خواهشا یه تجدید نظری یا نموداری اعمال کنین استاد....هی گفتین با فرض پاسی درس بردارین اینم از طرز نمره دادنتون! 
الان که تمام انتخاب واحده ما در این صورت الکی بوده که؟
سلام
استاد نمره سیگنال کی میزنید؟
من 21 واحد برداشتم امیدوار باشم به نمره سیگنال؟
پاسخ:
نمره تون خوب شده. نمره ها رو زدم.
سلام استاد.ریاضی2 مدار1 ,الکترومغناطیس و محاسبات برداشتم در کل 14 واحد .امکانش هست اندازه گیری هم بردارم ؟استاد حداقل درس اختیاری ارائه بدین 14 واحد خیلی کمه...
پاسخ:
فعلا نه. تا حذف و اضافه شاید.

سلام وخیلی خسته نباشین

میشه یه لطفی بفرمایین و ظرفیت الک صنعتی را 5 نفرافزایش دهید؟ زیرا بنده و4نفردیگه تنها نفرات درلیست انتظارهستیم که اگر ما5 را اضافه بفرمایین،ظرفیت45 نفرمیگردد

باتشکر وممنونم

پاسخ:
شد
سلام گروه 3 و 6 نقشه کشی روز دوشنبه به ترتیب ساعت 17-20  و 18-20  با استاد شجاع الدین ارایه شده است!!!!!!!
پاسخ:
میبینین؟ همه کار میتونیم.
ممنون. بررسی میکنم.

با سلام استاد آز معماری مهندس صفدری گروه 3 و4 کی تشکیل میشه؟ امروز  با دوستان صحبت میکردم گفتن شما فرمودید که تا آخر شهریور کلاس آز معماری تشکیل میشه؟
پاسخ:
خبر میدن بهتون.
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۵ الکترونیک 88

سلام استاد

ماشینهای الکتریکی 3 تشکیل میشه یا خیر؟

پاسخ:
بله
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۲ الکترونیک 88

سلام استاد، خسته نباشید،

درس آزمایشگاه ماشینهای الکتریکی 1 تشکیل میشه؟ چه روزی؟

پاسخ:
فعلا مثل ترم گذشته است.
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۷ امیرحسام افشار

سلام استاد

شما برای این ترم به من پیشنهاد دادین که درس محاسبات عددی رو انتخاب کنم. با توجه به اینکه من برنامه نویسی رو هنوز پاس نکردم آیا میتونم محاسبات رو بردارم؟ برای این که درس برنامه نویسی رو  این ترم پاس کنم چیکار کنم؟ چون هنوز ارائه ندادینش. برنامه نویسی رو کی ارائه میدینش استاد؟ 

پاسخ:
نه.برنامه نویسی ارائه خواهد شد. تا حذف واضافه
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۵ امیرحسام افشار
باسلام
باتوجه به اینکه من در ترم اول ریاضی1وبرنامه نویسی راافتادم  برای ترم سوم باتوجه به اینکه تعداد واحدهایم کم است الکترومغناطیس را میتوانم انتخاب کنم؟فیزیک2راقبول شدم .لطفا برنامه پیشنهادی خودرابرایم بگویید.لازم بذکر است که امارواحتمالات رادرترم قبل پاس کردم.
پاسخ:
مغناطیس نه. مدار بله. ریاضی مهندسی نه. ریاضی ۲ و معادلات بله. محاسبات بله. این ۱۲ واحد. بقیه رو خودتون نگاه کنین به چارت و درسها.

سلام خسته نباشید

من 20 واحد برداشتم میتونم کارآموزی را خارج این 20 واحد بردارم؟

پاسخ:
نه. بالا تو کامنتها توضیح دادم. تازه باید کمتر واحد بگیرید.
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۵ ازمایشگاه مدار

با سلام و سپاس

استاد ظرفیت ازمایشگاه مدار اقای ادینه اضافه میشه؟

هر گروه 7 8 تا لیست انتظار داره.

با تشکر

پاسخ:
بله.

سلام

دکتر مغناطیس اقای کاظمی با مدار2 تداخل داره.امکان درست شدنش هست؟

ممنون.

پاسخ:
نه. دو گروه دیگه مغناطیس داریم اون هم دسته گل.

با سلام احترام

استاد رشتم کنترل نمیدونم مخابرات بردارم یا جبر.

کدوم مهمتر تا بردارم؟

با تشکر

پاسخ:
جبر قبل یا هم زمان کنترل خطی معنی درس کنترل خطی رو کاملا بهبود میده. مخابرات هم خوبه.

با سلام و خسته نباشید

استاد مدار2 افتادم سیگنالو پاس کردم.

میتونم مخابرات بر دارم؟

پاسخ:
مخابرات بله. کنترل نه.
سلام.استاد میشه فیزیک2 با ترمودینامیک همنیاز کرد؟
پاسخ:
اگر دوبار افتاده باشین بله.
سلام
الان توبخش دروس 110 برق ارائه شده برای تمامی ورودی های برق کلا همینه یا نه امشب تغییرمیکنه
برای انتخاب دروس عمومی باید چکارکرد،چون من کدشو وارد میکنم میگه اطلاعاتی جهت چاپ موجود نیست
امکان داره گروه های تجزیه و الکترونیک1 و مدار2 وماشین رو زیاد کنین
تداخل ماشین ومدار2 رفع میشه؟
ممنون
پاسخ:
کدهای ۲۰۰-۲۱-۲۰ تا ۳۹۹-۲۱-۲۰ مربوط به کارشناسی برق همه گرایشهاست. درسهای مربوط به خودتون رو باید از چارتهایی که در اختیارتون گذاشتیم، پیدا کنید و بدونین که مثلا اصول میکرو کامپیوتر درس تخصصی کنترل است و الکترونیک این درس رو ندارند.
سلام
ببخشید کارگاها و آزمایشگاههای فیزیک ارائه نشده؟
پاسخ:
مربوط به من نیست. ولی شنیدم فردا درست میشه.

با سلام

انتخاب واحد بجه های 91 افتاده 11ام که روز شهادت امام صادق.

تعطیل رسمی هم هست.

میشه واسه ما کاری کنید.

چون از همه بچه های برق قدرت متاسفانه 1 نفر هم تو خونش اینترنت نداره.

با تشکر

پاسخ:
آره. گفتن فقط به قدرتی ها اینترنت ندن. نمیدونم چرا. عوضش ده روز انتخاب واحده. اسلوموشن انتخاب واحد کنین.

با سلام خدمت شما استاد گرامی

 ریاضی 2 رو با ریاضی مهندسی هم نیاز میکنید؟

پاسخ:
نچ.
سلام استاد ٫خسته نباشید از جواب دادن به این همه پیام !!!
ظرفیت الکترونیک ۳ و بررسی را کی بیشتر میکنین ؟
پاسخ:
شد
استاد تاریخ امتحانای مخابرات و تکنیک یک روز.اگه میشه تاریخشو عوض کنید.
پاسخ:
الان نمیتونم قول بدم.

استاد ریاضی 2 با زبان تخصصی امتحانش تو یه روزه  اگه میشه درتش کنید

ممنون

پاسخ:
من اکیدا توصیه میکنم زبان تخصصی زودتر از ترم ۵ نگیرید. ولی بهر حال تاریخ امتحانها تغییر نمیکنه.

با عرض سلام

خسته نباشید

جناب دکتر من الان چون ریاضی2 افتادم نمیتونم بیشتر از 12 واحد بردارم

تو رو خدا یه کاری کنید بشه با ریاضی مهندسی همنیازش کنم

 

پاسخ:
شرمنده. مدار ۱ بردارید.
سلام استاد خسته نباشید
استاد اگه میشه یه درس اختیاری دیگه (ترجیحا دوشنبه)واسه بچه های88و89 ارائه بدین مطمئن باشیدحتما به حد نصاب میرسه چون اینطوری برنامه خیلیا بهتر میشه.در ضمن زمان ازمایشگا های ماشین ومدار مخابراتی کی معلوم میشه؟ 
پاسخ:
در مورد ماشین ۳ و یا بررسی ۲ فکر میکنم. دوشنبه ها. 
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۶ اسممو نمیگم استاد

استاد خسته نباشید..

استاد فردا که انتخاب واحده!!!

استاد بداد ما برسین که کلا هنگیم...مدار 2 و ماشین 1...

خدا عاقبت همه جوونا رو بخیر کنه...

امین...

استاد اجرت با خدا که جوابمونو میدی...

پاسخ:
باید با دکتر کامیاب و خانم دکتر زنده دل مشورت کنم. یک کم دیره فکر کنم. باشه فردا.

سلام ببخشید چون الان اموزش در دسترس نیست میپرسم.

امکانش هست با نامه از اساتید درسی که 9.75 شده به 9.95 تغییر بدن(نمره ها تایید اموزش شدن)؟

بدون نامه اموزش قبول میکنه؟

ممنون

پاسخ:
نمیدانم

سلام

استاد تمام این دروس اختیاری میباشد

اصول میکروکامپیوترها

ترمودینامیک

جبرخطی

مبانی ترمودینامیک؟

سپاسگذارم

پاسخ:
به پست جدید مراجعه کنید. درسهای نامبرده درسهای تخصصی گرایشهای غیر الکترونیک هستند. اختیاری الکترونیک نیستند.
استاد برای رفع مشکلات احتمالی شنبه و 1شنبه دانشگاه هستید؟
پاسخ:
چه مشکلی؟ مگر الان دارم چکار میکنم؟
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۴ عاشق دکتر انزابی

سلام استاد

خسته نباشید..

استاد کمتر از 10 ساعت دیگه تا انتخاب واحد زمان داریم ولی هنوز مشکل تداخل مدار2 استاد زنده دل و ماشین 1 استاد کامیاب برطرف نشده؟

شما گفتین مدار 2 واجب تره ولی بنظر شما بجا ماشین چی برداریم؟

استاد این تداخل مشکل خیلی از بچه های 90 هست.

تشکر از صبر و حوصله ای که در جواب دادن به سوالات دارین.

پاسخ:
فردا باید بیشتر فکر کنم. الان خسته ام.
با این اسم یک بار دیگه کامنت بذاری برنامه مدار ۲ رو کلا حذف میکنم.

استاد میشه پروزه رو این ترم برداریم و خرداد ارائه بدیم ؟ برا کارآموزی تابستون که برداشتیم تا کی وقت داریم؟

پاسخ:
بله. از خانم هاتفی بپرسید. به نظرم آذرماه.

استاد میشه پروزه رو این ترم برداریم و خرداد ارائه بدیم ؟ برا کارآموزی تابستون که برداشتیم تا کی وقت داریم؟

سلام

استاداقتصادمهندسی چی شد؟استاداگه میشه ظرفیت گروهای آز الک 2 رو افزایش بدید؟

پاسخ:
قرار بود چی بشه؟

سلام

 

امکانش هست الکترونیک صنعتی و مخابرات نوری و بهینه سازی رو هر سه با هم برداشت؟

اگه میشه. تاریخ امتحاناشون چطورین؟

پاسخ:
بله. تا حذف و اضافه قطعی میشود.

سلام ،

 

استاد 58 تا کامنت! تو یک روز! واقعا خسته نباشید و ممنون به خاطر وقتی که میذارید .

فقط چون تو 2 تا از کامنت هایی که در رابطه با تداخل دروس مخابرات نوری و الکترونیک صنعتی فرموده بودین بررسی میشه ، میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست اون دروسی که تداخل دارن بررسی بشن نه این 2 درس، یا حداقل در همون روزی که هستن باشن و ساعتون تغییر کنه چون فکر میکنم جابجایی این 2 درس برای دوستانی که ترم آخرشون هست و تعداد واحد های کمی دارن مشکل ایجاد کنه ( مثلا خود من فقط همین 2تا درسم مونده ! )

و یک سوال هم داشتم :

چون تعداد دانشجویانی که ارشد در گرایش قدرت میخوان ادامه تحصیل بدن نسبتا کم نیست ،به هیچ عنوان نمیشه ارائه دروس اختیاری مثل بررسی 2 یا ماشین 3 مورد بررسی قرار بگیره ؟

باتشکر

پاسخ:
مخابرات نوری متاسفانه تغییر کرد. اتفاقا برای رعایت بچه های ترم آخر. شاید بد هم نشده باشه. هم با میکرو و هم با آز میکرو تداخل داشت. خود دکتر کاظمی هم مایل به تغییر ساعت ۱۲-۱۴ بودند. بهر حال یک نصفه روزی به ضررتون شد. برای درسهای قدرت سعی کردم. نشد. تا حذف و اضافه برای یک درس قدرتی دیگر تلاش خواهم کرد. شاید دکتر کامیاب بپذیرند. شما یک لیست آماده برای دوشنبه داشته باشید.
معماری کامپیوتر فقط یه گرهه؟اونم امکانش هست که تو حذف و اضافه با یک استاد دیگه ارائه بشه؟؟
پاسخ:
اگر پر بشه و برای گروه جدید به حد کافی متقاضی باشه بله.

سلام خسته نباشید

من ترم آخر هستم و الکترونیک 3 و مدار مخابراتی تداخل داره ،لطفا بررسی کنید.ممنون

پاسخ:
کار سختیه. باید ببینم.
سلام استاد لطفا قطعی جواب بدید:آیا تا فردا شب نمره های سیگنال رو میزنید؟                                                  اگر احتمالا سیگنال بیفتیم تداخل این درس با اصول میکرو کامپیوتر ها رفع شدنیه؟ ممنون بخاطر زحماتتون
پاسخ:
تداخل اصول میکرو با تجزیه و تحلیل رفع میشود. 

ترم آخر  آزالکترونیک 2   و 3 رو میشه با هم برداشت ؟

پاسخ:
بله

سلام و خسته نباشید

استاد یکی از دروسه من تایید نشده برای اینکه مشروط نشم فقط 0.17 نمره لازم دارم تا از استادش بگیرم.معدلم 11.98 شده.

میشه از 14 واحد بیشتر بردارم تا تو این هفته استاد رو پیدا کنم.

 

پاسخ:
بله
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۶ الکترونیک 89

سلام

شرمنده بد موقع مزاحم شدم

ترم هفتیم و 27 واحدم مونده امکانش هست 7 ترمه تموم کنم

پاسخ:
نه متاسفانه
ببخشید استاد درس مخابرات نوری برا ما که گروه الکترونیک هستیم مناسب؟ چون با زبان تخصصی هم تداخلی نداره
پاسخ:
مال شما الکترونیکی ها است.

خسته نباشید

استاد من ترم پیش میکرو رو پاس کردم ولی اصلن از این درس خوشم نمیاد. خود درسش رو هم شانس اوردم پاس کردم. استاد میشه به جای آز میکرو پروژه آز الکترونیک3 که توی چارت هم هست و باید یکیشو پاس کنیم برداشت. خواهش میکنم.

پاسخ:
واقعا بد شانس هستید. چون پروژه آز الکترونیک ۳ ارائه نشده. شرمنده ها. ولی مجبورین آز میکرو رو بر دارین. شاید از آزمایشگاهش خوشتون بیاد.
با عرض خسته نباشید
استاد با توجه به اینکه استاد رجب زاده یکشنبه ها 10-12 سیگنال و تو همون روز 14-16 منطقی دارن و ساعت 14-16 منطقی و مخابرات1 تداخل دارن هیچ راهی نداره جای ساعت 14-16 منطقی رو با 10-12 سیگنالشون عوض کنین تا تداخل ما هم برطرف بشه و کلاسامون پراکنده نشن؟
استاد خداوکیلی هیچ مشکلی پیش نمیاد
ما را خواهشا دریابید در رفت و آمدیم :( دمتون گرم!


پاسخ:
یک تغییراتی دادم. یک ساعت دیگه میزنم. ونتظر باشید و بعد نظرتون رو بگین.
با سلام
استاد،هر دو زمان ارائه شده برای زبان تخصصی با دروس اختیاری بهینه سازی و الکترونیک صنعتی تداخل داره
پاسخ:
دارم سعی میکنم برطرفش کنم.

شما فرمودین در صورت لزوم امکان تشکیل مدار 2 هست من جسارتا"ساعتای حضور اقای حکیمی مقدم رو نگاه کردم شما اگر لظف کنین بررسی کنید که شنبه 2-12 ساعت ثابت مدار2 ویکشنبه 2-12 فرد مناسب هست بسیار ممنون میشم. واقعا"خسته نباشید

پاسخ:
نگفتم مدار ۲ حتما ارائه میشه. اگر لازم شد چشم.
استاد من ترم آخرم هست و الک3 و مدارمخابراتی تنها دورس 3واحدیی هستند که اینت باید انتخاب کنم. لطفا مشکل تداخلش رو برطرف کنید. تداخل فقط در ساعت ثابتشون هست. ممنونم
پاسخ:
باید ببینم.
عذر مى خوام استاد أما مدرن و ماشین٢ فقط یک گروه ارائه شده. ممنون 
پاسخ:
بله. ماشین رو بردارید. برای مدرن وقت هست.

سلام

استاد در صورتی که ترم آخر باشیم میشه میکرو وآز میکرو رو هم نیاز کرد؟

ترم دیگه هم میکرو ارائه میشه؟

پاسخ:
ترم آخر بله
استاد اگه ساعت مدار2 رو تغییر بدین کلی از مشکلات حل میشه.یا یه گروه دیگه ارائه بدین.فقط خواهش میکنم نهایتا" تا حذف واضافه این مشکل مدار 2 رو حل بفرمایید. بسیار ممنون از زحمات شما .سربلند و برقرار باشید
پاسخ:
مدار ۲ مشکلش چیه؟ فقط میگین تغییر بدین. چرا تغییر بدم؟ کجا تغییر بدم؟

با سلام.

استاد انزابی ماشین1 و مدار2 تداخل داره امکان داره برطرف شه؟؟

مرسی

پاسخ:
باید ببینم.

باسلام

استادخواهشمندم آز الک 2سه شنبه رو تغییر ندید.ما کلی رو این ساعت حساب کردیم.

پاسخ:
ساعتها قطعی نیست. رو ساعتهای قطعی حساب کنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دکتر انزابی ما از بچه گی علاقه مند به شما بودیم و شما الگوی زندگی ما بودین از همون اول 

خواهشا ...
برای رضای خدا ...
افرادی رو که سیل رودخونه اترک میاره رو اینجا استاد نکنین
یه نمونه بارزش هم *******ه...
که مثلا استاد ***** بودن
اینا بچه های مردم رو بیچاره میکنن ...

با تشکر از شما
پاسخ:
بابت اون ماجرا متاسفم و از همه دانشجوها عذر خواستم. امیدوارم این اتفاق تکرار نشه. اگر موردی این ترم هست بفرمایید.

سلام

وقت بخیر

معماری کامپیوتر و الکترونیک 3 تداخل دارند در صورت امکان رسیدگی کنید

با تشکر.

پاسخ:
بررسی میکنم.

سلام

خسته نباشید

امکان داره  الکترونیک 3 یه گروه دیگه هم ارایه بدید؟

پاسخ:
همینطوری نه. مگر پر شده؟
با سلام .استاد آز الک 2 هر دوش تداخل داره لطفا کلاس سه شنبه رو ی ساعت عقب بکشید سه شنبه با آز میکرو تداخل داره که کلاس دیگه ی آز میکرو هم با مخابرات نوری تداخل داره یکشنبه هم با بهینه سازی.با تشکر
پاسخ:
بررسی میکنم
سلام استاد.وقتتون بخیر.استاد اگه انشالا خدا قسمت کردو شما نمره های سیگنال رو زدین و ما خدایی نکرده پاس نشده بودیم .حالا بجای درسای مخابرات1 و کنترل خطی که پیش نیاز هر دو سیگنال ست.ما بجای یکیش باید سیگنال برداریم.حالا سوال من از شما این بود که میخواستم خواهش کنم راهنمایی کنید بجای اون 3 واحد دیگه کدوم درس عاقلانه تر و بهتر است که برداریم؟آیا فیزیک مدرن خوبه یا نه؟ممنون میشم لطف کنید کمک کنید.
پاسخ:
اگر الکترونیک هستید یک درس الکترونیک و یک درس ماشین یک درس دیجیتال مثل معماری یک تجزیه و تحلیل. درس دیگه میتونه فیزیک مدرن باشه.
سلام استاد
چرا درسهای مدار2 و الکترونیک1 و سیگنال یک گروه ارائه شده؟
مخصوصا مدار2
استاد اگه میتونین یه کاری بکنین تا اینها با هم تداخل نداشته باشن
بازم ممنون
پاسخ:
آخه چی با چی تداخل نداشته باشه؟ برای شما چند گروه مدار ۲ و تجزیه و الکترونیک ۱ کافیه؟
سلام دکتر ببخشید اگه این ترم فیزیک الکترونیک بر نداریم ترم دیگه ارایه میشه؟چون میخوام 12 واحد بردارم 
پاسخ:
به نظرم بشه. ولی قطعی نمیتونم بگم.

واسه کنترل ترم 5 میکرو کامپیوتر مهمتره یا مخابرات ؟

چون واحدام پر شده فقط یکیشو میتونم بردارم....

 

پاسخ:
اصول میکرو. 
سلام
میشه دروس اختیاری رو خارج چارت برداشت.
مثلا من که گرایشم سوئیچ هست .به عنوان دروس اختیاری شیکه های gsm رو بر دارم ولی به عنوان درس اختیاری معرفی نشده.
پاسخ:
شما فقط درسهای با کد خودتونو میتونید بردارید. gsm مربوط به آی سی تی است.
اینکه گفتین تداخل الک 3بامعماری اشکال نداره یعنی چی؟
سیستم اجازه میده برداریم؟
پاسخ:
نه. یعنی اشکال از برنامه نیست. باید یکیشو بردارید. ولی سعی میکنم تداخلشو برطرف کنم.
سلام مخابرات نوری اختیاری است؟بیشنیازیاهمنیازداردایا؟
پاسخ:
اختیاری است. پیشنیازی اش رو اعلام میکنم.
سلام خسته نباشید
الکترونیک 3 ساعت 14تا16 با معماری کامبیوتر14تا16 تداخل دارد
برطرف می شود؟
پاسخ:
باید ببینم.
 آز معماری کامپیوتر(آقای صفدری) گروه 2 هستم و هنوز نمرات اعلام نشده. با توجه به اینکه آز معماری پیشنیاز آز میکرو هست، مشکلی برای انتخاب واحدم پیش نمیاد؟

پاسخ:
شما با فرض پاسی انتخاب کنید.
سلام 
ممنون از زحماتتون
درس الکترونیک3 و مدار مخابراتی باهم تداخل دارند. 


پاسخ:
الکترونیک ۳ پیشنیاز مدارمخابراتی است.

سلام وخسته نباشین خدمت استد محترم

استاد لطفا برای دانشجویان درراه فارغ التحصیلی، اختیاری 2واحدی ارائه دهید،باتشکر 

پاسخ:
اگر تعداد کسانیکه : (با اخذ همه اختیاریهای ارائه شده، برای فارغ التحصیلی در این نیمسال به درس اختیاری دیگری نیاز دارند،)  به حد نصاب برسد در حذف و اضافه انشااله.
ازمایشگاه معماری کامپیوتر اقای انزابی نژاد
پاسخ:
یا حالا یا حذف و اضافه حتما. ناشناس نمانید.

سلام استاد خسته نباشید

ترم آخرم و باید 24واحد بردارم اما هرکاری میکنم 21 بیشتر نمیشه لطفا راهنمایی کنید

واینکه دروس مخابرات نوری و میکرو سه شنبه ساعت 12-10 تداخل دارن اگه امکانش هست رسیدگی کنید

ممنونم

پاسخ:
چرا؟ بخاطر تداخل مخابرات نوری و میکرو؟

استاد

بمن تنها کمک کنید

میشه ساعت 16-18بررسی رو با14-16زبان تخصصی جابجا کنید

لطفا

خواهشا

توروخدا

پاسخ:
مشکل چیه؟ آخه همینجوری: جابجا کنید.

سلام .

ببخشید استاد کد 01 ،ریاضی 2 استادگنج بخش مشکل داره فک میکنم درست نیست .لطفا رسیدگی کنین . 

پاسخ:
چه مشکلی؟ ریاضی ها به من مربوط نیست.

سلام استاد

اگه یه دانشجویی سیگنال رو پاس کرده باشه و مدار 2 رو افتاده باشه میتونه کنترل خطی رو برداره؟

با تشکر

 

 

پاسخ:
نه. مدار ۲ پیشنیاز کنترل است.
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۹ عاشق دکتر انزابی(الکترونیک)

سلام استاد

خسته نباشید..

استاد عذر میخوام درس ماشین الکتریکی 1 استاد کامیاب ساعت 10 تا 12 با مدار 2 استاد زنده دل تداخل داره،تکلیف ما چیه استاد؟؟؟؟!!!!!

اگه بگیم ساعتا تغییر کنن که طبق تجربیات ما از دانشگاه تقریبا محاله،استاد اگه گروه دیگه ای هم ارائه نشه بنظرتون با این تداخل چیکار کنیم؟بنظرتون اگه به هیچ نتیجه ای نرسیم باید کدومو برداریم؟

استاد ما چاکریم دربست...

پاسخ:
اول: این چه اسمیه؟ حالت خوبه؟
دوم: چاکر کسی نباش. بخصوص دربست.
سوم: مدار ۲ واجب تره.

با عرض سلام. خسته نباشید 

استاد ببخشید امکانش هست که ساعت آز میکرو جابه جا بشه یا یک گروه دیگه ای ارائه بشه؟

چون با بررسی و مخابرات نوری تداخل داره...

خیلی متشکرم

پاسخ:
بررسی میکنم.
استاد تجزیه فقط یه گروهه؟خیلیامون افتادیم.خیلیامون هم هنوز ورنداشتیم.چرا خودتون دوباره ارائه نمیکنین؟
پاسخ:
اگر لازم شد در حذف و اضافه.
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۱ امین برفه ئی

سلام

خسته نباشید

ببخشید درس شبکه که یک درس اختیاری و 2 واحدیه رو این ترم ارائه نمیشه؟!

 

پاسخ:
فعلا نه. تا حذف و اضافه.

باسلام وخسته نباشید

استادمحترم ازشما تقاضا دارم درصورت امکان یاتداخل میکرو ومخابرات نوری ویااینکه تداخل آزکنترل والک صنعتی رابرطرف بفرمایید،وهمچنین 2واحد اختیاری رانیز ارائه دهید،تااینکه باکمک خدا ایشاله هرچه زودتر فارغ التحصیل گردیم

پاسخ:
باید بررسی شود. آز کنترل با الکترونیک صنعتی تداخل ندارد
با سلام

استاد با توجه به اینکه قبلا فرمودین درس مخابرات فقط ترم مهر ارائه میشه ، و اینکه من 1 بار درس آمار رو افتادم ... اجازه همنیاز کردن این درس ها رو دارم؟؟ 
پاسخ:
نه خیر. مخابرات ترم بعد هم اگر به حد نصاب برسد ارائه میشود.
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۳ الکترونیک 89
سلام و خسته نباشی
آز ماشین 1 استادش و ساعت و روزش کی معلوم میشه؟
و اینکه حالا که بعد از این همه مدت آز ماشین ارائه شده یه گروه کم نیست!!!
با تشکر
پاسخ:
آز ماشین فعلا فقط ثبت نام کنید. 
سلام آقای دکتر،خسته نباشین استادخواهشا،اگرممکنه تداخل مخابرات نوری بامیکرو را،یااینکه تداخل آزکنترل باالک صنعتی رابرطرف فرمایید،این ترم باید8واحداختیارم ومیکرووآز کنترلوحتما بردارم،میشه لطفااختیاری 2واحدی هم ارائه دهید،والاتافارغ التحصیلیم 7خانو بایدطی کنم،باسپاس ازتوجهتون
پاسخ:
غم نبینی. باید ببینم.
سلام استاد یه سوال: اگه من این ترم کنترل و مخابرات رو بردارم و پاس کنم و در انتهای ترم شما نمره های سیگنال بزنید و معلوم بشه سیگنال افتادم اونوقت تکلیف این دو تا درسم چی میشه ؟ شوخی کردم نمره ها رو بزنید دیگه خداییش همه چی به سیگنال بستگی داره اگه پاس نشه با توجه به تداخلش با اصول میکرو و الک ۲ کلا هیچی نداریم برداریم .دوووشواری هم نداره
پاسخ:
بی مزه!

با سلام .

ببخشیددکتر من میخوام الکترومغناطیس بردارم .پیشنیازش فیزیک دو هست که پاس کردم و همنیازش ریاضی مهندسیست .ولی من این ترم باید ریاضی دو بردارم .

آیا امکانش هست که الکترومغناطیس رو بردارم؟؟؟

پاسخ:
نه
با عرض سلام.
استاد از بچه های کنترل هستم که ترم پیش به دلایلی مدار منطقی رو افتاده ام  ال این ترم میشود لزف کنید و بگید کدوم دروس را نمی تونم بر دارم.
با تشکر فراوان
پاسخ:
اصول میکرو کامپیوتر. 

استاد من تو کامنت قبلی نوشتم آز الکترونیک 2  روز یکشنبه رو بیارین آخر هفته و فکر کنم شما اونو با الکترونیک 2 اشتباه گرفتین . لطفا دوباره بررسی کنید .

(چون ما همه 14 نفر ترم پیش الان ترم 7و9 هستیم برا کنکور میخونیم رفت و آمدم سخته)

پاسخ:
از الکترونیک ۲ آخر هفته؟ بررسی میکنم.
سلام استاد....استاد معماری کامپیوتر  استاد صادقی زاده هم برای برق هست یا نه؟
پاسخ:
نخیر. کدهای برق در لیست آمده

سلام

ببخشید هر دو گروه آز میکرو با بررسی تداخل داره و من باید هردوشو بردارم.

اگ امکان تغییر ساعت نیست لطفا پروژه آز الکترونک3 ارایه بدین تا اونو به جای آز میکرو برداریم.

مرسی

پاسخ:
بررسی میکنم.
سلام استاد
خسته نباشید!
من ترم4 کنترل هستم میخواستم ببینم امکان تغییر گرایش برای الکترونیک هست؟
پاسخ:
درخواست بدین. بررسی میشه. باید رتبه رو آورده باشین

باسلام

استاد تاریخ امتحان میکرو و الکترونیک صنعتی تو یک روزه میشه تاریخ امتحانشو عوض کنید؟

اقتصادمهندسی ارائه نمی دید؟

پاسخ:
اقتصاد فعلا نه. تاریخ امتحان فعلا همینیه که اعلام شده
سلام پیشنیاز دروس اختیاری بهینه سازی و مخابرات نوری چیه؟
پاسخ:
مخابرات نوری: الکترومغناطیس و مخابرات ۱
بهینه سازی اعلام میشود.

سلام

استاد

خسته نباشید

چند تا سوال داشتم

1.استادمسعود رضایی همون استاد معروف گروه کامپیوتر هستند؟

2.کلا چند واحد درس اختیاری باید برداریم؟

3.این فایلی که شما زحمت کشیدید شماره دروسش که تغییر نمیکنه انشاا...؟

4.توسامانه دروسی که واسه دانشگاه برق زدین واسه الکترونیک هم هست؟

5.انتخاب واحدبچه های89شنبه است؟

خیلی خیلی متشکرم که به سوالاتمون جواب میدید

پاسخ:
سلام.
۱- آقای مسعود رضایی دانشجوی دکتری الکترونیک فردوسی هستند و این ترم اویه که قوچان تشریف میارن.
۲- به لیست درسهاتون مراجعه کنید
۳- شماره درسهای جدید برق در لیست آمده و تغییر نمیکنه
۴- برق یعنی همه برقها
۵- بله
خواهش
باعرض سلام و شرمندگی استاد درصورت امکان ساعت 12-10 درس مدار1 یکی از اساتید اقای رجب زاده یا اقای خانی رو به 16-14 منتقل کنین و یکی از دروس مدارمنطقی یا مخابرات1 رو به ساعت 12-10 ببرین. یا یک گروه دیگه منطقی ارائه بدین ممنون.
با عرض شرمندگی مجدد چون بعضی از ماها از مشهد در رفت و آمد هستیم کلاسها یه خورده پراکنده میشن و برامون سخته
ما را دریابید استاد خیر دنیا و صد در اخرت ببینین با تشکر
پاسخ:
آقای رجب زاده مدار ندارند
مدارمنطقی نیازی به گروه دیگه نیست
امر دیگه؟

استاد درس مدار2 با  درس ماشین1 در ساعت ثابتشون تداخل دارن.اگه میشه برطرفشون کنید.هر دو دوشنبه 10-12 ست و نمیشه با هم گرفتشون.باتشکر.

پاسخ:
بررسی میکنم
با سلام درس مباحث 3 بهینه سازی درس اختیاری؟ پیش نیازش چیه؟ و مخابرات نوری هم همینطور؟
پاسخ:
اختیاری است. پیشنیازها رو اعلام میکنم

خسته نباشید.

امکان تشکیل یک گروه مدار 2 با جناب حکیمی مقدم  هست ؟

پاسخ:
در صورت لزوم بله. فعلا نه.
سلام
ورودى هاى ٨٩ میتونند از ماشین بردارند؟ نحوه برگزارى چطوریه؟
پاسخ:
بله. مثل ترم گذشته.
سلام خدمت استاد گرانقدر اقای انزابی

من می خوام 11 واحد اختیاری انتخاب کنم اما درس الک صنعتی با زبان تخصصی گروه 2 تداخل داره و همچنیین درس مباحث ویژه 3 با گروه یک زبان تداخل داره اگر بشه که ساعت های درس الک صنعتی با ساعت های درس اصول میکرو کامپیوتر ها عوض بشه فکر کنم مشکل حل بشه .
و همچنین از های میکرو با   درس های مخابرات نوری و بررسی تداخل داره اگر بشه یک گروه دیگه توی روز دیگه ارائه بشه مثلا صبح چهارشنبه این مشکل نیز حل میشه .با سپاس از زحمات شما
پاسخ:
بررسی میکنم.
سلام استاد
طبق برنامه دروس زیر با هم تداخل داره:
١.فیزیک مدرن و ماشین٢
٢.مدرن و سیستم های کنترل خطی اقای حکیمی
٣.مخابرات١ اقای خانی با منطقی
ممنون میشم دوباره بررسی کنید.
پاسخ:
دوست عزیز. هفته ۶ روز داره. هر روز هم ۵ جلسه. بعضی درسها با بعضی دیگه تداخل پیدا میکنه.  کنترل خطی و مخابرات ۱ دو گروه دارند.

سلام
1-هر دو گروه آز میکرو با بررسی سیستم های قدرت تداخل دارد.
2-لطفا برای آز الکترونیک2 گروهی دیگر ترجیحا اخر هفته ارایه کنید

با سلام

همان گونه که قبل دوستی عزیز گفتن

اگر یک گروه آز الکترونیک 2 دیگه آخر هفته ارائه بدین ممنون میشیم چون   :    گروه سه شنبه با بررسی تداخل داره یکشنبه هم که  دردی رو از ما دوا نمیکنه. 

با سلام و خسته نباشید

استاد تا جایی که من میدونم دروس اختیاری 11 واحده ک میشه 3تا 3واحدی و یک 2واحدی. ولی این ترم درس اختیاری 2واحدی ارایه نکردین. مثلا ترم پیش اختیاری 2واحدی شبکه بود.

و دوم اینکه این ترم اقتصاد ارایه نمیشه؟ ممنون 

پاسخ:
دروس اختیاری رو باید در دو نیمسال آخر به تدریج بردارید. نه همه رو یک جا در نیمسال آخر.
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۵ دانشجو کنترل
دروذ
استاد این جوابتون مربوط به مدارمنطقیه یکی از دوستان ((اگر مدار منطقی رو بجای ترم ۴ دارین ترم ۵ میگیرین احتمال تداخل با مخابرات رو باید بدین)). با توجه به اینکه در چواب من گفتید ((اگر نشد اصول میکرو رو بعد هم میتونین بگیرین)) از کجا معلوم ترم های بعد هم همون جواب مدار منطقی رو  در مورد اصول میکرو ندین ؟ ممنون
پاسخ:
دیگه گیر مدیر گروه بدقول افتادین دیگه.
استاد اگه ساعت سیگنال عوض نشه و اصول میکرو بر ندارم  شما بگید چی بردارم تا عقب نیفتم.لا اقل تحقیق در عملیات ارایه بدید.
یه سوال دیگه ماشین یک به نظرتون یک گروه کافیه؟
روز و ساعت ترمودینامیک کیه؟
سپاس فراوان

پاسخ:
ترمودینامیک رو اعلام میکنم. ماشین یک به نظرم کافیه.
استاد اگه ساعت سیگنال عوض نشه و اصول میکرو بر ندارم  شما بگید چی بردارم تا عقب نیفتم.لا اقل تحقیق در عملیات ارایه بدید.
یه سوال دیگه ماشین یک به نظرتون یک گروه کافیه؟
روز و ساعت ترمودینامیک کیه؟
سپاس فراوان

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۴ الکترونیک 90
 سلام .ممکنه زمان مدار 2 خانم زنده دل رو با ریاضی مهندسی ایشون جابه جا کنید؟ ممنون از زحمات شما
پاسخ:
نه. خواهش میکنم
سلام.  آز الک3 و آز تکنیک پالس  کد درساشون یکیه.استاد 2گروه زبان تخصصی ارائه شده هردو تاش مال رشته الکترونیکه یا کنترل؟
پاسخ:
نه آز تکنیک ۲۵۸ است. ممنون از تذکرتون. درستش میکنم.زبان تخصصی مال همه دانشجویان مهندسی برق است.

ممنونم ازتون

 راستی واقعا جای خالی دکتر پورزکی احساس میشه
نمیشد استاد الکترونیک3 یا تکنیک پالس یا مدار مخابراتی با ایشون ارایه میشد؟؟؟
ضمنا بابت حضور دوباره دکتر رجب زاده ممنونیم کاش برای سال اخری ها هم درس با ایشون ارایه میشد 

پاسخ:
واقعا جای خالیشون حس میشه. من جای خالیشونو بیشتر از همه حس میکنم. همه امیدوار باشیم ترم آینده حضور داشته باشند. وجود دکتر رجب زاده واقعا مایه خوشوقتی است، موافقم.
سلام اقای دکتر میشه روز سیگنال یا ساعتش رو عوض کنید با درس اصول میکرو و الکترونیک 2 اقای رضایی تداخل داره.ممنون
پاسخ:
بعیده. اگر نشد اصول میکرو رو بعد هم میتونین بگیرین.
سلام ممنون از زحماتتون
لطفا دروس پیشنیاز یا همنیاز دروس اختیاری رو اعلام کنید
پاسخ:
چشم.
سلام، وقتتون بخیر
استاد درس الکترونیک3 با معماری کامپیوتر در نوبت گردشی تداخل دارند. ممنون میشم پیگیری کنید
پاسخ:
کلا تداخلش اشکال نداره. ولی بررسی میکنم شاید برطرف بشه
با سلام
اقای انزابی از زحمات بی وقفه شما کمال تشکر رو داریم.
ما الان تو هاله ای از ابهام گیر کردیم .دلیلشم ندونستن نمره ی تجزیه و تحلیله.
ازتون ممنون میشیم اگه تکلیف ما رو با سیگنال روشن کنید.
با تشکر
پاسخ:
هاله ابهام! چه تعبیر قشنگی.
شما انتخاب کنید. من هم امیدوارم هاله ابهامتون رو برطرف کنم.

سلام

خسته نباشید 

عذر میخوام 2 تا سوال :

 

1.این ترم امکان برگزاری آزمایشگاه مدار مخابراتی در دانشگاه خودمان هست ؟

2. همه ی دروس  الکترونیک صنعتی ، اصول میکرو کامپیوتر ها ، جبر خطی ،بهینه سازی و مخابرات نوری را به عنوان درس اختیاری کارشناسی الکترونیک میتوان انتخاب کرد ؟

باتشکر

 

* درس جبر خطی هر دوساعتش در یک زمان هست .

پاسخ:
مدار مخابراتی: نه
اصول میکرو کامپیوتر درس دیجیتال پیشرفته ایست که دانشجویان بقیه گرایشهای غیر الکترونیک بجای معماری و میکرو برمیدارند بنابراین قطعا برای دانشجویان الکترونیک قابل اخذ نیست.
درسهای اختیاری برای الکترونیک الکترونیک صنعتی، بهینه سازی و مخابرات نوری هستند.

سلام. 

 ممنون که درس ها رو داخل وبلاگ زدی.

استاد برای درس سیگنال میشه شما هم ارائه بدیدتا از وجودتون در این درس استفاده کنیم؟

پاسخ:
سلام. دکتر رجب زاده عالی است. 
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۶ بابک اسماعیلی
سلام و خسته نباشید
پیش نیاز درس های اختیاری رو یک جوری اطلاع بدید که بدونیم
تا جایی که من خبر دارم برای درس های کارگاه برق و آزمعماری یه تعدادی هستند، اما تا شروع دانشگاه که امکان تهیه لیست نیست
برای هر کدوم، مخصوصا آزمعماری دس به نقد! یک گروه باز کنید
سپاس
پاسخ:
آز معماری سعی میکنم. کارگاه برق رو نمیدونم. ممنون
سلام استاد.خسته نباشید.استاد برای مدار2والکترونیک1  گروه دیگه ای ارایه نمیدین؟استاد اگ میشه تجزیه نحلیل سیستمها رو خودتون ارایه بدین.تشکر
پاسخ:
سلام. گروه ها پر شدن؟
تجزیه و تحلیل دکتر رجب زاده عالی است.

سلام.استاد ببخشید این گروه دوم درس مخابرات 1 معلوم نیست که استادشون کیه؟

پاسخ:
دکتر حسن خانی و دکتر قربان صباغ. هر دو عالیند. حسودیم میشه به دانشجویان قوچان.

استاد اگر ممکنه آز الکترونیک 2 گروه یکشنبه رو بیارین آخر هفته چون همه افرادی که ترم قبل الکترونیک 1 رو پاس کردن ترم 6و8 بودن وچون  همه درسای ما آخر هفته هستش و ما هم برا کنکور میخونیم و رفت آمد میکنیم به مشکل میخوریم . با تشکر

پاسخ:
متاسفانه شدنی نیست. دانشجویان ترم ۵ برای مخابرات و اصول میکرو و کنترل خطی باید یکشنبه و دوشنبه تشریف بیارن.
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۶ الکترونیک 90
وقت بخیر.ممکنه  زمان هر دوجلسه مدار 2 روتغییر داد و الکترونیک 1 گروه دیگری اضافه کرد با تشکر
پاسخ:
یعنی شروع کنم هر دو جلسه مدار دو رو ساعت به ساعت تغییر بدم. بعد هر وقت خوب شد شما بگین خوبه؟
بگین کجا باشه خوبه.
الکترونیک فعلا نه.
سلام و خسته نباشید
دلمون واستون تنگ شده بود استاد شما چطور؟

گروه مدارمنطقی یکشنبه با مخابرات1 یکشنبه تداخل داره هر دو 16-14 هستن درصورت امکان رسیدگی  کنین با تشکر =)
پاسخ:
اگر مدار منطقی رو بجای ترم ۴ دارین ترم ۵ میگیرین احتمال تداخل با مخابرات رو باید بدین. خوشبختانه میتونین مخابرات رو ۵ شنبه بگیرین.
سلام اقای دکتر  1-سیگنال با اصول میکرو کامپیوتر تداخل داره.
2-با توجه به اینکه درس ماشین الکتریکی یک از دروس ارشد کنترل میباشد و در الکترونیک ضریبش صفر است بهتر نبود این درس در یک گروه جدا مخصوص کنترل ارایه میشد؟
3-استاد لطفا نمره های سیگنال را  بزنید ممنون
سربلند باشید
پاسخ:
۱- سعی میکنم. قول نمیدم
۲- نه ممکن نیست. منطقی هم نیست.
۳- خواهش میکنم. نمره های چی؟
سلام استاد ببخشید این نمره سیگنال کی میاد
پاسخ:
تو راهه.
سلام.
استاد اگر درسی رو 2 بار بیفتیم برای درسی که این درس پیشنیازش میباشد احتیاج به نامه ی همنیازی هست؟
پاسخ:
لطفا فایل رو مطالعه کنین. تبدیل فقط تحت شرایط ذکر شده و همراه نامه ممکن است. 
با سلام.
استاد من ترم پیش ریاضی2 رو با ریاضی مهندسی به خاطر به حد نصاب نرسیدن واحدام همنیاز کردم  حالا ریاضی2 افتادم و ریاضی مهندسی پاس کردم حالا باید چی کار کنم؟ ریاضی مهندسی حذف میشه؟
پاسخ:
خودتون اجتهاد کردین؟ چه کسی فرم رو براتون امضا کرد؟
بهر حال فایل رو مطالعه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی