وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

سلام. جدول و چارت درسهای رشته‌ها و برنامه پیشنهادی برای هر کدام را می‌توانید از لینکهای زیر دانلود کنید.
دانشجویان کارشناسی کنترل و قدرت و مخابرات تا نیمسال پنجم می‌توانند از برنامه پیشنهادی الکترونیک استفاده نمایند. جز اینکه برای دانشجویان کنترل دو درس ترمودینامیک و جبرخطی هم ارائه شده که با رعایت پیش‌نیازی قابل اخذ است.

جدول درسهای مهندسی برق - الکترونیک
جدول درسهای مهندسی برق - کنترل
جدول درسهای مهندسی برق - قدرت
جدول درسهای مهندسی برق - مخابرات
برنامه پیشنهادی ۸ ترمی مهندسی برق - الکترونیک

جدول درسهای کارشناسی ناپیوسته سوئیچ
برنامه پیشنهادی ۴ ترمی کارشناسی ناپیوسته سوئیچ

جدول درسهای کاردانی آی سی تی
برنامه پیشنهادی ۴ ترمی کاردانی آی سی تی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۸
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۴۲)

با سلام خدمت دکتر انزابی 

لطف کنید پیرو کامت دوست مان در مورد تداخل امتحانات گروه سویچ ترم 2 نهایت سعی خود را داشته باشید 

با سلام خدمت دکتر انزابی 

لطف کنید پیرو کامت دوست مان در مورد تداخل امتحانات گروه سویچ ترم 2 نهایت سعی خود را داشته باشید 

با سلام 
احتراما
با توجه به تداخل صورت گرفته در تاریخ امتحان سیستم عامل و شبکه های سوچینک -- و دروس ساختمان داده و اصول مخابرات که امتحان آن ها پشت سر هم میباشد و با توجه به آن که مطابق با چارت پیشنهادی شما انتخاب واحد کردیم لطف کنید نسبت به تعییر تاریخ های مندرج در زیر اقدام نمایید.
کارشناسی ناپیوسته مخابرات ورودی 91-92
سیستم عامل 1392/03/27
طراحی شبکه سوچینک   1392/03/27
اصول مخابرات   1392/04/05
ساختمان داده 1392/04/06
البته تعدادی از دانشجویان دروس عمومی مثل درس انقلاب و کروهی هم  زبان تخصصی برداشتند که با درس اصول مخابرات امتحان آن تداخل دارد خواهشن نسبت به تغییر تاریخ درس اصول مخابرات که دغدغه ی کروه زیادی از بچه ها میباشد اقدام نمایید.

پاسخ:
حتما بررسی میکنم. ولی باید پیگیری کنید که فراموش نشود. ممنون.

استاد زبان تخصصی رو میشه ترم 2 برداشت؟

استاد میشه هم تاریخ تحلیلی هم آشنایی با دفاع مقدس با هم برداشت؟

 

پاسخ:
اول. اصلا انتخاب خوبی نبست. دوم. من نمیدانم از آموزش باید سؤال کنید.
سلا م استاد میشه برنامه نویسی رو به جای برنامه سازی بردارم.من دانشجوی برق مخابرات هستم وترم قبل برنامه سازی رو افتادم.
پاسخ:
کارشناسی برق : برنامه سازی کامپیوتر کد ۰۷۸-۳۴-۱۱
ناپیوسته سوئیچ: برنامه سازی پیشرفته کد ۰۸۴-۲۰-۱۱
کاردانی مخابرات آی سی تی: مبانی کامپیوتر و برنامه سازی کد ۰۴۴-۲۶-۱۱
درس را با کد مربوط به خودتان انتخاب کنید.
سلام استاد من ریاضی1پاس نکردم میشه ریاضی 2 رو همنیاز کنم؟تعداد واحدام خیلی کمه.چون اگه آمار و احتمالات رو همنیاز کنم در ترم های بعد به مشکل میخورم ودیگه نمیتونم درسایی مثل معادلات و...بردارم.اگه نمیشه در ترم تابستانی میشه ریاضی2کلاس بذارین.ممنون
پاسخ:
اگر ریاضی ۱ افتاده‌اید درسهای ترم بعدیتان ریاضی ۱ و آمار و فیزیک ۲ و بقیه درسهای قابل ثبت نام طبق جدول درسیتان خواهد بود. متاسفانه درست میفرمایید. افتادن درسها یکی از نتایجش بهم خوردن برنامه درسی در ترمها و کمی عقب ماندن است که با تلاش مضاعف در دو و سه ترم جبران میشود.

سلام استاد عزیز و گرامی

با توجه به اینکه نقشه کشی  صنعتی در چارت درسیمون یک واحد هستش (برق مخابرات )ولی در انتخاب واحد اشتباهی نقشه کشی دو واحدی رو انتخاب کرده باشم باید چیکاکنم.

تشکر فراوان استاد عزیز؟

پاسخ:
نقشه کشیهای گروه برق همه روز یکشنبه و یک واحدیست. در حذف و اضافه اصلاح کنید.

سلام در حذف اضافه ایا میشه زمان درسها رو تغییر داد؟شرایط تغییر زمان درسها چه جوریه؟

پاسخ:
هر کاری بخواهید در حذف و اضافه به تعداد عملیات محدودی می‌توانید انجام دهید. بیشتر از این تعداد فقط با عذر موجه تا چند روز بعد از حذف و اضافه با فرم اصلاحات ضروری و با امضا مدیر گروه ممکن است.

سلام استاد ببخشید میخواستم بدونم اگه دو درس 3 واحدی رو حذف کنم باید 6 واحد انتخاب کنم یا میشه کمتر انتخاب کرد؟

پاسخ:
خوب متوجه سؤالتون نشدم. به جواب کامنتهای همین دور و بر توجه کنید.

سلام استاد خسته نباشید.

درس زبان تخصصی رو اگه یکی به خاطر کم داشتن واحد در ترم دو برداره خیلی سخته؟یا زیاد عیب نداره؟درسهای اختیاری رو باید ترمهای اخر برداشت یا فرقی نداره؟

پاسخ:
نه. اصلا مناسب نیست. اگر ریاضی ۱ افتاده اید آمار و احتمالات را همنیاز میکنیم.
ُسلام  ببخشید میخواستم بدونم اگه یک درسی رو مطمئن نباشی قبول میشی و در انتخاب واحد لنتخابش کنی اما بعد از انتخاب واحد قبول بشی اونوقت اون درسی رو که انتخاب کردی خود به خود حذف میشه یا باید خودم حذفش کنم و از دو حذفی که در حذف و اضا46936فه دارم استفاده کنم؟
پاسخ:
اگر تا حذف و اضافه تکلیف روشن شد اصلاح کنید. اگر تعداد عملیات لازم بیشتر از تعداد مجاز است بصورت دستی با پر کردن فرم تغییرات ضروری با مجوز مدیر گروه انجام میدهید.
اگر بعد از حذف و اضافه تکلیف مشخص شد تا چند روز بعد از حذف و اضافه با عذر موجه و فرم یاد شده در بالا مشکل قابل حل است.
سلام استاد خسته نباشین نمره ریاضی من شده 9.5 خوده 9.5 چیزی اضاف نکرده میخواستم بدونم 10 میشه یا نه من دانشجوی پیام نور نیستم الان نمره من تایید گروه شده ولی تایید مدیریت نشده احتماش هست مدیریت آموزش 9.5 هارو 10 بده
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۴ یکی از دانشجویان کنترل 91

سلام.

کلاس ف2 دکتر جعفرزاده زیر 10 نفر انتخاب کرده اند. آیا تشکیل می شود یا نه؟

من ترم پیش درس ریاضی 1 را نتوانستم پاس کنم. با توجه به این، این ترم فقط 12 واحد می توانم انتخاب کنم و اگر درس ف2 تشکیل نشود فقط 9 واحد باقی می ماند.ضمنا درس محاسبات بیش از 25 نفر در انتظار هستند. آیا کلاس جدید تشکیل می شود یا نه؟

من ترم 2 هستم و اگر فقط همین تعداد واحد را داشته باشم به راحتی 2 ترم از گروه عقب می افتم...

خواهشا بررسی فرمایید...

با تشکر و سپاس فراوان

سلام ودرود بر استاد عزیز و دوست داشتنی من سال اولی هستم و نتونستم نه فیزیک 1و2ونه ریاضی رو قبول بشم 10 واحد قبول شدم الان نمیتونم بیشتر از 16 تا بر دارم  به خاطر همنیازی و پیش نیاز بودن دروسی که گفتم با این حساب من خیلی عقب میفتم کارگاه عمومی برق رو ترم چند بردارم؟راهنمایی کنین اگه بشه تابستونو بر میدارم
پاسخ:
کارگاه برق کمی زود است. ولی اگر چاره ای ندارید منعی ندارد. نقشه کشی صنعتی را هم میتوانید بگیرید.
با سلام.استاد زمان حذف و اضافه کی میشه؟
پاسخ:
به نظرم دور و بر ۲۰ بهمن.

سلام .درس سیگنال علاوه بر 40نفر ثبت نام شده 8نفر دیگه هم در حالت انتظار هستن .امکان افزایش ظرفیت هست؟

پاسخ:
اگر گروه دیگر هم همین حدود ثبت نام داشته باشد بله.
به خاطر اینکه لطف کردید و درس مباحث 2 رو گروهش رو درست کردید از شما سپاس گزارم
سلام .خسته نباشید بابت رسیدگی ب امور دانشجویان
می خواستم بگم دروسی ک فرمودین کدشون وارد سیستم گلستان میشه
مثه کارگاه برق و...وارد شدن
منتهی درسی مثه آز الک 1 کلا نیست توی سیستم.مااین درسو انتخاب کردیم از خود سیستم وسیستم ثبت نهایی زد اماحالا میگه درسی ب این نام وجودنداره وخلاصه ارور میده.(منظوراینکه الان نیست)دانشجوی ترم 6هستم وواقعا نیاز دارم بگذرونمش تا برای ترم های آینده آز الک2 و3 بتونم بگذرونم.میدونم دیربرداشتم ولی مشکل تشکیل نشدن کلاسای آزمایشگاهها باعث شدترم پیش حذفش کنم.
ممنون میشم اگر به این مشکل هم رسیدگی کنید
باتشکر

پاسخ:
امیدوارم تا الان برطرف شده باشد.
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۳۶ روح ا.. خادمی
سلام
ببخشید جناب آقای انزابی چرا آز منطقی حذف شده؟
پاسخ:
آز منطقی در کد اشتباه ثبت نام داشته که برطرف خواهد شد. جای نگرانی نیست.
میشه بپرسم چرا انتخاب واحد ما رو بستید
پاسخ:
حسین جان شما وقتی اینطوری حرف میزنی خیلی بهتر و شایسته تره تا وقتی میری تو پوست آقای قاطی پاتی.
سلام.دروسی ک کد ندارند تا کی وارد سیستم سایت گلستان میشوند؟
پاسخ:
فکر کنم حل شده.

سلام

اگه امکانش هست زمان امتحان های آزمایشگاه ها رو حذف کنید چون توی سیستم گلستان خطای تداخل میده .

ممنون

پاسخ:
اگر هموز اشکال داشت اطلاع دهید.
سلام استاد خسته نباشید
استاد من میخوام این ترم تاریخ و از تکنیک بردارم اما چون واسه ازتکنیک تاریخ امتحان زدن وبا امتحان تاریخ یکیه واسه انتخاب واحد خطامیده میشه بررسی کنین بگین تاریخ امتحان آز رو حذف کنن؟

سلام خسته نباشید
میشه لطف کنید ظرفیت کلاس سیگنال و بالا ببرید؟

 

 

 

سلام
اقتصاد هنوزم تئ دروس ارایه شده نیست چه کنیم؟

 

پاسخ:
شاید در حذف و اضافه با لیست متقاضیان.
سلام. لطفا ظرفیت کلاس ها رو زیاد کنید. چون هنوز یه سری کد ها رو نزدن، تعداد واحد هامون به حد نصاب نرسید، بررسی پر شد، ما بد بخت شدیم. در ضمن وزودی 88 هستم

سلام.

استاد کلاس الکترونیک خانوم کورش نزاد و تویه سامانه ی گلستان به اشتباه چهارشنبه و پنج شنبه وارد کرد!لطفا بگین درستش کنن!اخه اینطوری با یکی از درسای عمومی من تداخل داره نمیتونم درس عمومی رو بردارم!

پاسخ:
درست شده.

سلام استاد

خسته نباشید

شماره درس اقتصادو نتونستم پیدا کنم

همینطور شبکه های کامپیوتری

پاسخ:
شبکه هست. اقتصاد به بقیه جوابها مراجعه کنید.

سلام استاد 

عذر میخوام امکانش هست تداخل مدار مخابراتی و معماری رفع شه؟؟؟

آخه برا هردوتا فقط 1 گروه ارائه شده

پاسخ:
نه. یکی درس نیمسال ۵ است یکی درس نیمسال ۷ و ۸. تداخل بین بعضی درسهایی با این فاصله متاسفانه اجتناب ناپذیر است.

سلام ، خسته نباشید و خیلی ممنون به خاطر راه اندازی این وبلاگ و وقتی که میذارید .

استاد میخواستم بپرسم آیا امکانش هست گردشی بررس زوج بشه یا گردشی شبکه فرد ؟ 

متشکر

پاسخ:
الان نمیتوانم بگویم. فکر نمیکنم خیلی تغییر مثبتی ایجاد کند.
سلام استاد اگ میشه جبر خطی و ترمودینامیک رو اطلاع بدید تا تو سایت مجتمع بزنن تا فردا بتونیم برداریم و تاریخ امتحان این دو  درس رو  اگ میشه مشخص کنید تا با  امتحانای دیگ نداخلی نداشته باشه.ممنون از زحماتتون
پاسخ:
بعضی از دروس هنوز در سیستم وارد نشده‌اند و شاید تا فردا ظهر هم وارد نشوند.
استاد!
فیزیک مدرن در فایلی که شما ارائه دادید 12-14 زوج سه شنبه هاست. اما در پرتال دانشجویی 10-12زوج چهارشنبه هاست. کدام صحیح است؟
ساعت ثابت آن در هر دو یکی است(18-20سه شنبه)
پاسخ:
فیزیک مدرن سه شنبه ۲۰-۱۸ ثابت و چهارشنبه ۱۲-۱۰ زوج درست است. در فایل هم همین است.

سلام استاد خسته نباشید.
میشه بگید نمرات کی ارائه میشه؟
متشکرم.

پاسخ:
نمیدانم.
سلام استاد خسته نباشید
ببخشید استاد تا الان که تنها یک گروه برای ماشین و همچنین یک گروه برای کنترل ارائه دادید گروه دیگه ای برای این درس ها در ساعت های دیگه ارائه نمیدید ؟ چون تداخل دارند با درس های دیگه از طرفی تعداد افرادی که میتونن هم ماشین بردارن و هم کنترل زیاد هست ....همین طور باقی میمونه ؟
پاسخ:
کنترل با ماشین تداخل ندارد. تداخلهای دیگر قابل توجیه است.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۰ 89الکترونیک

سلام

استاد باور کنید که مباحث ویژه و کنترل غیر خطی تو پورتال نیست

بعلاوه اینکه برنامه شماره3باز نمیشه

پاسخ:
کنترل غیر خطی درس اختیاریست. قرار نیست هر ترم ارائه بشود. تعداد درسهای اختیاری کارشناسی برق زیاد است. تعدادی مرتب و بعضی هر چند ترم یکبار ارائه میشوند. بعضی از دروس هنوز در سیستم وارد نشده‌اند و شاید تا فردا ظهر هم وارد نشوند. فایل مشکلی ندارد.
باسلام خدمت شما.
استاد کلاسای کارگاه برق و همچنین مدارمخابراتی تو لیست شماره 3 دروس ارائه شده شما هست ولی تدر سامانه گلستان نیست.
میشه این دروسو برداشت ؟ درحالی ک تو خودسیستم گلستان نیست؟
ممنون میشم اگه این مشکلو حل کنید
پایدارباشید
پاسخ:
بعضی از دروس هنوز در سیستم وارد نشده‌اند و شاید تا فردا ظهر هم وارد نشوند.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۹ برق ورودی 89
باسلام
ببخشید استاد درس الکترونیک 3 اگه میشه ی گروه دیگه ارائه بدین تداخل داره ممنون
پاسخ:
فعلا نه. با چیزی که نباید تداخل داشته باشد تداخل ندارد.
سلام و خسته نباشید خدمت شما!
استاد! کلاس الکترونیک 1 که توی برنامه شماره 3 تغییر دادین با اندازه گیری(زارعی) و مدار 2(زنده دل) تداخل ایجاد میشه! لطفا بررسی کنید!
یه سوال دیگه.....استاد نمره ها کی اعلام میشه؟

با تشکر!!
پاسخ:
چه تداخلی؟

سلام.اگر ممکنه این ترم اقتصاد مهندسی رو هم ارائه بدید.جون بعضیا  ترم آخرشونه اما درس اختیاری برای این ترم کم دارن.ممنون

پاسخ:
لطفا قبل از سؤال نگاهی به کامنتهای قبل بیندازید.
با سلام.
استاد خواهشا تداخل ماشین 2 وبررسی که اشتباه تایپی در سیستم گلستان است را برطرف نمایید تا سیستم در زمان اتخاب واحد ارور ندهد.
با تشکر.
پاسخ:
دست من نیست. اعلام کرده‌ام.
با سلام درس لقتصاد مهندسی 3 واحد است اما در چارتی که شما گذاشته اید 2 واحد نوشته شده است.با تشکر(در تمام دانشگاه ها 3واحدی است مگر...)
پاسخ:
۳ واحد درست است. اصلاح شد.
بابت رفع تداخل زبان تخصصی و مدار مخابراتی بسیار بسیار تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی