وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام. دیروز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه آخرین جلسه درس کارگاه برق تشکیل گردید و پرونده آزمایشگاههای جبرانی دانشکده مهندسی برق بسته شد. پیش و بیش از همه لازم میدانم از دانشجویان عزیز که با وجود تمام مسائل، دلایل و مشکلات، در این برنامه اندکی ناخوشایند شرکت کردند تشکر کنم. زحماتی که شما و هم من و سایر همکاران در این زمینه متحمل شدیم به خواست خدا باعث خواهد شد که همه و از همه بیشتر خود من، بدانیم که در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی درس آزمایشگاهها در دانشکده برق هرگونه ساده‌گیری و بی توجهی در مقایسه با سایر دروس باید منتفی باشد و اتفاقات ناخوشایند نیمسالهای اول و دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در زمینه آزمایشگاهها باید پشت سر گذاشته شود و موظفیم کیفیت برگزاری این آزمایشگاهها را هر نیمسال نسبت به نیمسال قبل، با همکاری هم، ارتقاء دهیم.
قبلا گفته‌ام که سهم شما دانشجویان از کوتاهی و تقصیر در این مورد از همه کمتر و متاسفانه ناراحتی و زحمتی که متقبل شدید از همه بیشتر شد. میدانم و متاسفم. به خاطر همین صبر و درکتان از امور است که همه ما به معلمی شما افتخار میکنیم.
یکی از کاندیداهای شورای شهر مشهد در تبلیغات انتخاباتی‌اش شدت باورش به ما مردم مشهد را اینگونه توصیف کرده بود: آنقدر باورت دارم که وقتی می‌گویی باران، خیس می‌شوم (نقل به مضمون).
خیلی مانده است که من و سایر همکاران به این درجه از ایمان و باور برسیم. با اینحال می‌خواهم بگویم که ما هم در حد وسعمان به شما دانشجویان دانشکده برق این دانشگاه باور داریم و منتظر موفقیتها و پیروزیهایی که در نتیجه تلاشها و زحماتتان به‌دست خواهد آمد، هستیم.

لازم است از اساتید گرامی خانم مهندس فلاح و آقایان مهندس کمالی مقدم و صفدری و مولودیان و صفابخش بخاطر تقبل زحمت برگزاری این آزمایشگاهها، همینطور از پشتیبانی و اعتماد رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم آموزشی و همکاری مدیر محترم آموزش و مدیر محترم امور دانشجویی در این مورد تشکر کنم.

بخصوص از مدیر داخلی جوان و شایسته دانشکده مهندسی برق، آقای مهندس جهانگیر متشکرم.

همینطور تشکر می‌کنم از دوستانی که می‌توانستند ولی دیدید که تا روز آخر  نخواستند با ما همکاری کنند و چیزی از سختیهای کارمان کم نکردند و باعث شدند به ما یادآوری شود که امیدی به همکاریشان نیست و برای هر تغییر و تحول مثبتی باید به خود تکیه کنیم.

موفق و پیروز باشید.

۵۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۱
نیما انزابی نژاد

سلام. امیدوارم امتحانات پایان‌ترم را با موفقیت گذرانده باشید. برنامه جلسات جبرانی آزمایشگاههای گروه برق در فایلهای پیوست آمده‌است.

پیش از آن توجه شما را به این نکات جلب می‌کنم:

۱) تعداد جلسات تشکیل شده این آزمایشگاهها به دلایل مختلف، کمتر از حد لازم بوده و تعداد آنها رسماً توسط مسؤول مربوطه، تأیید شده است و بنابراین پیش از تکمیل جلسات قابل تأیید نمی‌باشد.


۲) سؤالی که اغلب پرسیده می‌شود این است که 

«اگر در این کلاسها شرکت نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟» 

قطعا این سؤال از طرف دانشجویانی پرسیده می‌شود که برای شرکت در این جلسات جبرانی دچار مشکلاتی جدی هستند. من اکیداً توصیه میکنم که بر میل و اشتیاقتان به  بستن سریعتر پرونده نیمسال تحصیلی‌، تا یک هفته دیگر غلبه کنید و در این جلسات شرکت نمایید. در غیر اینصورت برای تکمیل و تأیید این آزمایشگاهها باید در کلاسهای نیمسال آینده بطور کامل شرکت نمایید. در نتیجه ثبت نمره تا پایان نیمسال آینده به تعویق می‌افتد (اصطلاحاً درس ناتمام می‌ماند) و طبیعی است که مشکلات خاص خود را دارد. مثلاً برای دانشجویانی که تا پایان تابستان فارغ التحصیل می‌شوند، اصلاً قابل اجرا نیست. 

بنابراین این راه برای دانشجویانی که در حال فارغ‌التحصیلی نیستند و بدلایلی قادر به شرکت در این کلاسها هم نیستند، ممکن است .


۳) از دانشجویانی که برنامه کلاسهای جبرانی آزمایشگاهها شامل حالشان می‌شود، درخواست می‌شود که ضمن توجه به توصیه من به شرکت در این کلاسها و نکته بیان شده اخیر، تصمیم خود را در مورد شرکت یا عدم شرکت، تا فردا یکشنبه ۱۹ خرداد ماه به آقای مهندس جهانگیر اطلاع دهند. مشخص شدن تعداد قطعی دانشجویان، برای پیش‌بینی خوابگاه و سرویس رفت‌و‌آمد و تعداد گروههای لازم و برنامه قطعی آنها اهمیت دارد. فرض بر این است که عدم مراجعه به معنی تصمیم به شرکت در کلاسهاست و  بنابراین در صورت عدم مراجعه به آقای مهندس جهانگیر و عدم شرکت در کلاسها، از طرف استاد مربوطه نمره صفر منظور خواهد شد.


۴)  همه قبول داریم که مسائل پیش آمده در این زمینه، مشکلات و سختیهایی هم برای شما دانشجویان و هم برای من و دیگران ایجاد کرده است، درست. مهمترین سختی برای شخص من، البته دلخوری دانشجویان از من و بعضی برداشتهای نادرست آنها از تأکیدم بر برگزاری این کلاسها است. بنابراین مجدداً هم بخاطر سهم خود در این مسائل عذر می‌خواهم و هم بر تشکیل این کلاسها تأکید می‌کنم و پیشاپیش از همکاری همه دانشجویان در این برنامه تشکر می‌کنم. 


۵) برنامه اعلام شده در اینجا در مورد آزمایشگاههایی که بیش از یک گروه دارند، ممکن است بعد از قطعی شدن آمار دانشجویان، در جهت تسریع در برگزاری و اتمام آزمایشگاهها، تغییر کند. 


برنامه کلاسهای جبرانی کارگاه برق کارشناسی برق

کد درس ۰۶۹-۳۴-۱۱

برنامه کلاسهای جبرانی بقیه آزمایشگاهها شامل

۱- آز میکروپروسسور ۰۳۴-۳۴-۱۱ گروههای ۰۱ و ۰۲

۲- آز مدارهای منطقی ۰۶۳-۳۴-۱۱ گروه ۰۱

۳- آز معماری کامپیوتر ۰۴۷-۳۴-۱۱ گروههای ۰۳ و ۰۴

۴- آز میکروپروسسور ۰۳۳-۲۰-۱۱  گروههای ۰۲ و ۰۳

۵- کارگاه معماری رایانه ۰۲۲-۲۰-۱۱ گروههای ۰۲ و ۰۳

۶- آز-تکنولوژی مخابرات ۵۷-۲۶-۱۱ گروه ۰۲

۷- آز- اصول دیجیتال ۰۷۲-۲۶-۱۱ گروه ۰۱

۸- اصول میکروپروسسور و آز ۴۶-۲۶-۱۱ گروه ۰۱


۲۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۷
نیما انزابی نژاد
سلام. تمرینهای سری آخر تجزیه و تحلیل سیستمها را از اینجا بگیرید و حل آنها را در جلسه آزمون نهایی تحویل دهید. صحبتهای لازم قبلا شده‌است و نیازی به تکرار نیست.

چون در روزهای آزمونهای پایان‌ترم می‌دانم اعصاب معصاب ندارید، کامنتها را منتشر نمیکنم. زحمت نکشید!

برای همه‌تان سلامتی و در آزمونهای پایان‌ترم موفقیت آرزو می‌کنم.
۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۰
نیما انزابی نژاد