وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام. داود پاک‌نژاد فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته سوئیچ دانشگاهمان، در آزمون کارشناسی ارشد امسال موفق به کسب رتبه فوق‌العاده ۲۳ در گرایش مکاترونیک شده‌است و همه منتظریم که مهرماه امسال در این رشته جدید و عالی در بهترین دانشگاه ایران مشغول به تحصیل شود. داود در بقیه گرایشها هم رتبه های سه رقمی خیلی خوبی آورده‌است. درصدهای بعضی از آزمونهای داود بی اغراق عالیست. من میدانم که هم داود و هم بقیه دانشجویان فوق‌العاده برق دانشگاه مهندسی قوچان، این نتایج افتخارآور را در نتیجه تلاشهای شبانه روزی خودشان، در درجه اول، و بعد زحمات اساتید دلسوزشان، به دست آورده‌اند. ولی افتخار این نتایج، نصیب همه ما، از معلم و دانشجو و کارمند، در دانشگاه می‌شود. بنابراین باز هم می‌گویم: دانشجویان صبور و زحمتکش و با استعداد برق دانشگاه مهندسی! به موفقیتهای امروز و فردای شما افتخار میکنیم و منتظر نتایج درخشان تلاشهای صبورانه و بی‌ادعای شما هستیم.


پینوشت ۱: داود ابنجا به این وبلاگ سر میزند. مطالعه و برنامه ریزی برای آزمون کارشناسی یا کارشناسی ارشد روش ثابتی ندارد ولی ممکن است تجربه داود برای بقیه دوستان خیلی مفید باشد. بنابراین اگر سؤالی از داود داشتید، با اسم مشخص و قابل ارجاع و غیر تکراری کامنت بگذارید تا داود جواب بدهد.

پینوشت ۲: من راه مشخصی برای اطلاع از نتایج آزمونهای کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجوها ندارم. مگر اینکه دوستان خودشان لطف کنند و مرا مطلع نمایند. پس لطفا اگر خواستید، مرا در جریان رتبه‌های آزمونهایتان، که کم و یا زیادش حتما خوبست، بگذارید.

۳۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۸
نیما انزابی نژاد