وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام. 

صورت مسائل تکلیف مدار را از اینجا بگیرید. مسائل از کتاب رهیافت حل مسأله دکتر دیانی انتخاب شده‌اند. برای هر مسأله، ابتدا مدار داده شده را به‌روش خواسته شده (گره یا مش و در بیشتر مسأله‌ها هر دو روش) تحلیل کنید. سپس متغیر خواسته شده را به‌دست آورید. روشن است که مقدار متغیر خواسته شده از هر دو روش باید یکسان به‌دست آید. 

مسأله‌های شماره ۱ تا ۷ را تا هفتم اردیبهشت و مسأله‌های ۸ تا ۱۴ را تا چهاردهم اردیبهشت تحویل دهید. 

موفق باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۸
نیما انزابی نژاد

سلام. 

شماره مسأله‌های تکلیف شماره چهار و پنج را از اینجا و اینجا بگیرید. تکلیف شماره چهار را روز چهارشنبه دوم اردیبهشت و تکلیف شماره پنج را دوشنبه هفتم اردیبهشت تحویل دهید. 

موفق باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۷
نیما انزابی نژاد
سلام. 
سال نو مبارک. امیدوارم سال ۹۴ برای شما دوستان عزیز و برای عزیزانتان سرشار از بهروزی و سلامتی باشد.  

دانشجویان درس مدار الکتریکی گروه‌های کاردانی و کارشناسی: مسأله‌های تکلیف شماره ۱ مدار الکتریکی  مربوط به تحلیل به روش مش اساسی و گره اساسی از کتاب هیت انتخاب شده‌است. مسأله‌های فصل چهارم ترجمه ویرایش ششم کتاب را از اینجا بگیرید.
مسأله‌هایی را که شماره آنها در زیر آمده‌است، به روش مش اساسی با جریانهای شاخه ( یعنی به روشی که در کلاس گفته شد) تحلیل کنید و مقدار جریانهای شاخه اساسی را به‌دست آورید. اگر در صورت مسأله سؤالی در زمینه توان المانهای مدار هم پرسیده شده، پاسخ دهید.
مسأله‌های روش مش اساسی: ۲۱ تا ۲۶ و ۲۸ و ۲۹ و ۳۱ تا ۳۶ و ۴۳ و ۴۵.
مسأله‌هایی هم که شماره آنها در زیر آمده به روش گره، تحلیل کنید و ولتاژهای گره‌های اساسی غیر مرجع را به‌دست آورید.  اگر در صورت مسأله سؤالی در زمینه توان المانهای مدار هم پرسیده شده، پاسخ دهید.
مسأله‌های روش گره اساسی: ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۵ و ۱۶ و ۲۰ و ۴۲ و ۴۴ و ۴۵
موعد تحویل: دوشنبه ۱۷ فروردین

دانشجویان درس تجزیه و تحلیل سیستمها: مسأله‌های تکلیف شماره ۲  را از اینجا و مسأله‌های تکلیف شماره ۳ را از اینجا بگیرید و به مرور و با دقت حل کنید و در جلسه دوشنبه ۱۷ فروردین تحویل دهید. در تکلیف شماره ۳، مسأله‌های ۲۷ به بعد را می‌توانید یک هفته بعد، یعنی دوشنبه ۲۴ فروردین تحویل دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۱
نیما انزابی نژاد