وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

پایان جلسات آزمایشگاههای جبرانی - تشکر

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

سلام. دیروز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه آخرین جلسه درس کارگاه برق تشکیل گردید و پرونده آزمایشگاههای جبرانی دانشکده مهندسی برق بسته شد. پیش و بیش از همه لازم میدانم از دانشجویان عزیز که با وجود تمام مسائل، دلایل و مشکلات، در این برنامه اندکی ناخوشایند شرکت کردند تشکر کنم. زحماتی که شما و هم من و سایر همکاران در این زمینه متحمل شدیم به خواست خدا باعث خواهد شد که همه و از همه بیشتر خود من، بدانیم که در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی درس آزمایشگاهها در دانشکده برق هرگونه ساده‌گیری و بی توجهی در مقایسه با سایر دروس باید منتفی باشد و اتفاقات ناخوشایند نیمسالهای اول و دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در زمینه آزمایشگاهها باید پشت سر گذاشته شود و موظفیم کیفیت برگزاری این آزمایشگاهها را هر نیمسال نسبت به نیمسال قبل، با همکاری هم، ارتقاء دهیم.
قبلا گفته‌ام که سهم شما دانشجویان از کوتاهی و تقصیر در این مورد از همه کمتر و متاسفانه ناراحتی و زحمتی که متقبل شدید از همه بیشتر شد. میدانم و متاسفم. به خاطر همین صبر و درکتان از امور است که همه ما به معلمی شما افتخار میکنیم.
یکی از کاندیداهای شورای شهر مشهد در تبلیغات انتخاباتی‌اش شدت باورش به ما مردم مشهد را اینگونه توصیف کرده بود: آنقدر باورت دارم که وقتی می‌گویی باران، خیس می‌شوم (نقل به مضمون).
خیلی مانده است که من و سایر همکاران به این درجه از ایمان و باور برسیم. با اینحال می‌خواهم بگویم که ما هم در حد وسعمان به شما دانشجویان دانشکده برق این دانشگاه باور داریم و منتظر موفقیتها و پیروزیهایی که در نتیجه تلاشها و زحماتتان به‌دست خواهد آمد، هستیم.

لازم است از اساتید گرامی خانم مهندس فلاح و آقایان مهندس کمالی مقدم و صفدری و مولودیان و صفابخش بخاطر تقبل زحمت برگزاری این آزمایشگاهها، همینطور از پشتیبانی و اعتماد رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم آموزشی و همکاری مدیر محترم آموزش و مدیر محترم امور دانشجویی در این مورد تشکر کنم.

بخصوص از مدیر داخلی جوان و شایسته دانشکده مهندسی برق، آقای مهندس جهانگیر متشکرم.

همینطور تشکر می‌کنم از دوستانی که می‌توانستند ولی دیدید که تا روز آخر  نخواستند با ما همکاری کنند و چیزی از سختیهای کارمان کم نکردند و باعث شدند به ما یادآوری شود که امیدی به همکاریشان نیست و برای هر تغییر و تحول مثبتی باید به خود تکیه کنیم.

موفق و پیروز باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۸
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۵۲)

سلام استاد یه بار دیگه سوالمو میپرسم خواهشا جواب بدبد
13واحدم مونده 5تا عمومی 2تا آز و 6 واحد اختیاری میتونم این 6 واحدو معرفی به استاد یگیرم > آیا باید فرم خاصی را پر کنم
پاسخ:
سلام. اگر ۷ واحد بردارید تعداد واحدهایتان از حد نصاب ترم کمتر میشود. مگر اینکه با همین ۷ واحد فارغ‌التحصیل بشوید. که نمیشوید. چون ۶ واحد هنوز دارید. به نظرم نمیشود. جواب قطعی را از مهندس سلیمی‌پور بخواهید.

باسلام و خسته نباشید

اگه ممکنه به مسئولین دانشگاه بگید سر کیسه رو یکم شل کنند تا ما بتونیم نمرات خودمون(از ماشین ومدارمخابراتی) رو در پورتالمون ببینیم.با تشکر

پاسخ:
سلام. سر کیسه مهم نیست. شله. مهم توی کیسه است.از شوخی گذشته در جریانه.
سلام استاد در مورد معرفی به استاد بازم سوال دارم.من 13 واحدم مونده که 5 واحد عمومیه، 2 واحد آزمایشگاست،  و 6 واحد اختیاری.
حالا من باید روز انتخاب واحد این 6 واحد اختیاری که میخوام معرفی بگیرمو انتخاب کنم یا نه؟ فرم خاصی باید پر کنم؟ اگه آره باید کی این کارو انجام بدم؟
پاسخ:
یک جای دیگه جواب دادم.
سلام استاد
ببخشید ی سوال داشتم می خواستم بدونم میشه استادکارآموزیو تغییرداد؟
کاراموزیم تموم شده وتنها گزارش کارم مونده ک بیارم.وگرفتن نمره ازاستاد.
امکانش هست؟
پاسخ:
سلام. اگر مساله ضروری باشد همکاری میشود.
با سلام استاد می خواستم شرایط معرفی به استاد را به پرسم مثلا به تعداد واحد های مانده بستگی دارد؟روز انتخاب واحد باید انتخابش کرد یا نه؟ چند تا درس میشه معرفی گرفت؟ اگه میشه لطفا کامل توضبح بدید ممنون
پاسخ:
سلام. باید نمره همه درسها بجز نمره دو درس تئوری تایید شده باشد. این دو درس را میتوانید معرفی به استاد کنید. قبلا یک درس بود. به نظرم با آیین نامه جدید دو درس شده است.

سلام

خسته نباشید

عذر میخوام ،یعنی برای ارائه ی دروسی مثل بررسی 2 یا ماشین 3 به عنوان دروس اختیاری باید با کدام اساتید صحبت کنیم ؟

پاسخ:
سلام. امکانش نیست.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۱ الکترونیک90
سلام استاد.وقتتون بخیر.میخواستم بپرسم که این ترم هم مثل ترم قبل دروس ارایه شده رو  قبل از انتخاب واحد در وبلاگتون قرار میدین و از دانشجوها نظر سنجی میکنین؟ممنون میشم اگه جواب بدین.
پاسخ:
سلام. بله. سر بزنید.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۹ جویای دانش
درود بر شما استاد

حالا که بچه ها نمرات را گرفتند
و تابستان است
چقدر این وب لاگ سوت و کور شده!
مثل حیاط دبستانمان
وقتی برای گرفتن کارنامه میرفتیم..
پاسخ:
سلام. باز موقع انتخاب واحد هممون همینجا هم رو میبینیم. ممنون از اینکه سراغ میگیرید.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۹ جویای دانش
درود بر شما استاد

اینکه گفتید که هر روز دانشگاه هستید هم جالب هست و هم تحسین برانگیز.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام. ممنون. در پوست خود نمیگنجم.

سلام

خسته نباشید

عذرمیخوام سوالاتم مربوط به آزمایشگاه ها نیست ،

میخواستم بپرسم :

1. دروس اختیاریه کارشناسی برق الکترونیک در نیمسال اول 92-93 مشخص شده ؟

2. میتونیم خودمون درسی رو به عنوان درس اختیاری پیشنهاد بدیم ؟اگه بله با چه شرایطی ؟

باتشکر

پاسخ:
سلام. ۱- فعلا فکرمون برای ترم دیگه شبکه های کامپیوتری(سخت افزاری-الکترونیکی)، یک مباحث ویژه در بهینه سازی(کنترلی)، مدارهای مجتمع (الکترونیکی) و مخابرات نوری (الکترونیکی-مخابراتی) است.
۲- همراه با پیشنهاد و موافقت استاد: قابل بررسی و محتمل است. بدون آن قابل بررسی و نامحتمل است.
موفق باشید.
سلام
  من جز دانشجوها نیستم
  ولی وقتی اسم ناهار را شنیدم خیلی به کلاس های شما علاقه مند شدم !
میشه داوطلب آزاد اومد و از این کلاسهای پربرکت استفاده کرد؟؟!!
پاسخ:
سلام. حتما. لطفا با مسؤول ستاد تدارکات و ناهار و شام کلاسهای فوق العاده آزمایشگاههای تشکیل شده در دانشگاه فردوسی مستقر در دانشگاه مهندسی قوچان تماس بگیرید و اسامی خودتون و مهمانها رو اعلام کنید.
با عرض سلام وتبریک عید فطر خدمت استاد گرامی!! استاد شنیدم آزمایشگاهها قراره 8 صبح تا 8 شب روز دوشنبه برگزار بشه!! و یک زمزمه هایی میاد که ناهار دعوت شماییم!! استاد یه وقت زحمت نکشید ماهیچه و جوجه کباب بدیدا!! ما واقعا راضی به زحمت شما نیستیم. من خودم شخصا دوستان رو با یک سانویچ خوراک راضی می کنم.
پاسخ:
سلام. خیالم راحت شد. باشه قبوله. شما ساندویچ بدین. زحمتتون میشه، لطفا منو فراموش نکنین. هر روز دانشگاهم.
با عرض سلام
عید فطر بر شما تبریک وتهنیت...
امیدوارم به مبارکی این عید شما هم با نمراتتون به ما دانشجویان و یا بهتره بگم فرزندانتون عیدی بدید.
ممنون...
راستی دلمون براتون خیلی تنگ شده امیدواریم هرچی زودتر ببینمیتون.
پاسخ:
سلام. عید شما هم مبارک.
ممنون. دل من هم براتون تنگ شده. ممنون.
با سلام خدمت استاد انزابی
خواستم از شما بابت پیگیریتون در مورد اعلام نمرات آز میکرو و آشنایی با استانداردها تشکر کنم 
یادم که ترم پیش برای تغیر زمان امتحانات رشته سویچ تلاش زیادی کردین امیدوارم که  موفق باشد
با تشکر
پاسخ:
سلام. ممنون.
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۳ یکی از شاگردان


سلام استاد عزیزم
امیدوارم دلتون گرم و لبتون خندون باشه
خواستم کام خاطرتون لحظه ای با یاد پدر بزرگوارتون شیرین بشه
من افتخاردارم شاگرد استادی چون شما در دانشگاه قوچان باشم.
استاد من از کودکی آرزوی استادی ذانشکاه رو تو کوله بار آرزو هام جا به جا میکنم و با خودم عهد بستم تو کنکور ارشد سال 93 کاری کنم که شما هم از داشتن شاگردی مثل من خوشنود باشید و همچنین به آرزوی دیرینه خودم نزدیک تر بشم.
زحمتات استاد مثل زحمات مادر و پدر جبران شدنی نیست ولی از شما می خوام دعاکنید در راه قدردانی از زحماتتون موفق باشیم.
پیروزباشید.



پاسخ:
سلام. دوست عزیزم. حرفی برای گفتن ندارم. دلم را گرم و لبم را خندان و کامم را شیرین کردی. منتظر نتایج کنکور ارشد ۹۳ هستم.برای همه شما از خداوند موفقیت و سلامتی می‌خواهم.

با سلام خدمت استاد انزابی

خواستم ازتون درخواست دو باره نه ... سه باره کنم

لطفا پیگیر نمرات آز میکرو و آشنایی با استانداردها باشید.....

با تشکر

پاسخ:
من هم دوباره پیگیری میکنم. قبلا هم پیگیری کردم.
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۱ الکترونیک 88
سلام استاد خسته نباشید میخواستم بپرسم آزهای مدار و ماشین دقیقا کی برگزار میشه و اینکه چرا هنوز نمره های فیزیک الکترونیکمون وارد نشده؟
پاسخ:
سلام. آزمایشگاهها کارهای اداری دانشگاه فردوسی تموم شده. اگر در قوچان گیر نکنه انشااله در اولین فرصت بعد از ماه مبارک. نمرات وارد نشده هم تا همان زمان اعلام میشوند.

راستی یه چیز دیگه:

استاد این کسایی که الان با این لحن با استاد صحبت میکنن رو لطفا جزء دانشجوها به حساب نیارید. چون معلومه واقعا دانشی رو کسب نکردن. دانشی که بدون معرفت و تربیت باشه اصلا ارزشی نداره.

منم ناراحتم و دوست دارم نمرم رو  زودتر ببینم تا تکلیفم بدونم اما خوب این راهش نیست هم کلاسی های عزیز. ....

استاد موفق باشید اگه شد تصحیح برگه هارو هم تسریع کنید.

همه دوستون داریم. یاعلی....

 

سلام...

استاد بیخیال.

به خاطر بعضی حرفای زده شده خودتون ناراحت نکنید.

این طفلیا استرس دارن. هرشب کابوس میبینن که یه وقت سیگنال رو ....

البته بازم باید احترام نگه داشتو قبول...

بعدشم اینا که خبر ندارن قراره شما باحال همه رو امضا کنیدو به سلامتی از پل صراط ردمون کنید....!!!!!!!!!!!! نشتی داره ببخشیییییییییید!!

سلام.ممنون از تمام زحماتتون و تشکر از بابت ÷اسختون.
راستی استاد لازم نیست شما خودتون را بخاطر گفتار بعضی از افراد که هرچی دل تنگ هست مینویسند ناراحت کنید.
دنیا کوچیکه...
پاسخ:
سلام. من هم از ٪اسخ شما تشکر میکنم. 

سلام

استاد اگه ممکنه اقدامات مد نظرتون جهت برگزاری کلاس های آزمدار مخابراتی و ماشین رو انجام بدید.شاید یکی بخواد استخدام بشه.خواستگار داشته باشه.قصد خواستگاری داشته باشه.بخواد بره سربازی.بخواد مدرکشو بزاره در کوزه.بخواد به رحمت الهی فوت کنه که بعد روی قبرش بنویسن،مهندس.و...

پاسخ:
سلام. اقدامات مد نظر شما چیه؟میدونین که در حال انجامه. ولی در مورد بقیه موارد بخصوص استخدام و خواستگاری حاضرم ریش گرو بذارم. در مورد کوزه همه مون ماشا الله متخصصیم. یک ماه دیرتر فرقی نمیکنه. در مورد آخر شوخی نکنین. خدا سلامتی و طول عمر با عزت بده به همه تون.
سلام
کاش همونقدر که تنبلی و بازیگوشی رو برای دانشجو نمی پسندید واسه خودتون و اساتید محترمتر از خودتون که جای نام بردن نیست ولی معرف حضورتون هستند نمی پسندیدید و به جای اینکه اینجا از ما غلط املایی و تایپی و دستور زبانی و با مزگی کشف کنید یک خرده به کارهای ناتمامی که قولشون رو دادید و یا وظیفتونه رسیدگی میکردید
ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز.
۱) ما برای بازیگوشی آردمون رو بیختیم و الک مون رو آویختیم. موقع بازیگوشی شماست. خدا توفیق بدهد. در مورد تنبلی هم بیجا میکنه کسی برای این امر پسندیده به شما ایراد بگیره. بفرمایید از کاروان تنبلی عقب نمونید یه وقتی.
۲) اون بحثی که میفرمایید در مورد ورقه ها و نمره ها جاش اینجا نیست فقط خدمتتون مختصر میگم که خوشتون بیاد یا نه استاد های ما در گروه برق بیشترشون مثل شما دانشجویند و در طول ترم برای تدریس به شما به درخواست ما هزار تا کار واجب دیگرشون رو عقب میندازن. شما خبر ندارین، تمام کمبودهای خودتون و دانشگاه رو از چشم این همکارا میبینین.
۳) دفعه دیگه خواستین اینجا سر بزنین اول به عنوان وبلاگ توجه بفرمایید. نوشته وبلاگ شخصی ... . من و سایر دوستان دانشجویم که این ارتباط رو میپسندند و براشون مفیده در وبلاگ شخصی خودم حق داریم  هر طوری که دوست داریم رفتار کنیم. نمیپسندید؟ تشریفتونو ببرین. این شامل غلط املایی و بامزگی و هرچیز دیگه میشه.
۴) دوست عزیز. بعضیا هستن که تا یه جایی رو پیدا میکنن که میتونن بدون اسم حرفشونو بزنن، یکدفعه نطقشون باز میشه. اشکال نداره. خواستید و پسندیدید قدمتون رو چشم. ولی چون وبلاگ شخصیه کامنت شامل حرف بیربط و مزخرف رو منتشر نخواهم کرد. برید تو صفحه شخصی خودتون منتشرش کنین.
موفق باشید.
سلام وعرض ادب
میگم چندمیلیون رای شمرده شد
اما هنوز استادا ما برگه هامونو امضا نکردن!
حالا خوبه چیزی هم ننوشته بودیما

کی میشه بریم تو پورتال ببینیم وای نمره ها همشون اومدن
باورش سخته
 نمره آزمایشگاه ها هم ک کاری نداشت؟!
این همه فرصت بود ک امضا شه
چقدر دیگه صبر؟
پاسخ:
سلام. کامنت قشنگی بود. 

با سلام تقریبا 70 روز از تاریخ امتحان آشنایی با استانداردها و آز میکرو پروسسر  ولی هنوز نمراتو نزدن لطفا پیگیری کنید

سویچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام من پیگیر بودم. یه تماسی با مهندس جهانگیر هم بگیرید.
با عرض سلام
ببخشید استاد میخواستم ببینم برای بچه های کنترل آیا درس مدارمنطقی پیش نیاز درس خاصی هست که ما ترم 5 باید برداریم؟
پاسخ:
سلام. وضعیت درس مدار منطقی برای همه گرایشهای برق مشابه است. برای الکترونیک پیش نیاز معماری و بعد میکرو برای کنترل پیش نیاز اصول میکرو. این چیزیه که تو ذهنمه. چارت رو ببینید.
استاد نشتی علامت سوالو گرفتیم...
ما رفتیم آنچه شما گفتین رو مطالعه نمودیم اینطور که پیداس ماباید ریاضی برداریم تکنو چون پاس شدیم لازم نیس برداریم ولی می تونیم درسایی که پیشنیازشون تکنویه برداریم،درسته استاد؟شما یه تایید بکنین تاخیال ما راحت بشه...ممنون که پاسخگوی سوالای بچه ها هستین
پاسخ:
سلام. خوبه. من تایید نمیکنم. همون که اونجا نوشته درسته. 
سلام استاد , فقط میخواستم بگم فدای اون پاسخاتون!
باتشکر.
پاسخ:
سلام. فدای معرفتتون!
سلام استادحال شما؟؟؟
من وچندتا از هم کلاسی هام ریاضی1رو واسه بار دوم افتادیم،ریاضی یکم که پیش نیازتکنولوژی مخابراته که تونستیم این درسو پاس کنیم حلا این ترم اکثر درسامون پیش نیازشون تکنو لوژیه،می تونیم این درسا رو برداریم یانه تکنولوژی حذف میشه مام این ترم باید مث مشروطی واحدبرداریم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام. دستورالعمل تبدیل پیشنیازی به همنیازی را مطالعه کنید.
کلید علامت سؤالتون نشتی داره؟
با عرض سلام خدمت دکتر انزابی! لطفا هر چه سریعتر آزمایشگاهها ماشین و مدار مخابراتی  برگزار شود بهتر است. مخصوصا اگر در ماه رمضان باشد که چه بهتر. با تشکر فراوان از زحمات شما
پاسخ:
سلام. در دست اقدام است. چشم.

سلام استاد.دروس اختیاری کنترل رو میشه بزنید.من چارت الکترونیکو دارم.تو چارت کنترلی که شما توهمین وبلاگ زدین بدون دروس اختیاریه.ممنون

پاسخ:
سلام. شما در ترم ۵ به درس اختیاری نیاز ندارید. دروس اختیاری درسهای فیکسی نیستند که همه را از حالا برای دو ترم دیگر اعلام کنیم. درسهای اختیاری الکترونیک هم به مرور که ارائه شده در لیست وارد شده. بعضی از این درسها ممکن است دیگر ارائه نشود.
سلام.استاد فیزیک مدرن جز دروس اختیاری کنترل هست؟کلا دروش اختیاری بچه های کنترل رو میشه بگین؟باتشکر
پاسخ:
یک دسته درسهای اختیاری هر گرایش مهندسی برق، درسهای تخصصی گرایشهای دیگر برق است. ولی درسهای اختیاری را میتوان بشکل مفیدتری گرفت و پاس کرد.
سلام میخواستم بدونم برای وارد نکردن نمره دروس ازمایشگاهی مثل آز معماری چه توجیهی وجود داره؟
پاسخ:
سلام. چه عصبانی!
سلام استاد چطوری یا بهتری؟\:(
پاسخ:
سلام. این کامنت رو که خوندم بهتر شدم. چطوری بودم قبلش. ممنون.
سلام.استاد درسای مثل مغناطیس ریاضی مهندسی..دروس ارشدی که استادا کامل درس ندادن میشه بگین چه فصلهایی واس ارشد مهمه؟یا همه فصلها رو باید بخونیم؟
پاسخ:
ریاضی مهندسی رو تو همین وبلاگ خودم مینویسم. برای مغناطیس باید بپرسم.
s.ostad age az oon moghe mikhastim saheb farzand beshim shode bodim ama shoma hanoz nomarate maro nadadid?
پاسخ:
سلام. کلا از تمثیلی که آوردی خوش ذوقیت معلومه. این فارسی نویسیتم که کشته منو. بپا تا نمره ها رو میزنم نچایی.
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۲ الکترونیک 88
سلام استاد خسته نباشید میخواستم بپرسم نمره های
از مدارمخابراتی و آز ماشین 1 بر چه اساسی با اینکه کلاس ها برگزار نشده داده شده مثلا من شدم 14.5 بقیه بچه ها رو خبر ندارم
پاسخ:
سلام. این نمره ها موقت هستند. به اندازه معدل دانشجویان. بعضی از بچه ها برای گواهی معدل برای ارشد محدودیت زمانی داشتند که ممکن بود به تشکیل آزمایشگاههای ما نرسه. برای همه نمرات رو وارد کردیم تا مشکلی برای این دوستان پیش نیاد. طبیعتا تا وقتی آزمایشگاهها تشکیل نشه کسی با این نمرات نمیتونه فارغ التحصیل بشه. نمره ها بعد از آزمایشگاهها دوباره وارد خواهد شد. یعنی میتونید بکلی نادیده بگیریدش.
سلام استاد طاعات وعبادات قبول انشاالله.اگه امکانش هست با درخواست من برای اخذ درس نامبرده در تابستون موافقت کنید.با تشکر
پاسخ:
سلام. مهمانی تابستان فقط برای درسهای عمومی تایید و امضا میشود. موفق باشید.
سلام استاد خسته نباشید:
میخواستم ببینم استاد اینشالله ترم آینده دانشکده برق راه اندازی میشود وما ترم آینده کلاس هایمان در آن برگزار میگردد؟
پاسخ:
سلام. به امید خدا.
سلام استاد
سوال من قابل جواب دادن نبود؟
پاسخ:
سلام. بعضی سؤالها ممکنه فراموش بشه. یادآوریش اشکالی نداره. این حرفهای قابل و غیر قابل مال اینجا نیست. اگر جواب سؤالتونو ندادم دوباره بپرسین. اگر سؤالتون درمورد ارشد و خواندن برای ارشد بود باید کمی دیگر منتظر بمانید. وگرنه سؤالتونو دوباره بپرسین.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم
استاد فرموده بودید برای ارشد یه مجموعه ای را دارید آماده میکنید تا در اختیارمان بگذارید البته میدانم سرتان شلوغ است اما خواهشم اینست برای اینکه ما زودتر از سردر گمی دربیاییم و شروع به خواندن کنیم  لطفا هرچه زودتر این مجموعه را در اختیارمان بگذارید .ممنون
پاسخ:
سلام. چشم.
سلام استاد
روزتون بخیر
یه سوال داشتم خدمتتون

جریان آزمایشگاه ماشین و مدار مخابراتی که نمراتش تایید آموزش هم شدن چیه؟!

پاسخ:
سلام. این نمره ها موقت هستند. به اندازه معدل دانشجویان. بعضی از بچه ها برای گواهی معدل برای ارشد محدودیت زمانی داشتند که ممکن بود به تشکیل آزمایشگاههای ما نرسه. برای همه نمرات رو وارد کردیم تا مشکلی برای این دوستان پیش نیاد. طبیعتا تا وقتی آزمایشگاهها تشکیل نشه کسی با این نمرات نمیتونه فارغ التحصیل بشه. یعنی وایسادیم همینجا که نذاریم.
سلام استاد
استاد خواهشا یه بازه 5روزه برای شروع آزمایشگاه ها بگین.من الان قوچانم برای بعضی از کلاس ها!!!!
واقعا نمیدونم باید بمونم یا برم؟اگه برم ودوباره کلاس ها زود تشکیل بشه واقعا سخته که این همه راه رو دوباره برگردم.
اگه میشه یه کمکی بکنید، دیگه واقعا ازاین کلمه منتظر باشید خسته شدم.

پاسخ:
سلام. دوست عزیز. اگر دست من بود میگفتم. برای کدوم کلاسها قوچانین؟

مشکل که نمیدونم ! برای بچه های مشهد که مسلما فکر نمیکنم ، ولی فکر کنم برای بچه های شهر های دیگه یک مقدار سخت باشه و دلیل پرسیدنم هم این بود که بچه ها از من میپرسیدن منم گفتم از شما بپرسم که بهشون بگم .

در مورد پروژه هم راستش من متوجه نشدم که دقیقا ی پروژه چه مدت میتونه طول بکشه ؟

پاسخ:
سلام. جواب دقیق سؤال دقیق میخواد. جواب دقیق سؤال شما در کامنت قبلی همونی بود که نوشتم. پرسیدین درسته یا نه؟ جواب: نه. جاهای اشتباهشم توضیح دادم. حالا سؤالتون اینه: دقیقا چه مدت میتونه طول بکشه؟ جواب: بدون تمدید یک نیمسال و یک تابستان. شرایط تمدیدشم گفتم. موفق باشید.

سلام

خسته نباشید

 عذر میخوام 2تا سوال داشتم :

1.میخواستم بدونم امکان داره آزمایشگاه های ماشین و مدار مخابراتی در ماه رمضان برگزار بشه ؟

2. من شنیده بودم که هر پروژه کارشناسی میتونه یک ترم تحصیلی و یک تابستون طول بکشه و با نظر اساتید و کسر نمره یک ترم تحصیلی دیگه هم تمدید بشه ، یعنی اگه استاد موافقت کنن یک پروژه میتونه 2 ترم تحصیلی و یک تابستون طول بکشه . میخواستم بدونم که درسته یا نه؟

ممنون

پاسخ:
سلام. ۱) ممکنه. خیلی اشکال پیش میاره؟
۲) تمدید پروژه به درخواست و موافقت استاد راهنما و تأیید در شورای پژوهشی دانشکده یا گروه (در دست ساختمان)  بستگی دارد. مسأله کم شدن نمره و ... به نتیجه جلسه و از همه بیشتر نظر استاد راهنما بستگی دارد و هیچ قانون ثابتی ندارد.
با عرض سلام:
استاد دلمون براتون تنگ شده!!!!
اما کاش نمرات زودتر میشد بزنید,آخه این دل ما داره نابود میشه میترسم دیگه دلی باقی نمونه!
پاسخ:
سلام. ای بگردم. دل من هم برای دانشجویان صبور و پر حوصله تنگ شده. نگران نباشید. سلامت و موفق باشید. 

با سلام . میدونم استاد ارایه به استاد ترمی نیست. ترم بعد که ترم مهر باشه کلا 6 واحد میمونه از من که فارغ التحصیل بشم.  که متاسفانه 1 واحدش آزمایشگاه و 2 واحد عمومی و 3 واحد اختیاریه. میشه یاریم کنید. چون ترم بعد می خوام واسه ی ارشد بخونم و حتی الامکان نمی خوام بیام دانشگاه. چیکارکنم استاد؟؟

پاسخ:
سلام. امیدوارم درسهاتون در برنامه ریزی ترم آینده  فشرده باشه. کلا کار زیادی نمیشه کرد. چون آزمایشگاه معرفی به استاد نمیشه. بیشتر از یکدرس هم فعلا معرفی به استاد نمیشه. موقع ثبت نام انشا الله کاری از دستم بربیاد کمک میکنم.
سلام استاد ممنونم ازشما.درموردسختی این کلاسابایدبگیم
به قول شاعر حال همه ما خوب است اما........
ممنون میشیم اگه نمره های ازمایشگاه زودتربزنن.همه نمرات اومد
الی همین آز
بازم متشکربه خاطر زحمات وپیگیری های شما

پاسخ:
سلام. دوست عزیز. حق با شماست. میدانم. حکایت همه ماست: حال همه ما خوب است اما تو ... . ممنون. چشم.
با سلام خدمت استاد گرامی.  استاد میشه درس آزمایشگاه رو ارایه به استاد برداشت؟ و اینکه کلا ترم مهر چند واحد میتونیم ارایه به استاد  برداریم.
پاسخ:
سلام. آزمایشگاه نه. معرفی به استاد ترمی نیست. در پایان تحصیل یک درس میتوانید معرفی به استاد کنید. ممکن است آیین نامه تغییر کند و بشود دو درس. ولی فعلا یک درس است.

سلام.استاد نمره ها رو کی میزنید آیا؟

پاسخ:
سلام. نمیدونم.
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۱ daneshjuye terme 4

salam ostad ishalla tabestun e deletun garm bashe

ostad man terme 4ro poshte sar gozashtam va dust daram baraye konkure arshad az alan shoru konam

.kasi ro behtar az shoma baraye yari jostan nadidam

ostad be razare shoma alan shoru be jam bandie dorusi ke ta hala khundam bokonam behtare ya ba ketabe moassesate konkur pish beram?

omidvaram az tajrobeye shoma bahre mand besham

mamnun.

 

پاسخ:
سلام. در مورد کارشناسی ارشد در حال جمع آوری و تهیه بعضی مطالب هستم. این مطالب ممکن است کمی دیرتر به نتیجه برسد ولی از جواب سطحی و با عجله من قطعا مناسبتر است.
در ضمن به نظر من خوب است که زبان فارسی با الفبای درست فارسی نوشته شود. ممنون.
سلام استاد اگر ممکنه بگید نمره های سیگنالو کی میزنید اگر  افتادیم تابستان در دانشگاه سبزوار که این درس ارائه شده در صورت امکان برداریم.
با تشکر...
پاسخ:
سلام. ۱) الان نمیتونم بگم نمره ها رو کی میزنم. ۲) مهمانی درس تجزیه و تحلیل هم نداریم. شرمنده‌ها.

سلام وقت شما بخیر! استاد میشه یک درس اختصاصی رو تابستون تو یکی از دانشگاه هایی که ترم تابستون ارائه کردن و مورد تایید دانشگاه خودمون هم هست برداریم؟اگه یک بار یا بیشتر اون درسو افتاده باشیم چی؟استاد اگه موافقت کنید خیلی به نفع اونایی میشه  که از گروه  عقب افتادن !!!خواهشا موافقت کنید!

پاسخ:
سلام. تا حالا درسی غیر از دروس عمومی برای تابستان تایید نشده است. احتمالا حق با شماست و منافعی هم دارد. عجالتا در گروه برق توجه به مضراتش بیشتر بوده. موفق باشید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی