وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

یک سایت خیلی خوب برای استفاده کمک درسی

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ق.ظ

سلام.
مکتب‌خونه یک سایت کمک آموزشی خیلی خوب شامل ویدئو‌های کلاسهای اساتید خیلی خوب در دانشگاههای خیلی خوب است. استفاده از این درسها را به همه دانشجویان علاقه‌مند توصیه می‌کنم.

خوش و خرم باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۱۱)

سلام استاد خوبین قرض از مزاحمت خواستم بدونم تو انتخاب واحدمون واسه درس تکنولوزی مخابرات زده هم نیاز  می شه بگین با چه درسی هم نیازه  وااگه دو درسو باهم برداریم به مشکل بر میخورم.با تشکر

 

پاسخ:
آی سی تی:ریاضی و آمار پیش نیازشه
سوئیچ: آمار پیش نیازشه و آشنایی همنیازش.

سلام خدمت استاد انزابی

توی سایت sanjesh انتخاب رشته کنکور سراسری آدرس دانشگاه رو قوچان جنب باشکاه معلم نوشته چرا

تازه هنوز نوشته مجتمع

اینم آدرسش http://92.242.195.30/sar92h2/Appendix4_1.aspx

پاسخ:
سلام. آخر هماهنگییه.
سلام
استاد گفته بودید برای ارشد یک سری اطلاعات توی وبلاگتون میذارید.چی شد؟
پاسخ:
سلام. فقط میگم شرمنده. چشم.
باسلام لطفا روز و ساعت حضورتان رادرمرداد ماه 92 در فنی قوچان رااعلام کنید باید حضوری راجع به مساله ای از شما کمک بخوام ممنونم.
پاسخ:
لطفا ایمیلتان را بگذارید تا تماس بگیرم.
سلام خوشبحال دانشجوهاتون من رشته صنایع پیام نورهستم درس مبانی برق دارم اماتحلیل مداربلدنیستم نمیدونم چیکارکنم
پاسخ:
سلام. فصلهای مربوطه را در کتاب مدارهای الکتریکی ویلیام هیت بخوانید. تمرینهای حل شده مربوطه را در کتاب رهیافت حل مسأله مدار ۱ خودتان حل کنید. موفق باشید.

باسلام استادچرا امتحانای مابچه های برق پشت سرهم ولی برای رشته های دیگه اینطور نیست نه اینکه درسامون خیلی آسونه از1تا8 شش تا امتحان این انصافه همشم تخصصی یااصلی گناه داریم!!!!!

پاسخ:
آخی. حالا چیا هست این امتحانای تخصصی؟
سلام استاد یه سوال داشتم چرا اینقد شما بداخلاق تشریف دارید؟اخه گناه دانشجو چیه که امتحان جلو افتاده وقت ندارین درس عقب افتاده ؟واقعا چرا؟
پاسخ:
 صاحب تشریف باشین dk جان.  بد اخلاق نبودم. بسوزه تقویم آموزشی مزخرف که منو  به این روز گذاشت. شما بزرگواری کنین تا آخر ترم دندون رو جیگر بذارین و تحمل کنین.
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۵ من خوده خوده خودمم

سلام استاد

من کلا علاقه خاصی به وبلاگتون دارم برا همینم روزی یه بارو حتما میام اینجا.

استاد اون فیلمای اموزشی صبر ایوب میخواد تا دانلود شه،پیرامون این مسئله که وقت طلاست وقتی نداریم دانلود کنیم.

اگه میشه یه تدبیری بیاندیشید بحال ما استاد.

با تشکر از سایت واقعا عالیتون استاد.

ما بریم که هنوز اااااااهاااااااار نخردیم...

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۸ من خوده خوده خودمم

سلام استاد

من دانشجوی شما نیستم ولی کلا حال میکنم با وبلاگتون.

من خوراکم اینترنته اگه کمکی ممکی خواستین جان نثاری میکنم.

در پایان یه دو نمره لطف کنین ممنون میشم است می باشد.

 

پاسخ:
شما که دانشجوی من نیستین وکالت بدین ۲ نمره شما رو به یکی از بچه های کلاس بدم. جانتون سلامت. موفق باشید.
سلام
با توجه به اینکه فاصله زیادی تا امتحانات پایان ترم باقی نمانده است و حجم بالای فیلم ها و پهنای باند نسبتا پایین اینترنت دانشگاه برای دانشجویان و ... در صورت امکان دانشگاه (قوچان)فایل ها را دانلود کرده و در FTP قرار دهد تا تمامی دانشجویان بتوانند از این فیلم های ارزشمند استفاده کنند.
با تشکر
پاسخ:
سلام. به آقای مهندس خانی دهنوی مراجعه نمایید. ولی اصل مسأله خیلی هم ربطی به امتحانات پایان ترم ندارد. موفق باشید.
سلام
خیلی ممنون استاد ،
سایت جالبیه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی