وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

سلام.

۱) برنامه موقت درسهای ارائه شده گروه برق در نیمسال دوم ۹۲-۹۱ را از لینکهای زیر دانلود کنید. این برنامه موقت است و در چند روز آینده تغییرات جزئی خواهد کرد. پس به شماره فایلها توجه کنید. تداخلهای احتمالی برنامه را همینجا در بخش نظرات اطلاع دهید. همچنین اگر اختلافی با برنامه اعلام شده در سایت آموزش مجتمع دیدید اطلاع دهید ولی اولویت را بر برنامه اینجا قرار دهید چون اختلاف احتمالا ناشی از خطا در ورود اطلاعات بوده‌است.

۲) چارتهای درسی تمام رشته ها و گرایشها و مقاطع را هم همین امروز برای دانلود در همین وبلاگ قرار میدهم.

۳) برای تبدیل پیشنیازی به همنیازی ملاک دستورالعملی‌ است که در سایت گروه برق موجود است و از  اینجا هم قابل دانلود است. 

تا روز دوشنبه که احتمالا روز شروع انتخاب واحد است برنامه درسی خود را طبق برنامه اعلام شده در اینجا مرتب کنید و موارد لازم را اطلاع بدهید.

در برنامه، درس‌هایی که ساعت ارائه ندارند در نیمسال آینده ارائه نخواهند شد. مگر اینکه در فاصله انتخاب واحد تا حذف و اضافه لیست به حد نصاب رسیده‌ای از دانشجویان به دستم برسد.

موفق و سالم باشید.

جدید: درسهای جدید کارشناسی الکترونیک: 

اختیاری محاسبات زیستی همنیازش با کنترل خطی است.

اختیاری الکترونیک صنعتی پیشنیازش الکترونیک ۲ است.

اختیاری شبکه های کامپیوتری پیشنیازش میکروپروسسور است.

درسهای جدید کنترل:

تخصصی ترمودینامیک که روز یکشنبه ۱۴-۱۲ ارائه می‌شود پیشنیازش فیزیک ۱ است.

تخصصی جبر خطی پیشنیازش ریاضی ۲ است.



برنامه موقت شماره ۱ کارشناسی برق (همه گرایشها)

برنامه موقت شماره ۱ کاردانی آی سی تی

برنامه موقت شماره ۱ کارشناسی ناپیوسته سوئیچ


در برنامه های جدید تا حد امکان نظرات داده شده اعمال گردیده است.


برنامه شماره ۲ کارشناسی برق (همه گرایشها)

برنامه شماره ۳ کارشناسی برق (همه گرایشها)

برنامه شماره ۲ کاردانی آی سی تی

برنامه شماره ۲ کارشناسی ناپیوسته سوئیچ

 

فایلهای زیر تفاوتی با فایلهای قبل ندارد. فقط کد درسهایی که باید انتخاب شود هم در آن مشخص شده‌است. در سیستم گلستان بعضی کدها اشتباه وارد شده‌است و ممکن است چند ساعتی طول بکشد تا اصلاح شود. کدهای درست در این فایلها آمده است.


برنامه کارشناسی برق (همه گرایشها) با کد درس

برنامه کاردانی آی سی تی با کد درس

برنامه کارشناسی ناپیوسته سوئیچ با کد درس






چند نکته مهم پیش از انتخاب واحد:

برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۱ که ریاضی ۱ را پاس نکرده‌اند فقط درس آمار و احتمالات مهندسی (خارج از قواعد تبدیل پیشنیازی به همنیازی در فایل بالا) با ریاضی ۱ همنیاز می‌شود. مراجعه یا درخواست برای موارد دیگر لزومی ندارد.

برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۰ که مدارهای الکتریکی ۱ را پاس نکرده‌اند فقط درس اندازه‌گیری الکتریکی (خارج از قواعد تبدیل پیشنیازی به همنیازی در فایل بالا) با مدارهای الکتریکی همنیاز می‌شود. مراجعه یا درخواست برای موارد دیگر لزومی ندارد.

درسهای آمار و احتمالات مهندسی و فیزیک ۲ باید از میان درسهای اعلام شده در لیست گروه برق که در فایل هم موجود است انتخاب شود.

به تغییر پیشنیازی آز-اندازه‌گیری و مدار توجه کنید.

درس کارگاه برق به احتمال زیاد در نیمسال بعدی ارائه نمی‌شود.

درسهایی که در محل ساعت و روز ارائه نوشته شده: لیست حذف و اضافه ، طبق لیستهای تهیه شده تا روز حذف و اضافه، احتمالا قابل ارائه خواهند بود.


قابل توجه دانشجویان آز-کنترل خطی در نیمسال اول ۹۲-۹۱

نصف ظرفیت کلاسهای آز کنترل خطی برای دانشجویانی که ترم گذشته ثبت نام کرده‌اند در نظر گرفته شده است. در کارنامه ترم گذشته این درس برای این دانشجویان ناتمام ثبت خواهد شد. این دانشجویان دیگر در این درس ثبت نام آموزشی نخواهند کرد. در فاصله انتخاب واحد و حذف و اضافه در یکی از این گروهها بصورت دستی جا خواهند گرفت و در کلاسها شرکت خواهند کرد. نمره در انتهای ترم در کارنامه نیمسال اولشان ثبت خواهد شد. به سایر دوستان اطلاع رسانی کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۶
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۱۹۴)

۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۹ دانشگاه سجاد
سلام استاد عزیز-من 5شنبه یک مشکلی دارم به خدا نمیتونم بیام-میشه به جاش برای اینکه از درس عقب نمونم 4 شنبه بیام سر کلاس قوچان؟درسشون جای ماست؟به ما تا آخر تبدیلات متغییر مستقل درس دادید؟
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۶ دانشگاه سجاد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم-استاد من از دانشجویان دانشگاه سجاد مشهد هستم-استاد من یک انتقاد دارم-ببینید شما ساعت14-12 هفته های فرد را فیکس کردین-به خدا مادر یک رو 4 ساعت سیگنال داشتن خسته میشویم و راندمان مغزمان پایین میاد و هم اگر کسی نتواند 5شنبه بیاید به جای 2ساعت4 ساعت را از دست میدهد-دستتون درد نکنه که به فکر ما هستید ولی اگر بشود روزش را عوض کنید خیلی خوب میشود ولی بازم نظر شما مهم است و ما هم هرچه شما بگید اطاعت میکنیم-ممنون

با سلام
استاد بنده از دانشجویان  ترم آخر ناپیوسته  سوییچ فنی و مهندسی قوچان ام
درسی به نام اصول مخابرات را در کاردانی 4واحده گذرانده ام خواستم از راهنمایی جناب عالی جهت مطلع شدن از امکان تطبیق این واحد مطلع شوم
ممنون میشم از راهنمایی تون
پاسخ:
نه مباسفانه. اصول مخابرات و آشنایی با اینکه جبرانیند اینجا با سرفصل خاص اجباری شده اند.

سلام

استاد درس ریاضی برای رشثه ما این ترم ارائه نشده کدشو از کجا باید پیدا کنم؟

پاسخ:
در درسهای پایه مشترک باید انتخاب بفرمایید.

باسلام خدمت مدیر گروه عزیز:  

ببخشیداستاد بنده ورودی91-92هستم ومتاسفانه ریاضی1را افتادم  اگراستادشماریاضی2 ودیفرانسیل را همنیاز نرماییدهم این ترم وهم ترم آینده بسیاربسیار کم واحد میتوانیم برداریم جون ترم3هم ریاضی مهندسی وهم مدارالکتریکی1 ومغناطیس نمیتوانیم برداریم خواهشن رسیدگی کنید.

پاسخ:
متاسفانه امکان ندارد. ریاضی ۱ و فیزیک ۲ و آمار را بردارید. ترم آینده مدار ۱ را میتوانید بردارید.

باسلام:

ریاضی1وفیزیک1رو افتادم میتونم همنیازشون کنم وریاضی2وفیزیک2 بردارم؟

استادتاچندواحدتوترمیم میتونیم حذف ویااضافه کنیم؟

باتشکرازپیگیریتان

پاسخ:
نه. فیزیک ۱ و فیزیک ۲ و ریاضی ۱ و استثنائا آمار و احتمالات.

سلام دکتر:

من که ریاضی1افتادم وفیزیک1پاس کردم(ریاضی1همنیاز فیزیک1بود)بایدچیکار کنم؟حالافیزیک1 باید دوباره پاس کنم؟اصلا میتونم فیزیک2وآزفیزیک1بردارم؟من میتونم ریاضی1روهمنیازش کنم؟آخه اینطوری وضعیت خیلی ناجور میشه!لطفاارجاعم ندهید به pdfداخل وبلاگتون.

باتشکر

پاسخ:
نه. ریاضی یک را دوباره میگیرید. فیزیک ۱ را پاس کرده اید.

سلام استاد من این ترم درس ریاضی رو نتونستم پاس کنم ولی درس تکنولوژی رو که پیش نیازش ریاضی هست رو  پاس کردم  و تقریبا همه درسهایی که این ترم برداشتم پیش نیاشون تکنولوژیه.استاد با ان وضعیت من هیچ درسیو نمیتونم این ترم بردارم تکلیف من چیه لطفا کمکم کنید

پاسخ:
اگر ریاضی و تکنولوژی را همنیاز کردید و تکنولوژی پاس شده بقیه درسهایی را که پیش نیازش تکنولوژی است میتوانید بردارید. ریاضی را هم باید بردارید. لطفا فایل تبدیل پیش نیازی به همنیازی را مطالعه کنید.
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۲ الکترونیک

سلام  وقتتون بخیر.تداخل ساعت امتحان  امارباماشین1هنوزبرطرف نشده.خاهش میکنم لطف کنیدبررسی کنید.خیلی متشکرم

پاسخ:
چشم.

سلام استاد من این ترم 2تا درس رو هم نیاز کردم و درس پیشنیاز رو برای بار دوم هست که نتونستم پاس کنم ولی درس دیگر رو پاس کردم ایا این درس حذف میشود؟؟

پاسخ:
نه. حذف نمیشه. فایل تبدیل پیشنیاز به همنیاز رو مطالعه کنید.

سلام استاد.درس معماری اکرتعدادهمین9نفربماندحذف میشود؟که اگراره درحذف واضافه خودمان حذف کنیم تادرس دیگری برداریم.متشکرم

پاسخ:
سلام. دوست عزیز حذف درس قبل از حذف و اضافه معلوم نیست چون ممکن است در حذف و اضافه به حد نصاب برسد. بعد از حذف و اضافه معلوم میشود.
استاد!بچه ها گفتن که شما فرمودین الکترونیک 2 رو حذف میکنین به جاش الکترونیک1 میزارین... میخواستم بپرسم درسته؟گناه ما چیه این وسط؟الکترونیک2 رو حذف نکنید لطفا!
پاسخ:
به کامنت های انتخاب واحد - به کد درسها ... مراجعه کنید.
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۲ بیژن گودرزی
                                     بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام
 استاد  درس آشنایی با سیستم های مخابراتی در این ترم ارائه نشده من ترم چهار کارشناسی سوئیچ هستم در کامنت های دیگرفرمودید لیست تهیه بشودما الان کنار هم نیستیم لطفا این درس را ارائه دهیداگر احتمالا  به حد نصاب نرسید اون موقع تصمیم گیری شود.
                                                   با تشکر
                                      
                                                     
پاسخ:
نه. بدین شکل هماهنگی با هیچ استادی امکان ندارد.
سلام
درصورت امکان و باتوجه به ترم آخری بودن اکثرمتقاضیان حاضر درلیست انتظار یک گروه دیگر برای بررسی سیستمهای قدرت 1 ارائه دهید.
باتشکر
پاسخ:
لیست برای یک گروه در روز یکشنبه تهیه کنید. چشم.
سلام
درصورت امکان باتوجه به ترم آخربودن اکثربچه های متقاضی در لیست انتظار یک گروه دیگربرای بررسی سیستمهای قدرت1ارائه دهید.
باتشکر

سلام استاد من یه درخواست داشتم ازتون : استاد من فیزیک2 با استاد حمیدکاردانی میخواستم بردارم ولی ظرفیت کلاس پرشده بود الان تولیست انتظار گذاشتمش ممکنه ظرفیت کلاسوافزایش بدین؟ یااینکه باید موقع حذفواضافه بیام دانشگاه وباگروههای دیگه بردارم از طریق اموزش؟ و یه مشکل دیگه اینکه دوکلاس فیزیک1 وفیزیک 2استاد کاردانی باهم تداخل داره سیستم خطامیگیره اگه ممکنه بررسی کنید.

ممنونم.

پاسخ:
بررسی میکنم.
خدمتون عرض شود که بنده و تعداد زیادی از دانشجویان  خواستار ارائه ی دروس آز میکرو و اقتصاد مهندسی میباشیم.
اگر امکان داره هماهنگ کنید که زمان انتخاب واحد 20 بهمن نباشه به علت اینکه با کنکور ارشد تداخل دارد(نه که حرفه دانشجویان خیلی خریدار داره!؟و...)
(چون حذف و اضافه زمان دقیقی نداره)امکان داره یک زمان زودتر از چهارشنبه اعلام کنید تا لیست دانشجویان را خدمتتون بیاریم؟
با نهایت تشکر از زحمات بی دریغ شما
پاسخ:
بله. همینجا اعلام میکنم.

سلام اگر امکان پذیر است ظرفیت کلاس بررسی سیستمهای قدرت1و تاریخ تحلیلی صدر اسلام را افزایش دهید.

با تشکر.

پاسخ:
تاریخ اسلام دست من نیست. بررسی تکمیل شده باید لیست تهیه کنید.

سلام

استاد آزالکترونیک 1  یک گروه 8 نفرش  کامله و یک گروه دیگه 4 نفرست .با توجه به اینکه شاید این 12 نفر نتونن با هم تو یکی از این گروها جمع بشن   و ما   همه ترم ششی هستیم و باید این آزو برداریم آیا امکان باقی ماندن کلاس 4 نفره هست یا نه ؟خذف میشه؟چون واحدهای انتخابی با هم فرق داره وممکنه سر یک ساعت خاص به توافق نرسن اون موقع چکار باید کرد؟

پاسخ:
ساعت های آز الکترونیک ۱ مطابق فایلهای آخر در وبلاگ صحیح است. گروه جدید با لیست به حد نصاب رسیده اعلام میشود. اگر توافق نباشد آز الکترونیک هم نیست.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۵۳ الکترونیک

سلام

برای درس بررسی سیستمهای قدرت1 ظرفیت کلاس را افزایش نمیدهید؟13 نفر در لیست انتظار هستند.

پاسخ:
نه. برای گروه جدید لیست باید تهیه شود.
سلام استاد
با عرض پوزش بسیار.استاد آز مدار فقط یک نفر تو لیست انتظاره تورو خدا یک نفر افزایش بدید من اگر این ترم این آزو برندارم خیلی بد میشه وضعیتم
پاسخ:
باشه. نگران نباشید.

با سلام خدمت استاد.

آیا درس برنامه نویسی پیشرفته تو حذف و اضافه ارئه می شود؟

پاسخ:
اگر به حد نصاب برسه بله. لیست لازمه. وگرنه باید مراجعه کنید تا با گروههای دیگر بگذرانید.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۱ کارشناسی ناپیوسته سوئیچینگ

سلام استاد. امتحان طراحی شبکه های سوئیچینگ با سیستم عامل هر دو 27/3 افتاده.بی زحمت  برنامه امتحانی رو  تغییر بدید که  امتحان این دو درس تو یک روز نباشه.

پاسخ:
باید ببینم. تا جایی که می‌دانم همیشه همینطور بوده ولی خیلی مناسب نیست.
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۸ الکترونیک
سلام.استاداینکه فرمودین هم زمانیه امتحان اماروماشین1قابل بررسی هست.یعنی حل میشه که برناممواونطوری بچینموتاموقع حذف واضافه کلاساشوبرم که بعدرفع شدبمشکل بردارم.متشکرم
پاسخ:
آمار روز دوم ساعت ۱۴ و ماشین ۱ به نظرم ساعت ۱۱ است. اگر تا الان درست نشده، درست می‌شود. نهایتا در حذف و اضافه.

استاد  آزمایشگاه با 4 نفر تشکیل میشه؟؟؟

پاسخ:
اگر دانشجوی در حال فارغ التحصیلی داشته باشد بله.
سلام و خسته نباشید.استاد زمان حذف و اضافه و همنیازی کی هست؟باتوجه به تغییرزمان انتخاب واحد از هفتم به نهم زمان حذف و اضافه یا همنیازی چندم میشه؟
پاسخ:
به نظرم دور و بر ۲۰ بهمن.
ostad faghat khastam begam khaste nabashid
سلام من دانشجوی ترم 4کاردانی مخابرات هستم و درس نرم افزار سوییچ ظرفیتش تکمیل شده و درس ذخیره وبازیابی با درس ازمایشگاه تکنولوژی تداخل داره و همینطور زمان امتحان درس اشنایی با دفاع مقدس با ارتباط داده تداخل داره لطفا ساعتهاشونو طوری تنظیم کنید که من بتونم این ترم 20 واحد بردارم الان 14واحد برام ثبت شده ممنون.
پاسخ:
نرم افزار درست میشود. شاید آزمایشگاه یک گروه دیگر ارائه شود (در حذف و اضافه با لیست متقاضیان) در مورد امتحان درس کاری نمیتوانم انجام بدهم. قبل از حذف و اضافه حضوری مراجعه کنید.
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۲۰ الکترونیک
سلام استاد.درس امارامتحانش باماشین1تداخل پیداکرده وسیستم حذف کرده.خاهش میکنم بررسی کنیدمن2درس روبایدحتمابردارم.خیلی متشکرم
پاسخ:
تداخل امتحان ماشین ۱ با آمار قابل توجیه است. ولی قرار شد امتحان آمار ساعت ۱۴ بشود.

با سلام و خسته نباشید

استاد یه خواهشی داشتم درس الکترونیک صنعتی به 50 نفر افزایش ظرفیت دادید فقط 3 نفره دیگه در حالت انتظار هستند

امکان داره این 3 نفر هم  تو لیست جا بدین ؟؟

ممنون

پاسخ:
بله.
سلام استاد آیا امکان افزایش گروه مدار 2 خانم زنده دل وگروه اول اندازه گیری هست
پاسخ:
بررسی میکنم.

سلام استاد خسته نباشید.استاد مباحث ویژه1واقتصاد مهندسی بالاخره این ترم ارائه میشوند یا نه؟

این دو درس در لیست دروس نبودند.استاد خواهش میکنم تا قبل از تمام شدن زمان انتخاب واحدمشخص کنید.اخرین فرصت انتخاب واحد چه تاریخی است؟

پاسخ:
کلا در مورد درسهای اختیاری و بخصوص مباحث ویژه در میان دانشجویان کارشناسی برق سوء‌تفاهمی وجود دارد که: درسهای اختیاری هم مانند درسهای اصلی یا تخصصی باید در لیست درسهای قابل انتخاب وجود داشته باشد. ولی در واقع درسهای اختیاری برق و بخصوص مباحث ویژه که موضوعاتش هم می‌تواند بسیار متنوع و جدید باشد بسته به نیاز دانشجویان و تخصصهای موجود در میان اعضای هبأت علمی و ... دارد. از طرفی چون درسهای تخصصی یک گرایش مثلا کنترل می‌تواند درس اختیاری برای گرایش دیگر مثل الکترونیک باشد درسی مانند الکترونیک صنعتی که تخصصی کنترل است و مرتب ارائه می‌شود، درس اختیاری است که همیشه برای الکترونیکها در دسترس است. ولی مباحث ویژه با موضوع رمز یا محاسبات زیستی یا توان پالسی یا پردازش سیگنال دیجیتال یا مخابرات نوری یا مهندسی نور یا ... هر چند ترم یکبار و نامرتب ارائه می‌شود. درخواست پیشاپیش دانشجویان هم بسیار مؤثر است.
سلام استاد خسته نباشید.استاد با توجه به اینکه نمرات دروس کنترل خطی و الکترونبک2اعلام نشده من این دروس را در انتخاب واحد انتخاب کردم و از طرفی هم نمیدانم این ترم  بیشتر از 14واحدمیتوانم بردارم یا نه (چون معدلم هنوز مشخص نشده)ولی با این وجود بیشتر از 14 واحد انتخاب کردم.استاد با توجه به اینکه در حذف و اضافه تعداد محدودی را میتوانیم حذف کنیم با این شرایط من چه کنم؟
پاسخ:
در صورتیکه به تعداد عملیات بیشتر از مجاز نیاز داشته باشید و دلایلتان موجه باشد بصورت دستی با فرم تغییرات ضروری قابل انجام است.
با سلام
استاد چرا درس مخابرات ارایه نشده. بچه هایی ک ترم پیش سیگنال داشتن اگه مخابرات برندارن خیلی عقب میفتن

پاسخ:
سلام. در مورد مخابرات خیلی خیلی حرف زدیم. منهم غیر از همان حرفها حرف جدیدی ندارم.
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۷ محیا ورمزیاری
استاد ترم آخر سوییچ-مخابرات هستم  دروس  شبکه های نسل جدید باهفته های فرد اصول مخابرات تداخل داره
پاسخ:
بررسی میکنم. ولی ممکن است درست نشود.
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۵ مسعود نظری دهمند

                                        بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 در مورد درس آشنایی با سیستم و مهندسی ترافیک توضیح بفرمایید که چرا در لیست انتخاب واحد قرار نگرفته اند وهمچنین چرا برخی از دروس که در لیست انتخاب واحد قرار گرفته اند پس از انتخاب همچنان خطای عدم ارایه در آنها پابرجاست

پاسخ:
توضیح اینکه این درسها به احتمال زیاد به حد نصاب نخواهند رسید. اگر دانشجویان لیست به حدنصاب رسیده‌ای تهیه کنند در حذف و اضافه ارائه خواهد شد. توضیح مسأله دوم کمی پیچیده‌است و به خطای گسترده‌ای که در ثبت درسهای گروه برق با کدهای اشتباه اتفاق افتاده بود، برمی‌گردد. با زحمات خانم خاکشور و مهندس خاتی دهنوی و دکتر بایمانی بسیاری از این خطاها تا انتخاب واحد حل شد ولی متأسفانه در مورد معدودی از درسها باقیست که باید حل شود.

استاد     ((خواهشا .لطفا.استدعان.حتما.حقیقتن. ))       وضعیت این آز الکترونیک1 رو بررسی فرمایید . آخه ما هم یه جورایی مثلا برا خودمون برنامه ریزی میکنیم /؟؟؟

پاسخ:
به توضیحات کامنتهای دیگر توجه کنید.
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۴ محیاورمزیاری

سلام استاد

روزتون بخیر

سایت اجازه انتخاب دروس سیگنالینگ  و آزمایشگاه میکرو را نمی دهد 

من و 5نفراز دوستانم برای انتخاب آزمایشگاه میکرو اقدام کردیم که حتی1نفر هم موفق به اخذ نشده است

حتی درس ها درحالت انتظارهم قرار نمی گیرند در پایین صفحه اشاره به دیدن خطا درس دارد درصورتیکه خطایی ثبت نشده است

پاسخ:
آز میکرو را می‌دانستم و اطلاع دادم. سیگنالینگ را هم اعلام می‌کنم.

استاد من ترما آخرمه ولی هر ترم به یک دلیلی نمیتونم آز مدار1 بردارموخواهش میکنم  ظرفیت گروه 3 این کلاسو ببرید بالا واسه من خیلی حیاتیه

و همینطور شبکه های کامپیوتری رو,من باید این ترم حتما 2تا اختیاری داشته باشم که از بین اون 3تا یکیش با تکنیکم تداخل داره,اگه ممکنه یا ظرفیتو اولویت بندی کنید یا ظرفیتو ببرید بالا,خواهش میکنم با ما ترم آخریا راه بیاید

پاسخ:
بررسی میکنم.
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۳۷ الکترونیک

سلام استاد خسته نباشید (واقعا)

دو درس فیزیک مدرن و فیزیک الکترونیک امتحانش تو یه روزه امکانش هست تاریخ یکی از این دو درس عوض بشه ؟؟

پاسخ:
نباید با هم بگیرید.
با سلام 
استاد همه ی درسای گروه برق 2 شنبه تا 4 شنبه ان منم تمام کلاسام تو همین بازه بود.ولی منتها با این کارگاه برق شنبه هم اضافه شد آخه چرا :(
پاسخ:
:)

وقتی داشتم کامنت ها رو  از اول  تا آخر ی نگاه مینداختم با بعضی از این کامنت ها به این نتیجه رسیدم که وقتی قدر کسایی رو که واسمون وقت میذارن و برامون احترام قائل میشن رو نمیدونیم ! هر چی سرمون بیاد حقمونه ! 

ای کاش یکم به خودمون بیایم!

سلام
استاد واقعا خسته نباشید
آز الکترونیک 1 کدهای جدیدش وارد گلستان شده ولی ظرفیت قابل ثبت نامش یک نفره !!!!
اگه امکان داره اینم پیگیری کنید
 ممنون

با سلم خدمت استاد انزابی

حداکثر واحد های که میتوان در حذف اضافه ...حذف ویا اضافه کرد چند درس میباشد

پاسخ:
دقیق نمی‌دونم. از آموزش باید سؤال کنید.
استاد من کلا بیستا   (20تا)  دوست دارم  که اونام  بررسی رو برداشتن      // نارفیقا   یکیشونم حاضر نیست حذف کنه من بجاش درسو بردارم.  بد روزگاری شده  .
پاسخ:
درک می‌کنم. چند نفری در لیست انتظار هستند. می‌تونین تو حساب کتاب رفیقها یه ۸ نفری رو کم کنین.

  در نظر بازی ما بی خبران حیرانند

   من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

 

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی 

دانشجو  داند که در این دایره سرگردانند

خواهش میکنم ظرفیت               بررسی           رو افزایش دهید .

حالا 50 نفر زیاده ولی اون کوشه موشه ها  رو زمین میشینیم دیگه  .خدا رو هم شکر میکنیم .

پاسخ:
باید ببینم.
فکر کنم بهتره به فکر یه گروه دیگر باشیم. با بقیه دوستانتون تماس بگیرین ببینین ۲۰ نفر میشین تا روز یکشنبه یه گروه دیگه ارائه کنیم.
با سلام
بازم چک کردم آز فیزیک 2 و ماشین 1 تو سیستم خطای یکی بودن روز امتحان رو میده مشکلش رفع شدنیه؟
پاسخ:
چشم. گفتم بررسی بشه.

ostad

mokhaberat ya halle tadakhole tek va vijeye2????

i have only 14 vahed

thanks

پاسخ:
ببین بازنده عزیز نمیتونم بخونم این یعنی چی؟  ya halle.

salam

ostad lotfan taklife mokhaberat roshan she, va inke ba tavajoh be tadakhole vijeye2 va teknik, ta konun 14 vahed daram, man ke 88va tahe khattam,20vahedam baram kame,marhamat farmaeed ya mokhaberat dahid ya tadakhol ra eslah farfaeed, va ella ta donya barpast,lisans b lisans

پاسخ:
سلام. اول لطفا از حروف فارسی استفاده کنید. دوم مخابرات تکلیفش روشنه در سایر کامنتها هم گفتم: الان ارائه نشده و سعی میکنم در حذف و اضافه ارائه بشه ولی قول نمیدهم. چطوری از این روشنترش کنم. سوم در مورد تداخل مباحث ویژه ۲ و تکنیک هم بیشتر از۱۰ تا کامنت جواب دادم یه سری بزنین. می‌تونین سر فرصت تا حذف واضافه مراجعه کنین.

ظرفیت آزای الکترونیک 1   رو هم رفته 5 نفره ؟؟( به قول فردوسی پور  )

چه میکنه  این سیستم گلستان ؟

پاسخ:
چند تا درس داریم که در کدهای اشتباه ثبت نام شده‌اند. مشکل حل میشه. نگران نباشین. فاجعه هست ولی نه به افتضاحی فوتبال.
استاد کارآموزی رو از الان برا تابستون باید برداریم یا تو خود ترم تابستون ؟
پاسخ:
اگر تابستان میخواین برین تابستان.

ظرفیت آز الکترونیک1   رو زده 1    نفر لطفا بررسی کنین .

اگه ممکنه ظرفیت  درس بررسی رو  هم  اضافه فرمایید .تو چارت بررسی و ماشین 2 همنیازند ولی تو گلستان پیش نیاز دو تاشو با هم میتونیم برداریم؟

پاسخ:
پیشنیازی ها را شما باید رعایت کنید نه سیستم گلستان. مسؤول انتخاب واحد هم شمایید نه سیستم گلستان. پس چارت را ببینید و رعایت کنید. قوانین گروه در تبدیل پیشنیازی به همنیازی را هم مطالعه کنید.

ostad salam

where is mokhaberat??

با عرض معذرت با توجه به کامنت ها ممکنه که گروه آز اندازه گیری به روز   سه شنبه 14-16 تغییر کنه؟
پاسخ:
در حذف و اضافه با لیست متقاضیان بله.
با عرض خسته نباشید
گروه جبر خطی استاد آموزگار با کد 01-001-16-11 روز دوشنبه ساعت 16-18 بامتغیر سه شنبه 12-14 میباشد که بامتغیر الکترونیک 16-18 دوشنبه استاد کورش نژاد تداخل پیدا کردن که البته فکر کنم درست وارد سیستم نشده لطفا بررسی نمایید با تشکر
پاسخ:
نه. جبر خطی هر دو جلسه سه‌شنبه است.

سلام و خسته نباشید

استاد لطفا ساعت درس محاسبات زیستی رو تغییر بدید چون فکر می کنم خیلی ها به این درس احتیاج دارند اما بدلیل تداخلش با تکنیک پالس نمیتونن انتخاب کنن. 

از زحماتتون کمال تشکر رو دارم

پاسخ:
در فاصله انتخاب واحد و حذف و اضافه اگر استاد و دانشجویان با روز دیگری (که با توجه به فشردگی کلاسهایمان فقط شنبه یا یکشنبه مقدور خواهد بود) موافقت کنند قابل تغییر است.
سلام استاد
آز الکترونیک1 با کد قبلی برداشتیم حذف شده ولی کد جدیدی که داددین تو گلستان نیست
اصلا آز الکترونیک1از دروس ارائه شده حذف شده!
باید چه کنیم؟

پاسخ:
آز الکترونیک در کدهای مختلف ثبت نام شده که باید درست شود. جای نگرانی نیست. تصحیح می‌شود و میتوانید انتخاب واحد کنید.
سلام
استاد امکانش هست یکی از گروههای آز اندازه گیری رو روز  سه شنبه ساعت 12 -14 بزارین؟
پاسخ:
نه. در این ساعت آزمایشگاه دیگری برنامه ریزی شده. ولی ۱۶-۱۴ خالی است. تا حذف و اضافه با لیست قابل ارائه است.
با عرض سلام
استاد تداخل درس جبر خطی استاد آموزگار و الکترونیک استاد کورش نژاد رفع شدنیه؟
همچنین سیستم واسه آز فیزیک 2 و ماشین 1 خطای یکی بودن روز امتحان را میدهد لطفا بررسی کنین
باتشکر
پاسخ:
من تداخل بین جبر خطی و الکترونیک ندیدم.

دوباره چک کنید. اگر برطرف نشده بود اطلاع دهید.
سلام
خسته نباشید
فایل کدهای درست باز نمیشه
باتشکر
با سلام.اگه امکان داره یه گروه دیگه هم برای مدارهای مخابراتی ارائه بدید.چون بیشتر از 20 نفر تو لیست انتظار قرار گرفتن و خیلیا ترم آخرشونه.ممنون.
پاسخ:
تا ۵۰ نفر اضافه کردم. بقیه به لیست به حد نصاب رسیده تا حذف و اضافه نیاز دارد.

سلام الکترونیک3 و مخابرات 1 پیش نیاز درس مدارهای مخابراتی هستند امکان پذیر هست ک مدارهای مخابراتی و الکترونیک3 را باهم بردارم ؟؟سیستم گلستان خطا نداد.

پاسخ:
به چارت توجه کنید. نه سیستم گلستان. سیستم گلستان در حال حاضر هیچ خطایی نمیدهد. فقط وقتی اینکار امکان دارد که در همین نیمسال فارغ‌التحصیل شوید.

سلام استاد

ما از وردی های 88 هستیم ابید درسها تکنیک و الک3 و شبکه و الک صنعتی و بررسی را برداریم ولی متاسفانه این دروس توسط ورودی های 89 تکمیل شده خواهش میکنم ظرفیتها را افزایش دهید

پاسخ:
امیدوارم مشکل حل شده باشه.
با عرض پوزش(بوق) چرا جواب نمدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
راستش موندم چی جواب بدم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اگر مردی خودته نشون بده تا ****** ***
پاسخ:
ما که اینجاییم. اسم و آدرس و شماره و همه چی مونم که عیانه. شما چرا خودتونو نشون نمیدین؟
سلام دکتر
برای انتخاب gsmوازسیستم عامل وپروزه وکاراموزی تداخل زمانی وجود داره 
اگه امکانش هست برطرفش کنید
باتشکر
پاسخ:
پروژه و کارآموزی رو چک کنین. جی اس ام و آز سیستم عامل فعلا نه. اگر فارغ‌التحصیلید حضوری مراجعه کنید.
زمان امتحان آزمایشگاه تکنیک پالس با تاریخ تداخل دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان امتحان آزمایشگاه ها رو بررسی کنید لطفا
پاسخ:
بررسی مجدد کنین و اطلاع بدهید.

با سلام خدمت استاد

من با این سیستم و درایت اموزش گرامی کلا نتونستم چیزی انتخاب کنم

میشه راهنمایی کنین؟؟

بابت زحمات شما هم کمال تشکر  دارم

پاسخ:
امیدوارم مشکلات تا حدی حل شده باشه. در فرصت دیگری ماجرا را شرح خواهم داد. اگر نبود زحمات خانم خاکشور و مهندس خانی و دکتر بایمانی و صبر و تحمل دانشجویان گروه برق ممکن بود از اینهم بدتر شود.

با سلام خدمت اسباد انزابی

درس آزمایشگاه میکروپروسسورها با کد 11 20 033 وقتی میخام این درس رو انتخاب کنم مکه که گروه رو انتخاب کن وتتی در قسمت مربوط به کروه کد 00 یا01 یا 02 و یا 03 رو میزنم پیغام خطا با متن ...کد 01 وجود ندارد ... الطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
اگر حل نشده مجددا اطلاع بدهید.

سلام

با توجه به این که 17 نفر برای درس مخابرات ثبت نام کردن احتمالش هست تشکیل بشه؟ظرفیت هم 25 نفر تعیین شده.

پاسخ:
ظرفیت یکی از مسائله. سعی میکنم. قول نمیدهم.
سلام و با تشکر از زحمات بی دریغ شما استاد گرانقدر
اقتصاد مهندسی در سایت ارائه نشده اشت؟
چه تدابیری برای دانشجویان فارغ التحصیل شهریور 92 که موفق به برداشتن آز نشده اند اندیشیده اید؟
پاسخ:
هنوز ارائه نشده. شاید در حذف و اضافه با لیست تهیه شده از طرف متقاضیان. کسانی که میخواهند شهریور ۹۲ فارغ‌التحصیل شوند باید همه آزمایشگاهها را در این نیمسال حداقل ثبت نام کرده باشند.
با سلام 
استاد خواهشن درس کارگاه برق ارائه یشه این ترم 
ممنون
پاسخ:
شده است. ولی وارد نشده بود که شد.
سلام جناب دکتر انزابی
خواهشمندم اگه امکانش هست ظرفیتا رو افزایش بدین تا بتونیم درسامونو انتخاب کنیم چون با خطای :
(کنترل شماره 15: حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است)
مواجه نشیم درسایی که پاس کردیم و به حد نصاب نرسیده رو انتخاب کردیم تا حداقل بتونیم تو لیست انتظار بریم.
با سلام
استاد چرا ظرفیت ها افزایش پیدا نمیکنن؟ بررسی تکنیک الک صنعتی زبان شبکه ؟
من هنوز یه واحدم نتونستم بردارم
پاسخ:
دیر شد ولی شد.

استاد روز گروه دوم آز الکترونیک 1 تو برنامه شما پنج شنبه اعلام شده اما تو گلستان دوشنبست .ما با پنج شنبه برنامه ریزی کردیم .لطفا بررسی کنین.   با تشکر

پاسخ:
این آز الکترونیک ها متأسفانه هم کد درسشان اشتباه است و هم برنامه گروه ۲ آن. باید اصلاح شود. کدهای درست که فعال شد در آنها ثبت نام کنید.
سلام استاد خسته نباشید
ببخشید تو سامانه الک صنعتی با دو کد ارائه شده که یکیش کلا غیر فعاله
و مباحث 2 هم کلا نیست 
چه کنیم؟
پاسخ:
کد ۰۹۲ صحیح است. مباحث ۲ هم وارد شد.

سلام استاد وقت بخبر زمان کلاس gsm واز سیستم عامل تداخل داره ما ترم آخرکاردانی مخابرات هستیم واین ترم تموم می کنیم لطف کنید بررسی کنید

پاسخ:
اگر فارغ‌التحصیلید قبل از حذف و اضافه حضوری مراجعه کنید.

سلام استاد به علت تداخل دروس ارائه شده ترم پیش تونستیم یرداریم لطفا دوباره اونارو ارائه بدین.  با تشکر

پاسخ:
همه رو دوباره ارائه بدیم؟
سلام.شماره درس جبرخطی و ترمودینامیک مشخص نیست.استاد چیکار کنیم؟تا کی مشخص میشه؟
پاسخ:
درست شده.
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۹ محیا ورمزیاری

سلام استاد امکان انتخاب آزمایشگاه های مخابرات -سوییچ  نیست

غیرفعال هستند

پاسخ:
دوباره چک کنید و اطلاع دهید.
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۱ امین برفه ئی
سلام
جناب آقای انزابی عزیز
کد درس مباحث 2 و الک صنعتی یکیه قربان
چه کنیم؟
پاسخ:
نه. در سیستم گلستان الان درسته.
گروهی که مدیرش تو باشی معلومه که اینقدر نابسامانی و هرج و مرج توش بوجود میاد
پاسخ:
من هم موافقم.

سلام

استاد درس الکترونیک صنعتی و از الترونیک1 آقای جباریان تو گلستان نیست ! چی کار کنیم؟

سلام

استاد کد بعضی درسا تو گلستان با کدای شما فرق داره وقطعا خطا میده

ما با همون کدای گلستان درسا انتخاب کنیم؟بعدا جایگزین میشه؟مثلا آز مدار وآز الکترونیک 1

 

پاسخ:
فقط در مورد آز الکترونیک و آز مدار منطقی و معماری این مشکل باقی ماند. ضمن توجه به برنامه درست این درسها در فایل خودمان ترجیحا در گروه با کد درست یا دیگری ثبت نام کنید. سر فرصت اصلاح می‌شود.
سلام استاد خسته نباشید
ببخشید امکان داره یکی از گروه های ازمایشگاه مدار منطقی به یک روز یا ساعت دیگه منتقل بشه؟ چون استاد هر دو گروه ارائه شده با درس الکترومغناطیس استاد حاجی پور تداخل داره و از طرفی گروه الکترومغناطیس استاد جعفرزاده با ماشین1 تداخل داره و ما ناگزیر به انتخاب یکی از دروس ماشین1 یا از منطقی هستیم. اگر لطف کنید این مشکل حل بشه. بی نهایت ممنون از زحماتتون
پاسخ:
نه متاسفانه.
سلام استاد از زحمات بی دریغتون خیلی ممنونیم.
امیدواریم همیشه سلامت و برقرار باشید.

سلام استاد خسته نباشید.

استاد پیش نیاز درس اقتصاد مهندسی کدام درس است؟

پاسخ:
اقتصاد مهندسی پیشنیاز ندارد. 

سلام.

استاد بلاخره نمره های مارو تا فردا قبل انتخاب واحد میزنید یا نه؟

پاسخ:
نه
سلام.استاد جبر خطی و ترمودینامیک رو هنوز تو سایت مجتمع نزدن.اگ میشه اطلاع بدین تا فردا بتونیم این درسارو هم برداریم.تاریخ امتحان این دو درس رو اگ مشخص کنید ممنون میشیم.باتشکر
پاسخ:
بعضی از دروس هنوز در سیستم وارد نشده‌اند و شاید تا فردا ظهر هم وارد نشوند. تاریخ امتحانها را شاید وقت نکنم تعیین کنم.

سلام,استاد ببخشید من این ترم نیاز به 20 واحد دارم که تا اینجا تونستم 19 واحد بردارم ,میتونم 2 واحد آزمایشگاه که پیش نیاز دارندو هم نیاز کنم؟

 

پاسخ:
نه. مگر اینکه در همین نیمسال با حداکثر ۲۴ واحد فارغ‌التحصیل شوید که ۲۴ واحد بدون شرط پیش و همنیازی میتوانید بردارید.
با عرض سلام و خسته نباشید جانانه
از صمیم دل از شما بابت زحمات بی دریغتون تشکر می کنم و به خاطر در نظر گرفتن نظرات دانشجویان در تصمیم گیری هاتون بسیار ممنونم.
Thank You

سلام استاد خسته نیاشید.

تکلیف کلاسهایی که استادشون " اساتید گروه آموزشی " نوشته شده، چیه؟

کی اساتیدشون معلوم میشه!!؟

پاسخ:
مهم نیست. نام اساتید در فایل موجود در این وبلاگ هست. اساتید همه درسها معلوم است. زحمت بکشید فایل را ببینید!!!!!؟؟؟؟
استاد سلام.
ببخشید منظورتون از جمله "به تغییر پیشنیازی آز-اندازه‌گیری و مدار توجه کنید"
چیه ؟مربوط به کسایی که می خوان مدار و اندازه رو هم نیاز کنن هست؟با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
قبلا  اندازه گیری همنیاز آز مدار ۱ بود. الان مدار ۱ پیشنیاز آز مدار است و به اندازه گیری کاری ندارد.

سلام

خسته نباشید

استاد اگه میشه درس اقتصاد مهندسی  و که فرمودید برای ترم آخریاست برای بقیه بچه ها هم ارائه بدین.

 

ممنون

سلام

استاد آز الکترونیک 1  که به پنج شنبه تغییر کرده بود تو گلستان دوباره همون دوشنبست . اگر لطف کنین همون پنج شنبه باقی بمونه .

 

پاسخ:
برنامه صحیح در فایل آخر است.

استاد الکترونیک1 خانوم کورش نزاد تویه سیستم گلستان اشتباه اعلام شده!

پاسخ:
احتمالا تا انتخاب واحد سیستم گلستان در حال ورود اطلاعات است.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۰ راضیه رحیمی فرد

استاد آزمایشگاه میکرو (سوییچ-مخابرات) در سایت دانشگاه ارائه نشده و ما شماره درس را نداریم

در قسمت شماره درس هم  گزینه ی غیر قابل اخذ مشاهده می شود.

پاسخ:
احتمالا تا انتخاب واحد سیستم گلستان در حال ورود اطلاعات است.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۳۶ محیا ورمزیاری

سلام استاد روزتون بخیر

استاد بعضی از درس های ارایه شده توسط شما در وبلاگ با دروس ارائه شده در سایت دانشگاه تفاوت دارند

اگر امکان دارد لطف کنید به مسئولین اطلاع دهید تا برنامه ها برای انتخاب واحد یکی شوند

پاسخ:
احتمالا تا انتخاب واحد سیستم گلستان در حال ورود اطلاعات است.
سلام استاد ببخشید مزاحم شدم .
وارد سایت گلستان شدم دیدم آز اندازگیری ومدار1 چهار گروه جدید با کدی چدید اضافه شده اند و همینطور گروه های استاد ناقدی برای آزاندازگیری و مدار1 وجود دارد .حالا کدام را باید یرداشت ؟
پاسخ:
اطلاعات سیستم گلستان را از گروهها میگیرند ولی گروهها اطلاعات وارد نمیکنند. شما مطابق با فایل انتخاب کنید. تعارضها را اطلاع دهید.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۲ راضیه رحیمی فرد

سلام استاد

ترم آخر سوییچ-مخابرات هستیم  لطفا آزمایشگاه میکرو را هم ارائه دهید

پاسخ:
ارائه شده است. برنامه را ببینید.
با عرض سلام و شرمندگی
استاد ساعت متغیر الکترونیک1 آقای کورش نژاد که مشکلی نداشت ایا امکانش هست به ساعت اولیش دوشنبه 16-18 برگردونینش؟  
پاسخ:
اشتباه شده بود. ساعت الکترونیک خانم دکتر کورش نژاد تغییر نکرده ساعت الکترونیک دکتر پورزکی تغییر کرده است. اصلاح شد.

باسلام.

استاد این زوج و فرد بودن کلاس اقای زارعی رو که لطف کردین برطرف کردین(خیلی خیلی ممنون)تو سایت گلستان اعمال نشده!اگه میشه مجددا لطف کنید بیگیری کنید تا فردا درست بشه که واسه انتخاب واحد به مشکل نخوریم.ممنون از این همه زحمت و تلاشتون استاد!

پاسخ:
هنوز اعمال نشده. خواهد شد.
سلام
استاد
باتشکر از زحمات شما
ایامباحث ویژه این ترم ارائه نمیشه؟
پاسخ:
مباحث ویژه هم کارشناسی و هم کارشناسی ناپیوسته ارائه شده. لطفا اول برنامه را ببینید بعد بپرسید.
سلام
ببخشیداستاد
برنامه موقت شماره2بازنمیشه؟
باتشکر
سلام استاد
ببخشید دوباره می پرسم دانشجویانی که ترم پیش از کنترل برداشتن برای این ترم باید چیکار کنن؟ دوباره بردارن یا در یکی از گروه ها قرار می گیرن؟
پاسخ:
نصف ظرفیت کلاسهای آز کنترل خطی برای دانشجویانی که ترم گذشته ثبت نام کرده‌اند در نظر گرفته شده است. در کارنامه ترم گذشته این درس برای این دانشجویان ناتمام ثبت خواهد شد. این دانشجویان دیگر در این درس ثبت نام آموزشی نخواهند کرد. در فاصله انتخاب واحد و حذف و اضافه در یکی از این گروهها بصورت دستی جا خواهند گرفت و در کلاسها شرکت خواهند کرد. نمره در انتهای ترم در کارنامه نیمسال اولشان ثبت خواهد شد. به سایر دوستان اطلاع رسانی کنید.
با عرض سلام و خسته نباشید
درس مخابرات 1 در لیست داده شده توسط شما ارائه نشده اما در سیستم گلستان دارای کد درس هست. می خواستم بدونم که به چه صورت هستش و اینکه در صورت تشکیل کلاس روز و ساعت اون چطور تعیین میشه
با تشکر
پاسخ:
مخابرات ۱ از گروه برق اعلام نشده است.
با سلام خدمت استاد انزابی 
برخی از واحدها مثل گذارش نویسی فنی ..آز سخت افزار سوچینگ و.... توی سات گلستان وجود ندارند آیا قراره که توی حذف اضافه ارئه بشوند.
پاسخ:
باید اعلام بشود. شاید هنوز تکمیل نشده است.
سلام
باتوجه به این پاسختون که "شاید هم زدم. به نظرم بتوانید انتخاب واحد کنید."
دوستان امیدوارانه به انتخاب واحدتون بپردازید و غصه نمره رو نخورین همتون پاس میشین!!!
پاسخ:
برای تغییر ذائقه دوستان امیدوار شوخی فرحبخشی است!
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۵ electronic qoochan

امکانش هست کلاس مغناطیس آقای جعفرزاده از ساعت 10 تا 12 به ساعت 12 تا 2 جابجا بشه؟

با تشکر

پاسخ:
متاسفانه خیر.

سلام

میشه نمرات درس مدار و ریاضی مهندسی رو رد کنید . من نمیدونم مدار بگیرم یا نه

پاسخ:
سعی خودم را می‌کنم.

با سلام.استاد تویه وبسایت برقای88 یه اطلاعیه از گروه برق مجتمع گذاشته شده که بعبارتی میشه گفت یه اصلاحیه واسه برنامه ی شماست.مثلا اونجا گفتن که درس مدار1 رو این ترم اقای امینیان و اقای بوربدخشان ارایه میدن!یا گروه2 مدار  رو بجای خانوم زنده دل اقای محمددادی ارایه میدن!شما از این اطلاعی دارید که درسته یا نه؟اگه لطف کنید مارو راهنمایی کنید ممنون میشم!

پاسخ:
من اطلاعی ندارم. شاید شوخی میکنن. بهر حال شما در سایت گلستان انتخاب واحد خواهید کرد. نه اینجا و نه آنجایی که شما ذکر کردید.

سلام استاد ,خسته نباشید عرض می کنم

عذر میخوام من باید این ترم 2 درس اختیاری بردارم که متاسفانه از 3 درس ارایه شده یکی با فیزیک مدرن و دیگری با تکنیک تداخل دارد,میشه این مشکل رفع بشه؟

 

 

پاسخ:
در برنامه ۳ فیزیک مدرن تداخلش با شبکه برطرف شد.
۰۸ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۷ الکترونیک
استادخداخیرتون بده.واقعاممنون اززحماتتون که انقدربرای حل مشکلات ما تلاش میکنید.
پاسخ:
ممنون.

سلام استاد

چرا لیست کامل درسا رو سیستم گلستان نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناقصه که؟

پاسخ:
علامت سؤال کیبوردتون نشتی داره؟ گلستان فردا موقع انتخاب واحد باید کامل باشه.
با سلام خدمت استاد انزابی
اول 1خسته نباشید جانانه میگم بهتون تا بعدش حرف دل تمامه بچه های برق بگم
استادازتون عاجزانه خواهش دارم اگه قراره تغیری در ساعت کلاسا داده بشه نمیگم تا پس فردا،تا حذف و اضافه ها مشخص بشه
ما بر اساس همین برنامه هزارتا برنامه میریزیم کلاسامون پشت سر هم باشه
به خدا خسته شدیم انقدر وسط ترم استادا با ابن جمله که مدیر گروهتون با ما هماهنگ نکرده زمان کلاسشونوتغییر میدن و شما هم با این جمله که اگه با استاد هماهنگ نشید گروه حذف میشه باعث حذف اظطراری اون درس میشید(NGN ترم پیش خودم )
استاد این نهمین ترم من تو این دانشگاهم حتی 1بار هم نشد برنامه کلاسیم تا آخر ترم تغییر نکنه
بعضی وقتا آرزو میکنیم فقط همین ترم برنامه به مرتبی هر ترم بچه های مکانیک واسه ما هم ریخته بشه
الان با این برنامه ریزی من فقط دو روز کلاس در هفته دارم،خدا کنه آخر ترم به خودم نیام ببینم حتی جمعه اس و من سر کلاسم!!!
دست مریزاد و خسته نباشید جانانه به استاد انزابی عزیز که وقت با ارزششو برای رفع مشکلات ما گذاشته.
پاسخ:
حرفی ندارم. من هم امیدوارم.

سلام استاد 
امیدوارم حالتون خوب باشه
می خواستم بدونم نمرات مدار و ریاضی مهندسی رو قبل انتخاب واحد میزنید یا بعدش.
خیلی ممنون

سلام و عرض خسته نباشید
دروس مدار مخابراتی و بررسی تداخل دارن تو انتخاب واحد خطا نمیده؟
نمیشه درستش کرد؟
پیش نیاز شبکه کامپیوتری چیست؟
با تشکر

پاسخ:
مدار مخابراتی و بررسی؟ جل‌الخالق!
متن پست رو لطفا مطالعه کنید.

سلام.ترمودینامیک برای کنترل تو دروس ارایه شده نیست استاد.اگ ارایه میشه بذاریدش تاموقع انتخاب واحد بتونیم برداریم.نام اساتید مشخص نشده روهم اگ بزنید ممنون میشیم

پاسخ:
بله. حتما.
سلام استاد.اگ میشه تاریخ امتحان جبرخطی و ترمویدینامیک رو مشخص کنید.و این دو درس تو دروس ارایه شده ترم نیستن اگ میشه اینارو اضافه کنید.ممنون.
پاسخ:
در برنامه خواهد بود. تاریخ امتحان را تا انتخاب واحد قول نمیدهم. تا حذف و اضافه حتما.
با سلام.
استاد خواهشا ساعت ماشین2 که گفتید اشتباه شده،را تا قبل از دوشنبه در سیستم گلستان اصلاح کنید تا بتونیم با بررسی سیستمها ورش داریم.
با تشکر.
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۴ الکترونیک 88

سلام آقای انزابی

در ابتدا می خواستم ازتون بابت همه زحماتی که تا تا الان  کشیدین و همچنین راه اندازی این وبلاگ که سوالات خیلی ها رو حل کرد تشکر کنم.خدا قوت

واما بعد...

اگر ممکنه زمان آز ماشین و آز مدار مخابراتی رو هم تا قبل انتخاب واحد اعلام کنید تا بتونیم برناممون رو بهتر بچینیم

پاسخ:
آز ماشین و آز مدارهای مخابراتی فقط برای دانشجویانی که در تابستان فارغ التحصیل خواهند شد ارائه می‌شود. در مورد این آزمایشگاهها قبل از انتخاب واحد به اطلاعاتی که همینجا خواهم گذاشت باید توجه کنید.
سلام. اگه یک گروه از دانشجویان, تداخل در دروسشان  با یک را ه حل منطقی و قابل اجرا حل شود.نظر شما مثبته.باتشکر
پاسخ:
نظر شما چیه؟
 سلام در چارت امکان تغییر تعداد واحد ها از141 به 144 واحد وجود دارد 
پاسخ:
به نظرم پاس کردن واحد اضافی منعی ندارد. میتوانید از آموزش دانشگاه هم بپرسید.

بنده ترم اخرمه.18 واحد دارم.اما درس اختیاری ارائه شده تداخل داره به نظر شما با ارائه ی یک درس اختیاری دیگه که تداخل نداشته باشه مشکل تعداد زیادی از دانشجویان مثل من حل نمیشود.متشکرم

پاسخ:
در فکر اقتصاد مهندسی فقط برای دانشجویان در حال فارغ‌التحصیلی هستم. به نظرم در حذف و اضافه حل شود.

با سلام خدمت شما استاد گرانقدر

اگه گروهی از افراد درس اختیاری ترم گذشته را افتاده باشند یا اینکه به علت تداخل با سایر دروس ترم گذشته قادر به برداشتن این دروس نبوده اند. هم اکنون که در شرف فارغ التحصیلی می باشند شما چه تدابیری را اندیشیده اید.با تشکر

پاسخ:
علی آقا سلام. منتظر تدابیر شما هستم. قطعا تعداد دروس اختیاری قابل ارائه محدود است. ولی شاید در حذف و اضافه اقتصاد مهندسی ارائه شود.

سلام

استاد

باتشکرفراوان بابت توجه و پیگیریتون در انتخاب واحد

ببخشیدمعماری کامپیوتر بااستادقلی پورارائه شده یابااستادزارعی

اخه تودروس ارائه شده ترم در پورتال اساتیدگروه نوشتن؟

باتشکر

پاسخ:
اسامی اساتید و روز و ساعت کلاسها و تاریخ امتحانات در فایل پی دی اف خودمان معتبرتر است. معماری با خانم قلی‌پور ارائه شده است.
با سلام خدمت استاد گرامی
استاد ما که میدونیم تا روز دوشنبه نمره مدار رو نمیزنین
پس لطف کنین انتخاب واحد رو بگین جوری تنظیم کنن که فعلا پیش نیاز نباشه
تا ما بتونیم دروس ترم چهار رو که همشون مدار پیشنیازشونه بدون مشکل برداریم
پاسخ:
شاید هم زدم. به نظرم بتوانید انتخاب واحد کنید.
با سلام خدمت استاد انزابی نژاد 
درسهای سیستم عامل و طراحی شبکه سوچینگ 27 تاریخ امتحان این درسها میباشد همچنین درسهای اصول مخابرات و ساختمان داده امتحان آنها در روزهای 1.4.92 و 2.4.92 برگذار میشود لطفا همین ابتدای ترم بررسی کنید تا دوباره کاری صورت نگیرد و مثل ترم گذشته درگیر کاغذ بازی اداری نشویم هر چند که ثمری هم نداشت با تشکر از شما وامید به توجه بیشتر به گروه سوئچ ورودی 91-92
پاسخ:
بررسی میکنم. اگر توجهی به تعداد کامنتهای بچه های سوئیچ و کاردانی در مقایسه با بچه های کارشناسی کنید بر شما هم روشن می‌شود که کم توجهی از کدام طرف است.

سلام.

استاد تو روخدا بگید نمره ها رو کی میزنید!با این وضعت انتخاب واحد که تو دقیقه های اول کلاسا بر میشه ما تکلیفمون معلوم بشه  و از الان متناسب با اون انتخاب واحدمونو بچینیم!

پاسخ:
شرمنده.
سلام استاد خسته نباشید ببخشید آز معماری و میکرو و پروژه آز الکترونیک3 توی چارت نوشته که باید حتما 2تا رو پاس کنیم اگه از میکرو و معماری رو پاس کنیم لازمه که پروژه از الکتزونیک3 هم پاس کنیم؟
پاسخ:
ما چون پروژه آز الکترونیک نداریم همان دوتای دیگر را ارائه میکنیم.

برای چارت درسی فرمودید توی همین وبلاگ هستش اما من نتونستم پیداش کنم.اگه میشه لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ:
هنوز فرصت نکردم اینجا آپلود کنم. از لینکی که در  همین وبلاگ به سایت گروه برق مجتمع داده شده بروید و از آنجا بگیرید. تغییر چندانی نکرده فقط آز اندازه گیری و مدار بعد از این پیش نیازش مدار ۱ است و دیگر به همنیازی درس اندازه گیری نیاز ندارد.

وقت بخیر

امکانش هست ساعت کلاس درس مغناطیس یکی از استادهارو عوض بکنید چون با درس ماشین و کنترل تداخل داره.ماشین و کنترل هم فقط یک گروه ارائه شدن.

سپاس از تلاش بی مانند شما

پاسخ:
بررسی میکنم.
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۸ دانشجوی الکترونیک89

سلام!

اگه امکانش هست مخابرات ایت ترم ارائه بشه چون هم یه سری از بچه ها موفق به پاس کردن این درس نشدن هم اینکه یه سری دیگه از بچه ها این ترم سیگنال داشتن.به احتمال زیاد تعداد متقاضی ها به حدنصاب برای تشکیل کلاس میرسه.

سلام محاسبات عددی که فرمودین  توسایت دانشگاه هست توقسمت پایه مشترک هیچ حرفی از محاسبات عددی نزدین زبان تخصصی که تداخل داره با معماری  الکترونیک صنعتی که تداخل داره باکنترل خطی مخابرات وفیزیک مدرن که ارایه ندادید من چی بردارم این ترم؟  با16واحدچیکارکنم؟
پاسخ:
کارتون خیلی سخته. کلا زندگی برای کسایی که فقط غر میزنن سخته.
سلام
استاد تو چارت فیزیک الکترونیک فقط همنیازش الکترونیک2 پیشنیاز نداره؟
پاسخ:
همان که در چارت است درسته.

سلام استاد.ممنون از زحماتتون در اطلاع رسانی

پاسخ:
من هم ممنونم.

سلام استاد.اگ مدار1 و الکترومغناطیس رو بیفتیم.چه درسایی رو همنیاز میکنید؟اخه مدار بیشنیاز 5تا درس ترم چهار است و باتوجه ب اینک مدار1 افتادم نمیتونم درسای توی چارت رو بردارم.ممنون از زحماتتون

پاسخ:
فقط اندازه گیری.
با عرض سلام :
ببخشید استاد ممنون ازتون بابت تمام آموزش هایی که به من وبقیه دوستان دادید.
فقط استاد ببخشید داخل سامانه گلستان که مراجعه کردم بعضی از دروسی که داخل فایل انتخاب واحد شما بود؛آنجا نبود!
اگر میتوانید بررسی کنید ممنون دارتون میشوم.
پاسخ:
حتما.
با سلام استاد اگه امکانش هست تداخل حسابگری زیستی و تکنیک پالس برطرف شود با توجه به کامنت قبلیم که فرمودید تداخل کنترل و الکترونیک صنعتی رفع نمیشود واحدی دیگه ای نمیتونم بردارم از این 12 واحد فقط 6 واحد میتونم بردارم. ممنون
پاسخ:
حتما توجه کرده‌اید که این ترم سعی شده‌است برای ایجاد فرصت بیشتر برای دانشجویان، کلاسهای کارشناسی در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ارائه شود. کلاسهای دکتر پوربدخشان را میتوان به روز شنبه یا یکشنبه هم منتقل کرد.

با سلام

استاد میشه چارت جدید رو هم بزارید لطفا؟!

سیگنال پیشنیاز چه درسهایی هست؟

پاسخ:
از چارت موجود استفاده کنید.
با سلام.
ببخشید استاد امکانش هست برنامه پیشنهادی گرایش کنترل داخل سایت بزنید.
با تشکر
پاسخ:
تا نیمسال پنجم مشابه الکترونیک است. فقط دو درس جبر خطی و ترمودینامیک را میتوانید بردارید.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای انزابی
یه درخواست که البته تکراریه ازتون داشتم. اینکه تداخل زبان تخصصی با مدار مخابراتی رو حل کنید. چون ترم آخریم و با مشکل بر می خوریم. با تشکر فراوان از زحماتتون

با عرض سلام

شماره و گروه دروس رو که برای انتخاب واحد نیاز هست دقیقا کجاست؟

با تشکر

پاسخ:
سیستم گلستان. دقیقشو نمیدانم.

با توجه به اینکه تکنیک پالس پیش نیاز حسابگری زیستی نیست و از طرفی این دو درس باهم تداخل دارند. ممکنه این تداخل برطرف بشه؟


پاسخ:
فعلا نه.
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۲۷ الکترونیک
سلام.استاددرس امارساعت14-16که فردهست باتکنیک که ان هم فردهست تداخل دارندوبقیه گروه های امارهم بادرس های دیگرم.اگرامکانش هست خاهش میکنم بررسی کنیدچون من چندترم هست به دلیلهای مشابه نتوانستم اماربردارم.خیلی متشکرم.
پاسخ:
آمار و احتمالات (نیمسال ۲) با تکنیک پالس (نیمسال ۷)؟
درسهای دیجیتال کاربردی مبانی دیجیتال برنامه نویسی پیشرفته و آمار احتمال مهندسی در روزهای 25-26-27-و28 برگذار شد و این ترم متناسب با چارت پیشنهادی و موقت در سهای آشنایی با استاندارهای بین المللی در مخابرات و سخت افزار سوچینک در روزهای 4 و 5 و درسهای اصول مخابرات و سیستم عامل در روزهای 12 و 13 تاریخ برگذاری امتحان میباشد اطفا برسسی کنید.......................
با سلام و خسته نباشید
استاد تو سایت گلستان که هنوز دروس نیمسال دوم رو نزاشتن همش مربوط به نیمسال اوله منظورتون از برنامه اعلام شده سایت کجاست؟

با سلم خدمت استاد انزابی نژاد

ترم گذشته گروه سوئج 4 امتحان پشت سر هم داشتن خواهش میکنم برسی کنید  که در این ترم این عمل دوباره تکرار نشود منون از زحمات شما.........

پاسخ:
کدام درسها؟

سلام

آر مدار 1 تو سایت دانشگاه نیست

لطقا تزمیم شود

متشکرم

پاسخ:
بررسی میکنم.

با عرض سلام

   در برنامه اندازه گیری و الکترونیک 2  استاد زنده دل تداخل داره میشه تغییر بدهید

پاسخ:
منظور مدار ۲ است؟ قبلا جواب داده‌ام.
دوستان فکر کنم بهتر باشه قبل ارسال نظراتتون ی نگاه به بقیه نظرات بندازین ، چون خیلی از نظرات تکراری هستن . ممنون
پاسخ:
خدا خیرتون بده.
با سلام.
میشه ترم 6 یکی از درسای اختیاری رو ورداشت؟در صورت اینکه پیش نیازش پاس شده باشه.
با تشکر.
پاسخ:
بله. محدودیت قانونی فقط رعایت پیشنیازی است.
سلام
استاد با توجه به اینکه کلاس مدار 2 خانم زنده دل با تمامی کلاس های اندازه گیری تداخل دارد،آیا امکان این وجود دارد که جلسه دوم گروه اول کلاس اندازه گیری مهندس زارعی از فرد به زوج و جلسه دوم گروه دوم کلاس اندازه گیری مهندس زارعی از زوج به فرد تغییر پیدا کند.
با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
عرض شد که بررسی میکنم.
سلام آقای انزابی
سوالای زیادی داشتم که با خوندن جواب های شما به دوستان تا حدودی رفع شد.
فقط گفتم ازتون تشکر کنم بابت توجه و زحماتی که میکشید و بهتون خدا قوت گفته باشم و برای راه اندازی این وبلاگ و ارتباط هر چه بیشتر با دانشجویان ازتون تشکر کنم.
واقعا ممنون.
پاسخ:
من هم از شما تشکر میکنم.
سلام استاد خسته نباشین
ساعت ارائه ماشین 2 و بررسی سیستمهای قدرت با هم دیگه تداخل دارن. اگه امکان داره یه بررسی تو ساعتاشون بکنین
خیلی ممنون
پاسخ:
پاسخهای کامنتهای دیگر را ببینید.
سلام.
استاد ببخشید جبر خطی هنوز روزش مشخص نیست ؟
پاسخ:
به فابل برنامه مراجعه کنید.
با سلام تداخل الکترونیک صنعتی و کنترل خطی رفع میشود؟؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد محترم 

با توجه به ارائه نشدن درس مخابرات و همچنین ضروری بودن این درس خواهشمندیم درس مخابرات 1 را ارائه کنید.

با توجه به اینکه احتمال ریزش هم در کلاس های مخابرات ترم قبل هست و هم اینکه بسیاری از بچه ها ترم گذشته درس سیگنال سیستم داشته اند .

با سلام

اگه لطف کنین و روز  آزالکترونیک 1  رو (یکیشونو ) با  یکی  از آزای 2و 3   آخر هفته عوض کنین .چون آقای احمدی ناقدی که هستن .فرقی براشون نمیکنه .   (((((((  خیلی ممنون)))))))

با عرض سلام و خسته نباشید
مشکل من و چندتا از دوستام تداخل زبان و مدار مخابراتی هست و ترم8هستیم لطفا ساعت هارا تغییر دهید.با تشکر
پاسخ:
سلام. قبلا عرض شد که بررسی میشود. ولی مشکل اصلی اخذ زبان تخصصی در نیمسال هشتم است.

با عرض سلام دروس الکترونیک صنعتی و کنترل خطی تداخل دارند

و پیش نیاز شبکه های کامپیوتری چیه ؟؟؟؟ ممنون

پاسخ:
سلام. بله دارند.
شبکه پیش نیازش میکروپروسسور است.
استاد خواهشا چارت جدید رو آپلود کنید.
در ضمن بالاخره زمان اتخاب واحد کی شده؟
پاسخ:
چارت تغییری چندانی ندارد. فقط پیش نیازی دروس جدید مهم است. چشم.
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۳ الکترونیک88
سلام استاد خسته نباشید میخواستم بپرسم توی چارت آزتکنیک پالس والکترونیک3اختیاریه ک یکی روانتخاب کنیم مامیتونیم هرکدوموکه خواستیم برداریم یابایدهر2روبرداریم؟
پاسخ:
هر دو برای الکترونیک اجباری و تخصصی است. مگر چارت را ندیده‌اید؟
با سلام.
ابتدا تشکر میکنم برای این همه  لطف و وقتی که برای دانشجوها میزارید.ممنون.
چندتا سوال داشتم:
1)میشه یک درس اختیاری مثل حسابگری زیستی رو ارائه با استاد برداشت؟
2)میشه این لطف بزرگ رو در حق ما بکنید و تداخل زبان و مدارهای مخابراتی رو رفع کنید من و چندتا از بچه ها ترم اخریمو این مشکل رو داریم؟

پاسخ:
۱) لزومی ندارد. هیچ استادی هم نمیپذیرد.
۲) قبلا عرض شد که بررسی میشود.
سلام.خسته نباشید
میشه مدار1 واندازه گیری وآز اندازه گیری رو باهم برداشت ؟این کارو در مدت انتخاب واحد باید انجام داد یا در حذف و اضافه؟با تشکر
پاسخ:
اگر مدار را یکبار بیفتید استثنائا اندازه‌گیری را همزمان با مدار ۱ میتوانید بگیرید. آز- مدار ۱ خیر.

سلام

دروس مدار2 (زنده دل)و اندازه گیری  تداخل دارند همچنین امتحانات دروس مدار منطقی و ماشین1 به طور متوالی هستند لطفا رسیدگی کنید.

پاسخ:
مدار ۲ و اندازه‌گیری هر کدام دو گروه ارائه شده. ولی اگر تغییری بهتر کند بررسی میکنم. تاریخ امتحانات فیکس است و فقط در صورت تداخل تغییرش قابل بررسی است. روزهای متوالی خیر.

سلام خسته نباشید

عذر میخوام مدارهای مخابراتی پیشنیازش چه درساءین؟

آز میکرو چطور؟

 

پاسخ:
باید به چارت مراجعه کنید.  از سایت گروه برق که لینکش در همین وبلاگ هست قابل دانلود است. فرصت کنم اینجا هم خواهم گذاشت.

استاد امکانش هست  جای آز الکترونیک 1 و2 آقای ناقدی رو عوض کنین ؟  خواهش میکنم .امکانش هست .

پاسخ:
باید ببینم.

سلام

امتحانات ماشین1 و مدار منطقی در 21 و 22 خرداد هستند در صورت امکان فاصله ی شان را بیشتر کنید     

متشکرم

پاسخ:
در کامنت دیگری جواب دادم.
با تشکر با بررسی من اگر ساعت گردشی فیزیک الکترونیک  به فرد تغییر کند  با تکنیک و مدار مخابراتی هماهنگ میشود
پاسخ:
باید ببینم. چشم.
لطفا تاریخ امتحانات دروس اختیاری الکترونیک صنعتی و شبکه های کامپیوتری رو توی روزهای 1 تا 5 امحانات بگذارید که باعث تداخل و فشردگی امتحانات نشود، قبل امتحانات فیزیک الکترونیک،بررسی و ...
و تاریخ امتحان مدارهای مخابراتی با توجه به پیشنیازی الکترونیک3، در روزهای آخر چون که این افراد الکترونیک ندارند
تشکر
پاسخ:
باید ببینم.
سلام زبان تخصصی استادکورش نژادبامعماری رایانه تداخل دارد لطفابررسی شود
لطفادرس مخابرات وفیزیک مدرن ارایه دهید باتشکر

سلام استاد

من ریاضی 2رو این ترم یعنی ترم 3 گذروندم حالا ترم 4می خوام علاوه بر درس هایی که در چارت هست ریاضی مهندسی و الکترومغناطیس بردارم چون تعداد واحد ها زیادمی شه همه درس هارونمی تونم انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید که کدوم درس ها رو این ترم انتخاب کنم بهتره

سلام . اگر امکان داره جای یکی از آزای  الکنرونیک1 رو با یکی از آزای  الکترونیک 2یا3 عوض کنین چون آز1 هر دوتاش تو یه روزه اگر جدا باشن برا برنامه ریزی ما خیلی بهتر میشه .  تشکر

سلام استاد

ایامدار1واندازه گیری هم نیاز می شوند

پاسخ:
استثنائا بله.

سلام  تعداد افرادی که معماری رو پاس کردن  بیشتر از 55تا60 نفره اگه میشه لطفا تو یه روز دیگه یه کلاس دیگه میکروپروسسور ارائه کنین .  ماشین 2 ام همین وضع رو داره .  با تشکر      

پاسخ:
اگر گروهها پر شد و لیست متقاضیان به حد نصاب رسید در حذف و اضافه.

با سلام

استاد من فیزیک مدرن وکنترل غیرخطی و رمز را گذروندم البته ایشالله

این ترم فقط باید یک اختیاری بردارم یا فیزیک مدرن اختیاری نیست؟!

پاسخ:
اگر به چارت مراجعه کنید مشکلتان حل میشود.

سلام استاد خسته نباشید

الکترومغناظیس هر دو گروهی که ارائه دادید با ماشین 1 و کنترل خطی تداخل دارند ...امکانش هست بررسی بفرمایید ...

 

پاسخ:
بله تداخل دارند.
حسابگری زیستی و تکنیک پالس باهم تداخل دارند. 
پاسخ:
بله. تداخل دارند.
سلام
اگه مقدور هست زمان زوج و فرد درس مدار مخابراتی و فیزیک الکترونیک توی یه هفته بزارید یا جفتش زوج یا جفتشون فرد باشند,این کار عملی است و خیلی از دانشجوها در طول ترم دعاتون میکنن.
تشکر
پاسخ:
بررسی می کنم.
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۴۶ بهزاد بیات
سلام استاد
من ترم آخر سوئیچ هستم و تکنولوژی مخابرات و شبکه دیتا تو 1ساعت ارائه شده.لطفا زمان یکیشو عوض کنید...
پاسخ:
نه خیر. در یک ساعت ارائه نشده.

سلام

پیشنیاز دروس الکنرونیک صنعتی ، شبکه های کامپیوتری و حسابگری زیستی چه دروسی هستند؟

سلام.
ببخشید ، پیش نیاز درس شبکه های کامپیوتری میشه بگین چیه؟

سلام

مخابرات 1 ارایه نشده

بچه هایی که این ترم سیگنال پاس میکنن چه کار کنند؟

با سلام
استاد دانشجویانی که ترم گذشته سیگنال رو گذزانده اند باید این ترم مخابرات بردارند که متاسفانه ارائه نشده است.لطفا بررسی کنید.
با تشکر
با سلام
استاد مخابرات 1 ارائه نشده  بچه هایی که سیکنال پاس کردن چی کار کنن !!!!
آزمایشگاه تکنیک پالس چرا ارائه نشده؟
پاسخ:
به کامنتهای دیگر توجه کنید.
با سلام
استاد درس مخابرات برای کسانی که این ترم سیگنال را گذرانده اند ارائه نشده است لطفا بررسی کنید.
 با تشکر.
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۴ مهندسی برق
 بابت تداخل مدار مخابراتی و زبان تخصصی کاری نمیشه کرد؟؟؟
 میکروپروسسور ها فقط یه گروه بیشتر ارایه نشده. امکان نداره یه گروه دیگه در وقت دیگه ای ارایه بشه.
پاسخ:
الان این گروه پر شده؟

سلام .(آز الکترونیک 1)      استاد  اگه ممکنه یکی از کلاسهای  آز الکترونیک1  رو   جابه جا کنید .چون بچه هایی که رفت وآمد می کنن همه کلاساشون چهارشنبه و 5شنبه است فقط این آز مشکل ایجاد کرده .   

ترم گذشتم به همین خاطر نتونستیم برداریم .اگه ممکنه یه کمکی بفرمایید .

با تشکر  

با سلام

اگر امکان دارد یک گروه دیگر در درس میکروپروسسور ارائه کنید 
اکثر دروس در روزهای آخر هفته ارائه شده و درسس میکرو پروسسور در روز شنبه ارائه شده است .


۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۶ احمدذ باد پروا

 شروع انتخاب واحد ساعت چند میباشد.

سلام و خسته نباشید عرض می کنم

مباحث ویژه2 و  شبکه های کامپیوتری و تکنیک پالس تداخل دارند.چه باید کرد؟من نیاز به 2 درس اختیاری دارم

دروس اختیاری ارایه شده پیشنیاز دارند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی