وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

تعطیلی کلاسها در هفته آینده

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

سلام. چند ساعت پیش پدرم، دکتر رضا انزابی‌نژاد، را از دست دادم. کلاسهایم این هفته تشکیل نخواهد شد. موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۵
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۱۹)

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفتان. به وبلاگتان برای تشکر مراجعه کردم ولی متاسفانه نتوانستم نظری بگذارم.

با سلام خدمت آقای دکتر.

با ابراز همدردی در غم از دست دادن پدر گرامیتان.

تکلیف درس مباحث ویزه برای ناپیوسته سوئیچ چی شد؟

قبلا کامنت زدم که هم اکنون 10نفر در لیست دستی بهمراه 1ترم آخر ثبت نام کرده اند.

با تشکر فراوان.

با سلام و عرض تسلیت خدمت استاد عزیز و گرامی
استاد هفته پیش آخرین مهلت درست کردن انتخاب واحدها بود و شما هم نبودین.
امروز شنبه هم اومدم نبودید
من و دوستم میخواستیم خواهش کنیم تا آزمایشگاه مدار برای ما برداشته شود ولی به علت نبود شما کار ما هم لنگ افتاد
حال ترم بعد به علت پیش نیازی هیچ آزمایشگاهی نمیتونیم برداریم و ما دو نفر تا ترم پنجم نه تونستیم آز فیزیک 2 برداریم و نه آز مدار.
خواهشی که دارم برای جلوگیری از مشکلات دانشجویان برای ترم بعد ، بد نیست با آقای جهانگیری هماهنگ بفرمایید
با تشکر
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۰۵ داود اکبری
سلاک استاد؛
با عرض تسلیت فوت مرحوم دکتر انزابی نزاد
در رابطه با تائید درس مباحث ویزه برای کارشناسی ناپیوسته سوئیچ اقدام بفرمائید لذا تعداد ثبت نامی در لیست دستی 10نفر شده است .
با تشکر فراوان از شما استاد محترم و گرامی.
سلام استاد عزیز.
ازدست دادن پدر گرامیتون، دکتر انزابی، رو از طرف بچه های برق کنترل بهتون تسلیت میگم. یکشنبه شب هم من و رفیقم به نیابت همه براشون نماز  شب اول قبر رو خوندیم. امیدوارم زیر سایه لطف الهی روزبه روز به موفقیتهای جدیدی برسید.
یاعلی...
سلام
تسلیت عرض میکنم خدمتتون.
ایشالله که غم آخرتون باشه.
جمعی از بچه های برق 90
بهتون تسلیت عرض میکنم
انشاا...غم اخرتون باشه
ماروهم درغم خودشریک بدانید
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۳۳ محمدمحمودی
تسلیت.خداوندصبرتان دهد
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۳۷ جمعی از دانشجویان برق


انا لله و انا الیه راجعون

استاد گرامی درگذشت این پدر فرهیخته و زحمت کش را به شما تسلیت عرض می نماییم و از خداوند منان علو درجات را برای ان عزیز از دست رفته خواستاریم

خداوند به شما صبر  عنایت کند

۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۲۶ محمد فائز گلباف
سلام استاد خسته نباشید مرگ پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض می کنم 
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۶ بچه های برق 89

با سلام خدمت استاد محترم جناب اقای دکتر انزابی

از دست دادن پدر محترمتون را با کمال تاسف تسلیت میگیم .

خدا بهتون صبر بده .

 

 

 

جناب آقای دکتر انزابی نژاد
با نهایت تأثر و تأسف, درگذشت پدر گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
تسلیت میگم استاد. روحشون شاد

سلام.استاد واقعا تسلیت عرض میکنم خدمتتون!انشاا... غم آخرتون باشه.

۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۱۱ حامد عباس زاده فتح آبادی
سلام استاد
اینشالله غم آخرتون باشد.
امیدوارم خداوند به شما وخانواده گرامیتون صبر عنایت بفرماید.
ما را در غم خود شریک بدارید.

۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۰۶ میلاد دادپناه
سلام استاد.من از طرف خودم و بقیه دانشجویان درس سیگنال این غم بزرگ را به شما تسلیت عرض میکنم
تسلیت واژه ی کوچکی است در برابر غم بزرگ شما
از خداوند برای شما و خانواده محترم صبر خواهانم
امیدوارم غم آخرتون باشه...

جناب آقای دکتر انزابی نژاد ! فقدان پدربزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت.غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته وسلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم .                                        

سلام استاد
خدابیامرزدشون
تسلیت میگیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی