وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

حذف و اضافه گروه برق - تکمیلی

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳ ق.ظ
دانشجویان گروه برق مجتمع فنی و مهندسی قوچان
سلام. خسته نباشید. برای تکمیل حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۱ و به امید خدا بستن پرونده ثبت نام این نیمسال، به چند نکته زیر توجه کنید.

کلیه دانشجویانی که طبق دستوالعمل تبدیل پیشنیازی به همنیازی و دو مورد استثنا اشاره شده در پست قبلی انتخاب واحدشان تبدیل پیشنیازی به همنیازی دارد، فرم تبدیل پیشنیازی به همنیازی گروه برق را بصورت کامل پر کرده و برای تایید شنبه و یکشنبه مراجعه نمایند.
کلیه دانشجویانی که انتخاب واحدشان بدلایل موجه تکمیل نشده است (مثل عدم اعلام نمره و ...) فرم تغییرات ضروری گروه برق را بصورت کامل پر کرده و روز شنبه و یکشنبه برای تایید و اقدامات لازم برای برای اصلاح دستی، مراجعه نمایند.
درسها و آزمایشگاههایی که برای تشکیل نیاز به لیست متقاضیان دارد (و در زیر و پست قبلی اشاره شده است) با لیست متقاضیان به حد نصاب رسیده ایجاد و متقاضیان در آنها ثبت نام خواهند شد.

دانشجویان کارشناسی برق

۱) درسهای تکنیک پالس و بررسی سیستمهای قدرت: در گروههای قبلی امکان ثبت نام وجود ندارد. اگر گروه جدید بررسی سیستمهای قدرت به حد نصاب نرسد، حذف خواهد شد. برای تکنیک پالس هم به نکته بعدی توجه کنید.

۲) برای دو درس مدارهای مخابراتی و تکنیک پالس امکان اضافه شدن یک گروه (فقط یکی از این دو) وجود دارد. ساعت برگزاری این کلاس بالقوه چهارشنبه ۱۰-۸ هفته های فرد و پنجشنبه ۱۶-۱۴ و مدرس کلاس آقای دکتر پورزکی می‌باشد. متقاضیان این دو درس روز شنبه و یا یکشنبه مراجعه و لیست تهیه نمایند. هر کدام که متقاضی بیشتری داشته باشد و به حد نصاب برسد، تشکیل خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته:

۱) امکان ارائه درسهای ارائه نشده مثل نرم افزار سوئیچینگ وجود دارد. بخصوص برای دانشجویان در حال فارغ‌التحصیلی. شنبه و یکشنبه مراجعه کنید. همینطور برای آز- میکروپروسسور.

دانشجویان کاردانی آی سی تی

۱)سیستم عامل مدیریت شبکه، آز سیستم عامل مدیریت شبکه و آزمایشگاه تکنولوژی مخابرات( که گروه ارائه شده این یکی ظاهرا به حد نصاب نرسیده و حذف خواهد شد) برای تشکیل به مراجعه دانشجویان و لیست متقاضیان در روزهای شنبه و یکشنبه نیاز دارند.

۲) درس اصول دیجیتال با کد ۰۵۹-۲۶-۱۱ امروز اضافه شد. امروز در حذف و اضافه و تا یکشنبه بصورت دستی امکان ثبت نام وجود دارد. برای برقراری کلاس، رسیدن تعداد ثبت نام شدگان به حد نصاب ضروریست.
موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۶
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۷)

سلام اقای دکتر سال نو رو بهتون تبریک میگم

اقای انزابی من این ترم درس الکترونیک رو نزدیک عید برداشتم کلاسهای قبل عید رو هم نرفتم استادمون هم اقای کمالی هستش خواهش میکنم باهاشون صحبت کنید این ترم برای ما زیاد سختگیری نکنند من همش استرس دارم دوباره این درسو بیفتم باور کنید از این تغطیلات هیچی نفهمیدم.

ممنون

سلام استاد
1-درس معماری رایانه(امتحان 20 خرداد) برداشتم که با معماری کامپیوتر(امتحان22 خرداد) ادغام شد.تاریخ امتحان من؟-تغییر ندهید-
2-ریاضی مهندسی(امتحان2 تیر)برداشتم که با ریاضی مهندسی (امتحان 25 خرداد)ادغام شد.تاریخ امتحان من؟-تغییر ندهید-
3-مباحث ویژه برداشتم.حدود 5 نفر ثبت نام کردیم که چند نفر ترم اخرند.اما حدود 10نفر امضا کردیم که متقاضی کلاس هستند.کلاس حذف میشود؟
4-کلاس اشنایی با استاندارد مخابرات ثبت نام کردم(زمان کلاس سه شنبه ها 16 تا 18 ) که استادجلسه اول میخواهد تغییر بدهد(سه شنبه 12تا14)با من تداخل دارد و مخالف هستم.خوهشمندم به وقت و برنامه ریزی دانشجویان اهمیت بدهید؟

باسلام و عرض تسلیت بخاطر درگذشت پدر گرامیتان .خداوند مورد رحمت  قرارشان دهد.

واما غرض از مزاحمت این بود که درس مباحث ویژه برداشته ایم وظرفیت هم به حد نصاب رسیده است اما کلاس تشکیل نشده است با استاد شعبانیان هم صحبت کرده ایم. ایشان گفتند مشکلی جهت تشکیل کلاس ندارند ولی  با ایشان برای تشکیل کلاس  هماهنگی صورت نگرفته .لطفا در این خصوص اقدام نمایید.با تشکر

۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۸ داود اکبری
سلام استاد-
برای حذف درس معماری کامپیوتر(موقع حذف و اضافه)خدمت رسیدم(چون فقط من ثبت کرده بودم),اما شما گفتید این درس با کد دیگری جمع می شود و تشکیل میشود.من فردا این درس دارم و هنوز کلاسی برایش مشخص نیست.؟؟؟؟

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما..

ببخشید آیا امکان داره ظرفیت کلاس های تربیت بدنی زیاد بشه یا کلاس های جدید تشکیل بشه چون تربیت بدنی رو تو لیست انتظارم و اگر امکانش هست من این درس رو این ترم بردارم؟

استاد من توی کلاس آزمایشگاه فیزیک 1 تنها کسی هستم که تو لیست انتظارم.میخواستم ببینم میشه ظرفیت کلاس به 13 نفر بشه تا من بتونم این درس رو بردارم؟

بقیه ساعت ها با برنامه هام تداخل داره و عملا" نمیتونم این درس رو بردارم

سلام استاد

در مورد درس سخت افزار سوییچینگ که ترم پیش برداشتیم ولی کلاساش تشکیل نشدند چکار کنیم؟

درس رو درباره برداریم؟

پاسخ:
به بقیه کامنتها مراجعه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی