وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

حذف و اضافه گروه برق

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ق.ظ
دانشجویان گروه برق مجتمع فنی و مهندسی قوچان
سلام. برای حذف و اضافه به نکات زیر توجه کنید:
همه دانشجویان باید قبل از تکمیل حذف و اضافه به چارت پیشنیازی و همنیازی درسهای خود مراجعه کنند. تخطی از این چارت فقط با رعایت دستورالعمل تبدیل پیشنیازی به همنیازی و دو مورد استثنا در بندهای زیر امکان دارد. بعد از حذف و اضافه، تبدیل پیشنیازی به همنیازی به تاییدیه گروه برق نیاز دارد که شنبه و یکشنبه هفته آینده در گروه برق انجام می‌شود. 
 
دانشجویان کارشناسی برق:
۱)
۵ گروه نقشه‌کشی صنعتی گروه برق همه یک واحدی روز یکشنبه با کد ۰۷۰-۳۴-۱۱ ۰۶۴-۳۴-۱۱ارائه شده است. فقط در این گروهها باید ثبت نام نمایید.
۲) درس بررسی سیستمهای قدرت ۰۱۵-۳۴-۱۱ گروه دوم روز یکشنبه ۱۴-۱۲ و زوج ۱۰-۸ اضافه شده است. این کلاس
برای تشکیل باید به حد نصاب ۱۵ نفر برسد.
۳) قابل توجه دانشجویان ورودی ۹۱ که ریاضی ۱ را یکبار افتاده اند:
این دانشجویان فقط میتوانند درس آمار و احتمالات مهندسی را (خارج از چارچوب چارت)
در نیمسال دوم با ریاضی ۱ همنیاز کنند.
عواقب ثبت نام در درسهای ریاضی ۲ و معادلات دیفرانسیل و یا محاسبات عددی
بر عهده خودتان خواهد بود.
۴) قابل توجه دانشجویان ورودی ۹۰ که مدار الکتریکی ۱ را یکبار افتاده‌اند:
این دانشجویان فقط میتوانند درس اندازه‌گیری الکتریکی را (خارج از چارچوب چارت)
 در نیمسال چهارم با مدار ۱ همنیاز کنند.
عواقب ثبت نام در درسهای مدار ۲ و الکترونیک ۱ یا ...
بر عهده خودتان خواهد بود.
۵) درس اختیاری اقتصاد مهندسی روز یکشنبه ۱۸-۱۶ و ۲۰-۱۸ هفته در میان ارائه خواهد شد. (احتمالا تا ظهر)
جدید-اقتصاد مهندسی در درسهای پایه مشترک با کد ۰۷۸-۱۲-۱۱ گروه ۰۲ ارائه شده است.
جدید-توجه: من قبلا هم بصورت حضوری به دوستان برق ۸۸ گفته‌ام که اگر ارائه این درس باعث از حد نصاب افتادن هر درس دیگری بشود، در هر مرحله‌ای اقتصاد مهندسی را حذف خواهیم کرد.
توجه مجدد:
۶) تذکر مهم به دانشجویان ترم چهار کنترل:
درسهای خود را طوری برنامه‌ریزی نمایید که بتوانید درس جبر خطی را در این نیمسال ثبت نام نمایید. جبر خطی برای رشته مهندسی برق و بخصوص برای دانشجویان کنترل پیش از درس کنترل خطی بسیار مهم است.
۷) آز-میکروپروسسور به احتمال زیاد روز یکشنبه ارائه خواهد شد. ثبت نام در کد یا کدهای جدید بصورت دستی اوایل هفته آینده با مراجعه حضوری، بعد از مشخص شدن وضعیت بقیه آزمایشگاهها انجام خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته سوئیچ:
۱) کدهای درسهای ریاضی مهندسی  و معماری رایانه و برنامه سازی پیشرفته و دیجیتال کاربردی فعال و قابل ثبت نام هستند. این کدها در همان ساعتهای دروس مشابه دوره کارشناسی برق ارائه شده‌اند.

دانشجویان کاردانی آی سی تی
۱) کد درس مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی فعال و قابل ثبت نام است. این کد در ساعتهای درس برنامه‌سازی کامپیوتر دوره کارشناسی ارائه شده‌است.
۲) برای آزمایشگاه تکنولوژی مخابرات گروه یا گروههای جدیدی ارائه خواهد شد. ثبت نام در کد یا کدهای جدید بصورت دستی اوایل هفته آینده با مراجعه حضوری، بعد از مشخص شدن وضعیت بقیه آزمایشگاهها انجام خواهد شد.
۳) یک گروه جدید آز سیستم عامل مدیریت شبکه شنبه یا یکشنبه بعد از ظهر ارائه خواهد شد. ثبت نام در این گروه  بصورت دستی اوایل هفته آینده با مراجعه حضوری، بعد از مشخص شدن وضعیت بقیه آزمایشگاهها انجام خواهد شد.
۴) درس اختیاری اصول میکروکامپیوتر و آز هم بصورت دستی اوایل هفته آینده با مراجعه حضوری، بعد از مشخص شدن وضعیت بقیه آزمایشگاهها قابل ثبت نام است.
موفق باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۷۵)

سلام استاد خسته نباشید

میخواستم ازتون بپرسم کدوم روزها دانشگاه تشریف دارید

باتشکر

پاسخ:
یا سه شنبه یا چهارشنبه.  متاسفانه الان مطمئن نیستم.
با سلام خدمت استاد انزابی

من ریاضی 2 را پاس نکردم اما معادلات را بله با توجه به این که هر دو درس پیش نیاز ریاضی مهندسی هستند میشه ریاضی 2 را با ریاضی مهندسی همنیازکرد؟ اونوقت مغناطیس که همنیاز ریاضی مهندسی میشه برداشت؟ با تشکر
پاسخ:
سلام. تبدیل پیشنیازی به همنیازی در گروه برق مطابق این دستورالعمل اجرا میشود. و به صورت موردی با هیچ تقاضای  دیگری موافقت نمیشود.

سلام استاد خسته نباشید

من دانشجوی رشته برق الکترونیک ورودی 91 هستم این ترم ریاضی 2 رو نتونستم پاس کنم دیشب استاد نمره هارو ثبت کرده و اصلا فرصت اعتراض نداده.میخواستم ازتون بپرسم میتونم ترم بعد ریاضی مهندسی و ریاضی 2 رو همنیاز کنم؟لطفا راهنمایی کنید باتشکر

پاسخ:
سلام. تبدیل پیشنیازی به همنیازی در گروه برق مطابق این دستورالعمل اجرا میشود. و به صورت موردی با هیچ تقاضای  دیگری موافقت نمیشود.
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۳ مهران ابراهیمی

سلام استاد

خدا قوت. میخواستم در مورد کارگاه برق ازتون خواهش کنم اجازه بدید من این واحد را ترم بعدی پاس کنم قبلا هم در موردش صحبت کردیم ترخدا من یک نفرو یک کاریش بکنید کلی مراسم داریم که باید برم اصفهان هر چی فکرشا میکنم نمیتونم وایسم درسته فرصت خوبیه برای پاس کردن این درس ولی من شرایطشا ندارم ممنونم.

پاسخ:
به پستی که امروز گذاشتم توجه کنید لطفا.
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۴۱ مهران ابراهیمی

سلام استاد

با عرض خسته نباشید

خواستم درباره ی کارگاه برق بپرسم چون وقتی انتخاب واحد کردیم زمان برگذاری معلوم نبود اماالان زمان برگزاری ان معلوم شده که پس ازپایان امتحانات است .من در اون زمان نمیتونم کلاس بیام باید اصفهان باشم .پدرم زمان عروسی برادرم را 30 میگیره داماد هم فقط من یه داداشا داره نمیتونم اونجا نباشم اخه قبلا پدرم ازم پرسید کی امتحانات تموم میشه که جشن رو برگذار کنیم من گفتم 19هم دیگه پدرم برای  30

(ولادت حضرت علی اکبر)برنامه ریزی کرد و زمان تالار گرفت .خواهشمندم در مورد حذف آن بنده را راهنمایی کنید . با تشکر

پاسخ:
سلام. منتظر اعلام از طرف گروه باشید. تا آن زمان مراسم جشن را بهم نزنید!
سلام استاد
1-درس معماری رایانه(امتحان 20 خرداد) برداشتم که با معماری کامپیوتر(امتحان22 خرداد) ادغام شد.تاریخ امتحان من؟-تغییر ندهید-
2-ریاضی مهندسی(امتحان2 تیر)برداشتم که با ریاضی مهندسی (امتحان 25 خرداد)ادغام شد.تاریخ امتحان من؟-تغییر ندهید-
3-مباحث ویژه برداشتم.حدود 5 نفر ثبت نام کردیم که چند نفر ترم اخرند.اما حدود 10نفر امضا کردیم که متقاضی کلاس هستند.کلاس حذف میشود؟
4-کلاس اشنایی با استاندارد مخابرات ثبت نام کردم(زمان کلاس سه شنبه ها 16 تا 18 ) که استادجلسه اول میخواهد تغییر بدهد(سه شنبه 12تا14)با من تداخل دارد و مخالف هستم.خوهشمندم به وقت و برنامه ریزی دانشجویان اهمیت بدهید؟
پاسخ:
سلام اخوی. ادغام کلاسها نشانه اهمیت به وقت و برنامه ریزی شماست. وگرنه برای ۲ نفر دانشجو کلاس تشکیل نمیدهند. باید منتظر ترم بعد میماندید.
ممنون استاد متوجه شدم.
سلام .خسته نباشید
استاد می خواستم بگم امتحان بررسی ومدرن پشت سرهمه امکانش هست تغییر بدین یکیشو؟؟
که من شنبه بیام خدمتتون؟
ممنونم

با عرض سلام

استاد آیا میشه تاریخ تحلیلی را با اندیشه 1 برداشت؟

میشه ظرفیت نقشه کشی را زیاد کنید . 10 نفر انتظار داره!!!!!!!

پاسخ:
درسهای عمومی را از آموزش بپرسید.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۳ فائزه ایمانی

سلام خسته نباشید

اگه امکان داره ظرفیت تکنیک را افزایش دهید یا گروه دیگری ارائه دهید

با تشکر.

سلام.

استاد من درس من درس ریاضی مهندسی رو با ریاضی2 همنیاز کردم.

الان میتونم مغناطیس هم بردارم؟

پاسخ:
دوست عزیز. همنیاز کردن ریاضی ۲ برای ریاضی مهندسی یعنی میتوانید برخلاف جدول پیشنیازیها ریاضی مهندسی را همراه ریاضی ۲ بردارید نه بعد از آن. درست؟
حالا ریاضی مهندسی را برداشته اید. خوب؟ از طرفی ریاضی مهندسی همنیاز الکترومغناطیس است. یعنی برای برداشتن الکترومغناطیس باید ریاضی مهندسی را در همان ترم بردارید یا در ترمهای قبل پاس کرده باشید. درست؟ حالا اگر شما بهر دلیلی ریاضی مهندسی را برداشته باشید شرط برداشتن الکترومغناطیس رعایت شده است. نتیجه: میتوانید الکترومغناطیس را بردارید. خدا وکیلی اگر نفهمیدید دیگر کامنت نگذارید. حضوری مراجعه کنید.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۵۹ بهزاد بیات
استاد درس NGN فقط 10 نفر ثبت نام کردن.فک کنم بیشترمون هم ترم آخرمونه وباید فارغ التحصیل بشیم... آیا درس حذف میشه ؟
اکثر بچه های 90 این درس ترم پیش پاس کردن.بچه های 91 هم با اصول مخابراتشون تداخل داره ... پس فک کنم کسه دیگه نمونده تا برداره !
پاسخ:
اگر به تعداد کافی ترم آخری باشین نه خیر.

با سلام.

استاد اگر ریاضی مهندسی با ریاضی2 همنیاز کنیم با توجه به این که مغناطیس همنیاز ریاضی مهندسی هست میشه مغناطیس هم برداشت؟

پاسخ:
اگر ریاضی ۲ رو بتونین بردارین طبیعتا همنیازهاش را هم میتونین.

سلام شرمنده استاد درس اشنایی با دفاع مقدس زمان امتحانش با ارتباط داده ها تلاقی داره امکانش هست درست بشه؟

پاسخ:
باید امتحان درس ارتباط داده ها رو از آن روز منتقل کنیم. اگر در حذف و اضافه نشد شنبه مراجعه کنید.

سلام و خسته نباشید 

 استاد درس سیستم عامل مدیریت شبکه قرار بود برای حذف و اضافه فعال بشه ولی هنوز فعال نشده.چیکار باید بکنیم؟و اینکه برای درس سوییچینگ و سیگنالینگ خیلی کم ثبت نام کردند ایا حذف  میشه؟؟

با تشکر....

پاسخ:
شنبه لیست بیاورید اضافه کنم. سوئی... اگر به حد نصاب نرسد و فارغ التحصیل نداشته باشد حذف میشود.

سلام خدمت استاد محترم

استاد درس معماری متاسفانه به حد نصاب نرسید و حذف کردیم

فقط یه سوال ، درس اقتصاد مهندسی برای ورودی های 89 هم ارائه شده است ؟! تورو خدا بگین بعععله :(

اگه بگین نه که باید این ترم مرخصی بگیریم

الکترونیک 2 هم تا اخرین لحظه 14 نفر ثبت نام شده بود ، اون که ارائه میشه دیگه ؟! :(  ( استاد به جای مخابرات رافت و عطوفت به خرج بدین و این و دیگه حذف نکنین )
پاسخ:
عجله نکنید. تعدادی از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته در لیست خودشان در همین کلاس ثبت نام کرده اند احتمال دارد که برقرار باشد.
اقتصاد بله.
الکترونیک هم معلوم نیست هنوز. همش بخاطر محابرات.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۹ زهرا اتحادی
باسلام بنده دانشجوی ترم 4 کاردانی مخابراتم و ترم گذشته سویییچوافتادم واین ترم مجددا برداشتم ولی این ترم از کلاس 25نفره فقط 4نفرثبت نام کرده اند با این حال احتمال تشکیل نشدن کلاس زیاده از شما خواهشمندم کمک کنید یا کلاس تشکیل شود یاامکان همنیازی درس مدار والکترونیک رابدهید یا امکان برداشتن درس دیگر چون درغیر این صورت 17واحد برای ترم5میماند واگر این ترم درسی راپاس نکنم 6ترمه میشوم .باتشکر
پاسخ:
مدار اگر یکبار افتاده باشین همنیاز میشود.
سلام استاد
استاد گروه 5 نقشه کشی امکان ثبت نام نداره
لطفا بررسی کنید

پاسخ:
فردا چک کنید اگر درست نشده بود با اس ام اس خبر دهید. اگر دانشگاه بودید به خانم خاکشور هم اطلاع دهید.
ostad salam khaste nabashid , ostad manalan 6 vahedam too ntezare age barasi ham be hade nsab narese dg hich vahedinadaram . alavebar man kheily az bachehaye gham sharayete mano daran  ostad lotfanzarfiate teknik va madar mokhaberatio ziad koni . .ostad lotfan movafeghat konid
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۲ محسن- برق91
سلام استاد.
درمورد تاریخ امتحان های ریاضی و آمار که جدیدا گذاشتنشون تو یک روز و قبلا بهتون گفته بودم:
امتحان ریاضی : 92/03/28 ساعت 11-14
امتحان آمار واحتمالات مهندسی : 92/03/28 ساعت 8-11
که هر دو امتحان تو روز هشتم امتحاناته .
استاد خواهشا پیگیری کنید!!

پاسخ:
بله حتما. اشکال از اطلاعات غلطیست که از سیستم آموزشی قبلی در سیستم گلستان ایمپورت شده.
سلام استاد خسته نباشید.من فقط تونستم 13 واحد بردارم. لطفا ظرفیت امارو احتمالات مهندسی گروه1ونقشه کشی گروه 2رو زیاد کنید .
پاسخ:
بررسی میکنم.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۶ بچه های سوئیچ 90

سلام استاد...

من و چند تا از دوستانم دانشجوی ترم آخر سوئیچیم و آزمیکروپروسسور ظرفیتش پر شده ,خواهشا چاره ای  بیاندیشید.

با تشکر 

پاسخ:
نوشته ام که باید با لیست مبقاضیان شنبه مراجعه کنید. حتما ارائه میشود.
استاد نمره 18 واحد از 19 واحدم را داده تابه حال الف بودم اگه یک واحد دیگه را خوب بده الفم الان 19 واحد برداشتم می تونم بیشتر بردارم اگه نمره را کم داد بعد به صورت دستی حذف کنم
پاسخ:
بله. ولی اگر سیستم اجازه ثبت ۲۴ واحد را میدهد.

سلام اقای دکتر

وقتتون بخیر

اقای دکتر در رابطه با درس سخت افزار سویچینگ مزاحم شدم

ترم قبل این درس را برداشته ولی گفتید بصورت سوری میباشد

خواستیم بدونیم این ترم هم باید برش داریم یا نه<از همون ترم قبل برامون میمونه؟

در ضمن برای درس نرم افزار سویچینگ باید چه کنیم؟

ممنون میشم اریه شود.

با سپاس

پاسخ:
نه. ولی حضور لازم است. نرم افزار با لیست روز شنبه مراجعه کنید تشکیل دهیم.
استاد یعنی هیچ راهی نداره ظرفیت گروه یک بررسی رو اضافه کنید؟!
آخه چه گناهی کردیم ما؟!
اگه امکانش نیست
استاد یک سوال؟
خانم مهندس خدام که گروه جدید درس بررسی رو واسشون گذاشتین
نمیتونن این کلاس رو همون ساعت کلاس گروه یک تشکیل بدن؟
آخه این ساعت یک شنبه رو هیچکی برنمیداره اصلا نمیدونم دوستان رو چه حسابی بدون در نظر گرفتن نظر دیگران این ساعت رو گفتن که تشکیل بدین!
 و متاسفانه من هم موندم رو هوا!
پاسخ:
آخی! خوب جمع شید تو گروه جدید. شما دل منو نسوزانید. خیلی هنرمندین دوستاتونو راضی کنین تو گروه جدید ثبت نام کنن.
پس استاد یک خواهشی دارم 
با توجه به اینکه ساعتی که برای اون گروه در نظر گرفتن برای همه مناسب نیست شما لیست اسامی انتظار این گروه رو بهم بدین تا یک ساعت دیگه واسش در نظر بگیریم
چون این جوری نه گروه سه شنبه خالی میشه و نه گروه یک شنبه پر.
پاسخ:
استاد برای یکشنبه موجود است.

شرمنده استاد لطف کردین و به سوالام جواب دادین اما مهمترینش رو جسارتا جواب ندادین.من ترم آخرم و 2 تا آزمایشگاه باید همنیاز کنم تا تموم بشه.فردا برم برای همنیازی مشکلم حل می شه یا شنبه که خودتون هستید باید بیام؟

پاسخ:
برای همنیازی شنبه مراجعه کنید.
سلام .خسته نباشید
استاد ما لیست درخواست الکترونیک3 طبق فرمایش شما دادیم به خانوم خاکشور. ایشون فرمودن شما باید بررسی کنید تا یا به جای الکترونیک2 (اگرتشکیل نشد) و یا اینکه اگه استاد پورزاکی موافقت کردن یه گروه جدیدتو ی ساعت دیگه الکترونیک3 ارائه شه.
ممنون میشم اگر به این امرهم رسیدگی کنیدواگر امکانش هست موافقت کنید.
متشکرم
پاسخ:
الکترونیک ۳ فکر نمیکنم کلاس جدیدی تشکیل شود. بهر حال لیست به دستم خواهد رسید. در پایان حذف و اضافه جمع بندی و تصمیم گیری میکنیم.
سلام
اگ میشه تاریخ امتحانای مدارمخابراتی و الک صنعتی رو مشخص کنید.
سلام
امار و احتمالات تاریخ امتحان 92/3/28 و ساعت 8تا 11
و امتحان ریاضی2 تاریخش 92/3/28 و ساعت 11تا 14 هست
امتحان فیزیک 1 92/4/8 ساعت 8 تا 11
و فیزیک 2 92/4/8 ساعت 14 تا 17 ست؟










پاسخ:
ممنون. باید بررسی شود.
سلام و خسته نباشید:
تاریخ امتحان ریاضی 2 و آمار و احتمالات یکی هست و همچنین تاریخ امتحان فیزیک 1 و فیزیک 2 یکیه باید چیکار کنیم؟

پاسخ:
هم روز و هم ساعت؟
ممکنه اشتباه شده باشد. روز امتحان درس آمار و احتمالات  و ریاضی ۱ و ریاضی ۲ و فیزیک ۱ و فیزیک ۲ را ببینید و در اینجا به من اطلاع بدهید.
سلام استاد میشه لف کنید بگیداستاد گروه دوم بررسی قدرت کی هستن  ؟

پاسخ:
خانم مهندس خدام.

استاد نمره کنترلم مونده وواقعا نمی دونم چرا واسم زدن مشروط که نتونم بیشتر از 14تابردارم

چه کنم استاد

مرسی

پاسخ:
مشکلی نیست. هر وقت نمره داده شد تا یکشنبه برای تصحیح ضروری مراجعه کنید.
سلام .خسته نباشید.
استاد من ترم آخر هستم اما برای تکنیک توی لیست انتظارم و شما می فرمایید که ظرفیت ممکنه زیاد نشه،چیکار باید بکنم؟
و اینکه چون ترم آخر هستم نیاز دارم که دو تا از آزمایشگاه ها رو همنیاز کنم.فردا برم دانشگاه مشکلم حل می شه یا شنبه که شما تشریف میارید بیام؟
ببخشید یک سوال دیگه،ما که آز کنترل ترم پیش برداشتیمم برای تعیین ساعت باید چیکار کنیم؟
ممنون
پاسخ:
تکنیک پالس منتظر باشید. آز کنترل شنبه. من شنبه هستم.

سلام استاد محترم

بنده ورودی 88 هستم و باید این ترم مدارات مخابراتی و تکنیک را حتما داشته باشم، اما روز انتخاب واحد سیستم گلستان برای من کاملا دچار مشکل می شود و نتوانستن انتخاب واحد کنماستاد من هیچ درس دیگری هم نمی توانم بردارم همه تداخلین و این باعث می شود ترم آخر29 واحدم بماند یاری ام فرمایید استاد نگذارید بخاطز مشکل سیستم که آن هم از دانشگاه بوده 10ترمه شوم

متاسفانه این دو درس بوسیله89 ها پرشده من نمیدونم آیا درس دیگری نیست که اینها بردارندالآن بنده 7واحد تنها ثبت شده وبقیه انتظارن

مرسی از توجهتون

آقای دکتر من با توجه به جواب هایی که به سایر دوستان دادین بررسی سه شنبه رو گذاشتم تو لیست انتظار 
خواهش میکنم اگه ظرفیت اون گروه دیگه(یک شنبه) به حد نصاب نرسید که احتمالا به خاطر زمانش به حد نصاب نمیرسه! ظرفیت این گروه رو زیاد کنید 
چون درس دیگه ای نیست که بتونم بجای بررسی بردارم و همینجوریش کلی عقبم!
با تشکر و سپاس فراوان 

پاسخ:
گروه جدید را به حد نصاب برسانید. من کار دیگری نمیتوانم انجام بدهم.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۱۲ محسن - برق91

سلام استاد .

خسته نیاشید.

استاد چرا تاریخ و ساعت آمار و احتمالات مهندسی عوض شده؟

آخه الان موقع تغییر روز امتحانه؟این کار باعث شده امتحان ریاضی 2 و آمار و احتمال تو یه روز بشه ،خب خیلی سخت میشه ولسمون.

چرا موقع تغییر فکر دانشجو ها  نیستند؟ 

الان کی پاسخگوئه؟؟؟

منتظر جوابتون هستم

پاسخ:
ریاضی ۲ امتحانش چه روز و ساعتیه؟
آمار چی؟ بنویسید تا پیگیریش کنم.
سلام استاد خسته نباشید فردا کلاس سیگنال تون تشکیل میشه؟
پاسخ:
نه.
استاد ببخشید
من یک خطا بزرگی کردم 
اون هم این بود که گروه بررسی سه شنبه م رو حذف کردم بجاش یک شنبه رو برداشتم ولی خب چون ظرفیتش احتمالا به حدنصاب نرسه!
امکانش نیست ظرفیت اون گروه رو بیشتر کنید؟
خیلی ممنون
پاسخ:
امیدوارم به حد نصاب برسه.
salam ostad vaghan sharmande k mozahem mishim daem 
ostad khahesh mikonam zarfiate tknik ro ziad konid akhe 
khwily az darsa boode k 50 b bala didam zarfiatesho , ostad intori hame vaheda too entezaran 

سلام وخسته نباشی:

آقای انزابی خواهش میکنم ظرفیت محاسبه عددی ونقشه کشی را زیاد کنید چون من بااین دودرس16واحد میشم وااگر ظرفیت زیاد نشود بنده زیر14واحددرس هام ثبت میشود.تشکر

پاسخ:
محاسبات در اختیار گروه ریاضی است. نقشه کشی یک گروه جدید در حذف و اضافه ارائه شده. باید ببینم.

سلام استاد ضمن تشکر به خاطر پاسخ گویی خیلی خوبتون اگه امکانش هست ظرفیت آزمایشگاه کنترل گروه 6 رو افزایش بدین

پاسخ:
باید ببینم. در لیست انتظار بمانید.

مشکل؟

ظرفیتا کمه و همینطور کلاسها تعدادشون کمه همین؟

 

 

 

پاسخ:
اخوی من ظرفیت کدوم درس رو باید زیاد کنم. بجای گله کردن تو دو تا کامنت که پشت سرش قراره یک کامنت پر از گلایه دیگه هم بذارین تو همون کامنت اول بگین این درس و این درس. هم شما راحت ترین هم ما. حالا هم بفرمایید. کارتون لنگ نمی مونه. نشد شنبه مراجعه کنید.
سلام استاد وقتتون بخیر. استاد من به یه مشکل جدی خوردم . بررسی قدرت که یه گروه دیگه ارایه دادید امکان تغییر گروه نیست . و اینکه چون تعداد حذف در حذف و اضافه ام تموم شده دیگه نمیتونم ترمو که گفتید حذف کنم رو حذف کنم . از طرفی تکنیک هم تو انتظار هستم و نمیتونم درس دیگه ای رو جایگزینش کنم . چون اکثرشون با هم تداخل دارن . مثلا مدار مخابراتی به علت تداخل نمیتونم بردارم . واقعا موندم باید چکار کنم  من قصد داشتم این ترم 20 واحد بردارم 
پاسخ:
برای تعداد حذف و اضافه امروز به مهندس زارعی مراجعه کنید.
سلام.استاد خسته نباشید.پس کی مرجع انگلیسی درس سیگنال ها و سیستم ها رو میذارین؟
پاسخ:
مهمان از سجاد؟ فعلا اینجا کمی شلوغه. حتما.

آهان ممنون.استاد پس چیکار کنیم.معدلم بالای 17 است اما فقط 15 واحد ثبت شده دارم.

پاسخ:
مشکل چیه؟

سلام

استاد چرا محاسبات عددی فقط یک کلاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

استاد میشه واسه ترم 2 زبان تخصصی برداشت؟

پاسخ:
طبق قوانین آموزشی میتوانید ولی از انتخاب آن پشیمان خواهید شد. در زبان تخصصی مطالبی را که در ترمهای بعد از ۴ و ۵ خواهید گذراند به زبان انگلیسی میخوانید. انتخاب زبان تخصصی قبل از ترم ۵ انتخاب خیلی بدی است.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۸ بچه های ict91
سلام دکتر
بعضی از درسهای ما هنوز نمره اش تایید نشده برای همین معدلمون زیر 12شده و نمی شه بیشتر از 14واحد انتخاب کنیم ،ظرفیت داره تکمیل می شه ...حالا چی کار کنیم دکتر؟
کسانی که فیزیک الکترومغناطیس رو افتادن می شه یک کاری کنید که با بچه های کارشناسی این ترم پاس کنند
پاسخ:
اگر نمره تایید نشده دارید و سیستم اجازه نمیدهد تا روز شنبه و یکشنبه عملیات حذف و اضافه بصورت دستی با مراجعه به گروه ممکن است. اگر منظورتان فیزیک الکتریسیته و مغناطیس است: نه. باید درس خودتان را ثبت نام کنید. در عین حال با دکتر جعفر زاده در دانشگاه هم میتوانید مشورت کنید. نظر ایشان ارجح است.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۱۵ مخابرات سوییچ

سلام آقای دکتر

من و چند تا از دانشجو ها ترم آخریم و درس آز میکرو

پروسسور رو نیاز داریم بگیریم این درس رو داخل لیست انتظار گذاشتیم لطفا ظرفیت رو زیاد کنید ممنون

پاسخ:
شنبه مراجعه کنید.
استاد به خاطر اینکه درس حسابگری غیر فعال شده سیستم اجازه حذف و اضافه رو نمیده یعنی نمیشه درسی رو حذف یا اضافه کرد
و پیغام خطا میده
پاسخ:
بررسی میکنم.  (حق با شماست. از مهندس سلیمی پور پرسیدم. خبر خواهند داد)

سلام

خسته نباشید استاد

من ورودی 89 هستم

این ترم گروه 1 مغناطیس با منطقی تداخل داره و گروه 2 مغناطیس با ماشین1 تداخل داره.

من با استاد جعفرزاده صحبت کردم ایشون گفتن اگه شما موافقت کنید میذارن کلاسای مغناطیس رو نرم.

امکانش هست که ماشین1 رو با مغناطیس ایشون همنیاز کنید؟

(من مغناطیس رو 3 بار افتادم)

پاسخ:
بله. شنبه مراجعه کنید.
سلام چرا حسابگری زیستی حذف شده از سامانه گلستان
پاسخ:
حذف نشده. غیر فعاله. اگر میخواهید انتخاب کنید شنبه حضوری مراجعه کنید. مشکلی نیست.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما . وقت کلاس اقتصاد مهندسی بسیار خوب و عالیست. فقط شماره درس و گروه رو نزدین تا ما انتخاب کنیم.
پاسخ:
خانم خاکشور انجام خواهند داد. اعلام میشود. مشکلی نیست.
سلام استاد

دو تا سوال داشتم

اول اینکه چرا حسابگری زیستی حذف شده ؟

دوم اینکه از آزمایشگاه های گروه برق دیدن کردین ؟
ممکنه که ظرفیت آز تکنیک پالس بیشتر بشه
نزدیک به سه هفته ست که توی لیست انتظارم :(((((
پاسخ:
حسابگر ی حذف نشده. به دلیلی غیر فعال است. برای انتخاب شنبه حضوری. مشکلی نیست.
استاد سلام . خسته نباشید . استاد الان ما تکنیکمون تو انتظاره . لطفا ظرفیتا رو زیاد کنید 
پاسخ:
تکنیک پالس فعلا بیشتر امکان ندارد.
salamostad ruzetoon bkheir . ostad man termodinamikbardashtam va darse barrasi system tuye entezar boodam. alan bahamtadakhol daran man nmidoonam bayadchkari konam

پاسخ:
اگر کنترل ترم چهار هستین ترمودینامیک. اگر الکترونیک ترم بالاتر هستین بررسی. در غیر اینصورت هیچکدام. قاعدتا با هم نباید برداشته شود.
سلام لطفا کد درس اقتصاد اگه میشه توی سیستم گلستان بزنی حسابگری چرا حذف شده از سیستم؟
پاسخ:
برای حسابگری به کامنتهای دیگر مراجعه کنید.
سلام لطف کنید ظرفیت گروه جدید سیستمهای قدرت 1 را درست کنید.الان ظرفیت صفر خورده.ممنون
پاسخ:
بررسی میکنم.(درست شد)
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۲۴ زینب دهشتی

سلام خسته نباشید 

 

ببخشید استاد ظرفیت درس تکنیک رو زیاد نمی کنید؟ یه گروه جدید ارائه نمیدید؟

پاسخ:
فعلا نه. متاسفانه.

سلام

استاد به ساعت های کارگاه برق توجه کنین!!

ساعتاش فک کنم اشتباه است .2 تا ساعت متفاوت برای یک درس 1 واحدی داده شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

پاسخ:
ساعت عملی هر هفته تشکیل می شود و هر چند هفته یکبار هم در ساعت تئوری اعلام شده برای همه گروهها یکجا کلاس تئوری تشکیل میشود.

سلام

استاد کد نقشه کشی صنعتی که اعلام کردین اشتباهه!!!!!!!!

چیکا کنیم؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بررسی میکنم.(اصلاح شد. ممنون)
با سلام حسابگری زیستی انتخاب واحد ارایه شده ولی حذف و اضافه میگه این درس ارایه نشده چیکا باید بکنیم؟؟؟؟ کد درس اقتصاد اگه میشه بگید توی سیستم گلستان هنوز وجود نداره
پاسخ:
به کامنتهای دیگر مراجعه کنید.

سلام دکتر:

من میخوام2درس که مجموعا میشه6واحد رو حذف کنم ولی سیستم اخطارمیده.وباتوجه به اینکه گفتید آمار رو بدون رعایت پیشنیازی باریاضی1 برداریم ولی سیستم اخطارعدم رعایت پیشنیازی میدهد.لطفاراهنماییم کنید

باتشکر

 

پاسخ:
اگر سیستم اجازه داد بردارید. اگرنه شنبه مراجعه کنید بصورت دستی با تایید گروه عمل کنید.

با سلام0

استاد من درس مدار1 و ریاضی2 رو افتادم و معادلات پاس کردم.

برای این ترم چیزی ندارم بردارم میتونم مغناطیس و ریاضی مهندسی رو همنیاز کنم؟

پاسخ:
شنبه مراجعه کنید. بررسی کنیم.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۴ یاسر محمدی کارشناسی سویچ
با عرض سلام و خسته نباشید
ترم جدید ترم آخر من هست به دلیل اینکه ساعت امتحان درس تاریخ ودرس زبان تخصصی در یک روز و یک ساعت است من نمیتونم این دو درس را باهم بردارم با توجه به اینکه ترم آخر هستم لطف بفرمایید تا درست شود.البته ترم قبل هم همین مشکل رو داشتم و شما نامه دادید و خانم خاکشور درستش کردن.ممنون میشم اگه جواب بدید.
پاسخ:
هر ترم همین مشکل براتون پیش میاد؟ این ترم هم مثل ترمهای قبلتون باید عمل کنیم. شنبه مراجعه کنید.

سلام استاد وقتتون بخیر

امکان افزایش ظرفیت اندازه گیری گروه اول هست ؟چون که گروه 2اندازه گیری با گروه مدار خانم زنده دل تداخل دارد ونمی توان در گروه 2ثبت کرد

پاسخ:
باید بررسی کنم.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۷ امین برفه ئی
عذر می خواهم آقای دکتر
منظورم همون یکشنبه بود!
پس منتظر اصلاحش از طرف شما هستیم
خیلی ممنون از توجه تون

پاسخ:
نه. اول اینکه ساعت اعلام شده تنها ساعت ممکن از طرف استاد درس بود. دوم اتفاقا در لیست شما هم جزو اولویتهای اول بود. امیدوارم در همین ساعت مشکلتان حل شود.
میشه استادای درس های اقتصاد و بررسی را بگید؟
اگ امکان داره ساعت اقتصاد را عوض کنید یا باز هم درس ارایه کنید. همه دروی پر هستند. ممنون
پاسخ:
بررسی خانم خدام. اقتصاد متاسفانه هنوز نمیدانم ولی برای گروههای صنایع و ریاضی کاربردی هم ایشان تشریف می‌آورند. ظرفیت اقتصاد را زیاد میکنم. (درس اقتصاد مهندسی هنوز ارائه نشده و قاعدتا باید کدی به شکل ***-۳۴-۱۱ داشته باشد. در گروه اشتباه ثبت نام نکنید) اقتصاد مهندسی در درسهای پایه مشترک با کد ۰۷۸-۱۲-۱۱ گروه ۰۲ ارائه شده است. برای افزایش ظرفیت با خانم خاکشور باید تماس بگیرید.
سلام استاد . لطفاظرفیت  درس تکنیک رو  افزایش دهیدو
پاسخ:
متاسفانه کلاس با ظرفیت بیشتر از ۵۰ تا نداریم. باز هم میپرسم.
استاد منظور آقای برفه یی همون یکشنبه ست.
پاسخ:
در کامنت دیگری به ایشان جواب دادم.
سلام استاد
امکانش هست درس اقتصاد مهندسی رو از ساعت18 بردارید بذارید 14 چون چند نفر از کسایی که تولیست قراربود این درس رو بردارن ساعت 18 کلاس دارن.
پاسخ:
در کامنت دیگری  جواب دادم.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۳۳ امین برفه ئی
سلام استاد
صبحتون بخیر
جسارتا ما ساعت هایی که واسه درس اقتصاد مهندسی بهتون ارائه دادیم
ساعات 14الی 16 و 16الی18 روز دوشنبه بود ولی شما ساعت 16الی18 و 18الی 20 این درس رو ساعت چرخشی ش رو گذاشتین که اکثر بچه ها کلاس دارند
لطفا در صورت مقدور اصلاح کنید
بسیار ممنون و سپاسگزارم
پاسخ:
آقای برفه‌ای. روز یکشنبه است نه دوشنبه.
با سلام با توجه به اینکه هیچ بدهی به دانشگاه نداریم اما سیستم اجازه حذف و اضافه نمیدهد لطفا گزارش دهید
پاسخ:
خودتان به آموزش مراجعه کنید یا تماس بگیرید. به گروه مربوط نیست.
با سلام خدمت استاد انزابی 
من درس تکنلوژی مخابرات که فقط و فقط با درس آشنایی با سیستم های مخابراتی هم نیاز میباشد برداشته ام و به دلایلی نتوانسته ام در ترم کذشته این دو درس را با هم بردارم اکنون در این ترم فقط درس تکنلوژی مخابرات را گذاشتید حال با شرایط موجود میتوانم این درس را در حذف اضافه بردارم من در این ترم اصول مخابرات را برداشته ام هیچ درسی پیش نیاز درس تکنلوژی مخابرات نیست .... 
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
اگر فارغ‌التحصیلید بله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی