وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد

.این وبلاگ برای ارتباط ساده‌ و مداوم‌ با دانشجویان کلاسهایم در گروه برق دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده‌است

انتخاب واحد - به کد درسها توجه کنید.

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ
دانشجویان گروه برق
سلام.

۱) در انتخاب واحد به کد درست درسها توجه کنید.  در درسهای با کد اشتباه انتخاب واحد نکنید.
۲) این کدها را در پست مربوط به انتخاب واحد به عنوان آخرین فایلهای برنامه قرار داده‌ام.
۳) کدهای اشتباه تا ظهر حذف خواهند شد. در نتیجه کسانی که در این کدها انتخاب واحد کرده‌اند باید این درسها را با کد درست مجددا انتخاب کنند.
۴) کد درسهای جدید هم تا ظهر اضافه خواهند شد.
موفق باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
نیما انزابی نژاد

نظرات  (۱۱۴)

سلام استاد خواهش می کنم که ظرفیت اندازه گیری گروه1رو اضافه کنید

سلام

کد نقشه کشی صنعتی که برای حذف و اضافه گذاشتین اشتباه است ؟

چیکا کنیم؟

پاسخ:
اصلاح شد.

استاد دمتون گرم خوب نمره داده بودین!این همه صبر پایان خوبی داشت!فقط یه سوال؟شما نمره ها رو رویه نمودار میبرین؟اگه این کارم بکنید خدا خیرتون بده!

پاسخ:
موفق باشید. خیر. ممنون.
به نظر شما دانشجویان الکترونیک بهتره که  ماشین رو بردارن یا جبر خطی ؟
پاسخ:
الکترونیکها باید از چارت خودشان درس انتخاب کنند. جبرخطی در چارت کنترل است. بقیه میتوانند از این درسمهم بصورت مستمع آزاد استفاده کنند. پس اگر الکترونیک هستید حتما ماشین. جدول درسهایتان را حتما ببینید. هر درسی که در گلستان ارائه شده برای همه نیست.
سلام استاد مخابرات حذف و اضافه ارایه نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
elec عزیز هنوز که نشده.
سلام
لطفا الکترونیک 2 حذف نشه چون 88 هنوز چند نفری دارن و تکنیک و الکترونیک صنعتی همنیاز کردیم 9 واحد مون حذف میشه تعداد واحدمون این ترم زیر 12 میشه عملا ترم واسمون تشکیل نمیشه
پاسخ:
انشاالله.

سلام و خسته نباشید

میخواستم بپرسم آزمایشگاه ها با چند نفر تشکیل میشن و حذف نمیشن ؟

پاسخ:
با ۶ نفر.
با سلام واسه درس اقتصاد نگفتین کی ارایه میشه فردا حذف و اضافه؟؟؟ و واسه الکترونیک 2 هنوز یه عده از 88 دارن و خیلی درسارو همنیاز کردن باهش عملا 9 واحدشون حذف میشه اگه الکترونیک 2 تشکیل نشه
و ضمنا من یادمه 2 ترم پیش سیگنال شما با 15 نفر تشکیل شد ظرفیت کلاس هم 40 بود.
پاسخ:
اقتصاد فردا ارایه میشود. یکشنبه عصر. این ترم به دلیل مشکلات ناشی از کلاسها حد نصاب تشکیل ۲۰ نفر است. ولی در صورت ضرورت کلاسهای با ۱۵ نفر را تشکیل خواهیم داد.

سلام.آقای انزابی نمره ها رو بزنید دیگه خسته شدیم انقدر منتظر موندیم!

پاسخ:
خسته نباشید. شرمنده ام.
چی؟؟
نمره مدار و ریاضی رو امروز یا فردا میزنین!!
 همه هم پاس شدن.

دمتون گرم استاد خیلی بامرامی
پاسخ:
انشاالله تا فردا مدار و تا پس فردا ریاضی مهندسی. قول!
سلام استاد اگه امکان داره نمره مدار رو زودتر بزنید اخه کل زندگیم به مدار وابسته شده من اگه مدار زیر 10 بشم مشروط میشم ترم 1و2 هم مشروط شدم پس اخراج می شم استاد واقعا مقطع حساس کنونی را در یابید .
پاسخ:
انشاالله. امیدوارم این اتفاق نیفتد. توکل به خدا.
سلام،استاد سه تا درس هست تاریخ امتحانش پشت سر هم  کنترل، 25،مدرن 26 وبررسی27 بچها اکثرا مشکل دارن،اگه این درس وسط مدرن تاریخش عوض شه خیلی خوبه چون سه تا سه واحدی پشت سر هم امتحان دادن سخت،ممنون.
پاسخ:
تا فردا نمیشود. سر فرصت چشم.

با سلام

میخواستم بپرسم آزمایشگاه ها تا بعد از حذف و اضافه تشکیل نمیشه دیگه ؟

پاسخ:
معمولا اولین جلسه بعد از حذف و اضافه است.
سلام استاد
اگه میشه یه لطفی کنید یک پیامی به آقای امینیان بدید که تا کی نمرات رمز نگاری رو میزنند؟!
با تشکر
پاسخ:
نمرات را داده اند به من. امشب یا فردا در سیستم وارد خواهم کرد. همه پاس کرده‌اند.
شرمنده استاد
وقتتون رومیگیرم
اما اگه در پایان حذف و اضافه فرض رو براین بگیریم که ظرفیت از9نفربیشترنشه اونوقت حذفش کنید بعدما بایدچکارکنیم؟
میشه بگیدحداقل از25نفرچقدبایدمعماری رو بردارن تا کلاسش تشکیل بشه؟
توروخداحذفش نکنیداخه ما9نفرکه بیشترمونم 88هستیم نیاز داریم که این ترم معماری رو پاس کنیم
این یکی میتونه به لطف شما تشکیل بشه پس لطفتون رو ازمادریغ نکنید
باسپاس فروان
پاسخ:
اگر به ۱۵ نفر برسد تشکیل میشود. مقداری از ظرفیت را برای بچه های ناپیوسته هم در حذف و اضافه باز خواهم کرد. من هم امیدوارم همه کلاسهای اعلام شده به حد نصاب برسد و تشکیل شود.
salam ostad zamani ke moarefi be ostad ro anjam dade bashim  karay faregho tahsily ro anjam dade bashim nomarate madar 1 ra midahid?
پاسخ:
نه.
سلام
ببخشید استادمعماری کامپیوتر100درصدحذف میشه؟
اخه فقط9نفریم
چون من20واحدبرداشتم
اگه معماری در طول ترم حذف میکنید رو من خودم در حذف و اضافه حذف کنم تاحداقل بتونم درس دیگه ای بردارم؟
باتشکر
پاسخ:
تا پایان حذف و اضافه معلوم میشود.
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۹ محمد برق 90
سلام. استاد برگه ها رو داده بودیم مادر بزرگمون تا حالا همه نمراتو داده بودن.
پاسخ:
ایشون فقط ورقه تصحیح میکنن یا تدریس هم میفرمایند؟ بهر حال سلام و احترامات فائقه خدمت استاد مادربزرگ برسانید.

استاد اگه میشه نمره ها رو بدین و اینقدر سخت نگیرین و با لطفتون نمره بدین.حداقل بگین چقدر مونده از برگه ها

پاسخ:
کمی دیگر صبر داشته باشید.

سلام

میخواستم بپرسم امکانش هست زمان امتحان بررسی و عوض کنید ؟

آخه 26 ام فیزیک الکترونیکه ، 27 ام بررسی ، 28 ام زبان تخصصی!

پاسخ:
فکر نمی‌کنم ولی بررسی خواهم کرد.
ostad nemishe k shoma yek page to facebook dashte bashin.
bavar konin kheili b nafe hamas
پاسخ:
فرق فیس بوق با این که اینجا داریم مگه چیه؟
استاد لطفا شما با خونسردی کامل به تصحیح برگه ها بپردازید تا خدایی نا کرده به خاطر حرفهای برخی از بچه ها کسی که از مدار چیزی یاد گرفته نیفته
استاد من به جای بچه هایی که به شما بی تربیتی میکنند عذرخواهی میکنم
از شما تقاضای سعه صدر بیشتری را خواستارم
پاسخ:
در این وبلاگ تا حالا کسی بی تربیتی نکرده. مطمئن باشید تا حالا حتی یک مورد نظر به این خاطر حذف نشده است. لحن شوخی بعضی از دوستانتان از شکل کتبی و تایپ شده قابل انتقال نیست و گاهی کمی غیر معمول به نظر میرسد.
استاد واسه اقتصاد باید چیکا کنیم کد درسش اگه میشه بگین کی ارایه میشه؟؟
سلام درس اقتصاد توی سیستم گلستان نیست کی ارایه میشه کد درس و روزایی که ارایه میشه بگین و مخابرات هم دیگه ارایه نمیشه این ترم؟؟؟؟
استاد وای به اون روزی که کارت تو دست من گیر باشه,یه حالی ازت بگیرم.حالا ما رو تو کف نمره میزاری ها?
پاسخ:
خونسرد باشید و جو گیر هم نشوید.

سلام

استاد بچه هایی که میگن الکترونیک 3 ارایه بدین فقط واسه استادش(آقای پورزکی)میگن.واسشون مهم نیست یک عده از دوستاشون 10 ترمه میشن اگه الکترونیک 2 حذف بشه.چون گروهه الکترونیک3 هنوز 9 تا ظرفیت خالی داره و تداخل درساشون رو میتونن درست کنن اگه بخان.

شما یه لطفی در حقه مایی که عقب افتادیم بکنید و نذارید با حذفه الکترونیک 2 یه ترمه  دیگه عقب بیافتیم و 10 ترمه بشیم.

ممنون از زحماتتون

پاسخ:
اگر ظرفیت الکترونیک ۳ پر نشود طبیعتا هیچ گروه جدیدی ارائه نمیشود.

با سلام خدمت استاد انزابی

چند روز پیش در مورد امتحان اصول مخابرات و سیستم عامل که در دو روز پشت سر هم میباشند برای شما کفتیم وشما جواب دادید که برسسی میشه ولی قبل از حذف اضافه یاداوری کنید

مخابرات سوئچ ورودی 91

و یک درخواست دیگر. اگر میشود به علت تداخل امتحانی دروس عمومی با سایر دروس تخصصی اکثر بچه ها نتوانستن دروس عمومی را بردارن لطف کنید یک سکشن دیگر به درس انقلاب اسلامی اضاف کنید ممنون از لطف شما.....

پاسخ:
اضافه (نه اضاف) کردن سکشن (؟) دیگر به درس انقلاب اسلامی دست من نیست.

با عرض سلام و  معذرت مجدد

خیر، هنوز تاریخ امتحانا عوض نشده ... هر دو 11-14 است.

اگه لطف کنین رسیدگی کنین ممنون میشم

پاسخ:
حتما.

مابچه های کاردانیict91هستیم ازبین 12دخترکلاسمون 10نفرمبانی  کامپیوترافتادیم ازآقایون مطلع نیستیم چندنفرافتادن خودتون بهترمیدونید که پیش نیاز بیشتردرسااست لطفادرارائه این درس درترم جاری اقدام کنید

باتشکر

سلامی دوباره 

به عنوان مدیر گروه برق مجتمع فنی مهندسی قوچان چند تا سوال داشتم از شما 

 الکترونیک 2 و معماری که گفتین تشکیل نمیشه ، مخابرات هم که استاد پیدا نکردین / به جز معماری الکترونیک و مخابرات پیش نیاز خیلی از درس ها هستن / پیشنهاد می کنین چی بردارم ؟! :) 
بعد یه سوال دیگه / چرا با ورودی های 89 لجین ؟! گناه ما بوده ترمه 2 مدار دادن بهمون ؟! 
و سوال اخر این که 10 ترمه تموم کنیم شما راضی میشین ؟! 

تنکیو
پاسخ:
اول: کلاسهایی که به حد نصاب نرسند بنا به قوانین آموزشی دانشگاه حذف می‌شوند نه چون من با ورودیهای ۸۹ لج هستم.
دوم: ۹ نفر در کلاس معماری ثبت نام کرده‌اند. در صورت پذیرفتن نظر شما من منطقا فقط با ۹ نفر از ۸۹ ها لجم نه با همه ۸۹ها. ایضا الکترونیک ۲.
سوم: مطرح کردن مساله رضایت من کاملا بلاوجه و بی مورد است.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم

با توجه به اینکه هنگام انتخاب واحد کد بعضی از درس ها عوض شد و خیلی ها از این موضوع بی اطلاع اند و اینکه در کامنتی اشاره کرده بودید اگه الکترونیک 2 آقای پورزکی به حد نصاب نرسه الکترونیک 3 ارائه میشه خواستم بپرسم تکلیف ماها که الکترونیک 2 برداشتیم چی میشه ؟!  الان درس الکترونیک 2 ، 13 نفر ثبت نام کردند ! 
یه سوال دیگه هم داشتم اینکه درس معماری 9 نفر ثبت نام کردند خواستم بپرسم تشکیل میشه یا نه ؟! با توجه به اینکه ترم قبل کلاس ماشین 1 آقای رئوف با همین تعداد تشکیل شد / 
مرسی 
پاسخ:
کلاسهایی که به حدنصاب نرسند حذف میشوند. هم ۱۳ نفر و هم ۹ نفر.
thank u very much.
i love your classrooms&i am going to look like u
پاسخ:
؟!

استاد اصلا میدونین چیه؟من دعا میکنم که خدا شمارو یه مدتی مثل ما لنگ در هوا نگه داره که شما الان اینجوری مارو لنگ در هوا نگه داشتین؟خوب حداقل یه بازه ی زمانیه کوتاهی تعیین کنید که در اون زمان نمره ها رو میدین دیگه!استاد تدریس و زحمتی که واسه بچه ها میکشین عالیه!واقعا مرسی!اگه نمره هارو زودتر(حداقل تا قبل حذف و اضافه)بدین دیگه همه چی تموم میشین!به امید روزی که ما بریم سامانه ی گلستان و ببینیم که نمره ی مدار1و ریاضی مهندسیمون جلوش پره!آمین!

پاسخ:
آمین.
hi mr
how are you?
i think you want to solpraise we.
because i know you passed all student from circuit&math.
do i think tru or false? 
پاسخ:
همه رو که نه. ولی شما چون یک انگلیسی زبان بالفطره اید واقعا حیفه که ریاضی یا مدار رو بیفتید.
استاد هدف از در س دادن شما که فهمیدن مابوده ما به خدا فهمیدیم همه رو 20 بدید برن پی کارشون تجزیه وتحلیل تلافی کنید
پاسخ:
چرا تا حالا به فکر خودم نرسیده بود؟
استاد بعد از اینکه مدار را2 پاس کنیم قول میدهید نمرات مدار 1 را روی سایت بگذارید؟؟؟
پاسخ:
نه!

سلام استاد خسته نباشید اولا از شما تشکر می کنیم بابت تدریس عالی ومفهومی درس مدار و ریاضی مهندسی .استاد خواهشا نمرات رو بزنید از استرس مردیم

پاسخ:
آرامش خودتونو حفظ کنین.

با سلام

استاد با عرض معذرت 

فرمودین ساعت امتحان آمار احتمالا عوض میشه آخه با امتحان ماشین 1 تداخل داشت

این مشکل تا حذف و اضافه بر طرف میشه که ما بتونیم 2 تا درس رو برداریم ؟

پاسخ:
چک کنین ببینین درست شده یا نه. قرار بوده ساعت آمار ساعت ۱۴ باشه.

سلام خسته نباشید
با توجه به تغییر زمان انتخاب واحد کلاسا از کی شروع می شه؟

پاسخ:
انتظار اینه که همه دانشجویان از هفته آینده بدون غیبت سر کلاسها حاضر باشند.

سلام!استاد نمره ها چی شد پس؟ما منتظریم بخدا!

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۲۱ حسین گلقنددشتی

با سلام خدمت شما استاد گرامی

با توجه به سفارش جنابعالی بر مراجعه حضوری قبل از زمان حذف و اضافه اگر امکان دارد زمان حضورتان را در مجتمع اعلام بفرمایید

با تشکر فراوان و توفیق روزافزون برای شما

پاسخ:
چهار شنبه دانشگاهم.
سلام استاد کلاس محاسبات عددی حدود 30 نفر در لیست انتظاریم.خیلی از کسایی که ریاضی 1 پاس نکرده اند از جمله کسانی هستند که  می خواهند این کلاس این ترم بردارند تا تعداد واحد مورد نیاز  را داشته باشند.میشود لطف کنید یک کلاس دیگر اضافه کنید.............مرسی 
پاسخ:
ممکنه بفرمایید کسانی که ریاضی یک رو پاس نکردن چطور میخوان محاسبات عددی بردارند؟
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۱ ورودی 91 برق کنترل

با سلام

تمام کلاس  های ارایه شده ی دروس فیزیک 1 و فیزیک 2 تکمیل و من در لیست انتظارم ایا ممکن است ظرفیت کلاس را افزایش دهید

و همچنین درس امار و احتمالات مهندسی در انتظارم  ایا ممکن است ظرفیت کلاس را افزایش دهید

با توجه به این که واحد کم دارم کارگاه عمومی در انتظارم ایا ممکن است ظرفیت کلاس را افزایش دهید

با تشکر

پاسخ:
در حذف و اضافه. حتما.
سلام استاد.من زبان روبا آقای نیرومند داشتم به خاطر25صدم منو انداختن  زبان هم که سه واحدیه.شما لطف کنید آدرس یا وبلاگ ایشون رو دراختیار من بذارید
پاسخ:
ندارم متاسفانه. ولی نفهمیدم به خاطر ۲۵ صدم منو انداختن یعنی چی؟
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۱۹ بچه های ict91
سلام.ازبین بچه های ict اکثرشون مبانی کامپیوتر رو افتادن طوری که ازبین 12دخترکلاس فقط دو نفر پاس شدن.این ترم مبانی ارائه نشده بااین وجود نمیتونیم 6واحد برداریم  واحتمال 5ترمه شدنمون زیاده توروخدا کاری کنید که کلاس تشکیل بشه.
پاسخ:
با ساعت برنامه نویسی بچه های کارشناسی باید سر کلاس بروند. در حذف و اضافه اعلام میکنم.
سلام
 اگر ممکنه،چند تا کد آز میکرو،در روز دوشنبه ،بطوری که با درس الکترونیک صنعتی تداخل نداشته باشد.ارائه بفرمایید.
پاسخ:
روز دوشنبه امکان ندارد. روز یکشنبه می‌شود.
سلام استاد خسته نباشید
من نظرات بچه هارو خوندم .همه رو. دررابطه بالیست الک3 گروه دیگه
 اگر لیست بچه ها تهیه کردن و ارائه شه درس الکترونیک3
 می شه بااستاد پورزاکی ارائه بدین؟؟

پاسخ:
اگر الکترونیک ۲ ایشان به حد نصاب نرسد در همان ساعت بله. در ضمن این «ترونیک» انتهای الکترونیک اینقدر انرژی میبره؟
آقای انزابی راستی نمرها چی شد.برگهارو امضا کردین?
پاسخ:
کدوم برگها؟ کدوم امضا؟
سلام
ما دانشجویان کاردانی ترم آخر 90 هستیم و متاسفانه بخاطر تداخل کلاس های آز سیستم عامل و "جی اس ام "نمی تونیم "جی اس ام "رو بر داریم ،می خواستم بدونم تویه حذف و اضافه آز سیتم عامل دیگری اضافه می کنید؟
و اینکه استاد عملا اگر ما قرار باشه عملی چیزی تویه کاردانی واسه پروژمون یاد بگیریم اونم "میکرو و آزش" هستش،ترم قبل به هر دری زدیم ارائه نشد تو رو خدا این ترم ارائش بدید،استاد کمالی هم میگن من مشکلی ندارم اگه ارائه بدن من می تونم تدریسش کنم
تویه حذف و اضافه ما 15 نفر منتظر این 3تا درس هستیم  ممنون
پاسخ:
آز سیستم عامل شنبه با یکشنبه یک گروه دیگه ارائه میشه.
میکرو کامپیوتر و أز احتمالا یک یا دو گروه یکشنبه ارائه میشه.
با سلام خدمت استاد گرامی... با توجه به کامنت بالا شما گفتید قطعا آز ماشین و آز مدارمخابراتی قطعا این ترم تشکیل نخواهد شد و رفت واسه ی تابستان. آیا امکان دارد این دو آزمایشگاه را در تابستان به عنوان ترم تابستانی برداریم. با تشکر فراوان
پاسخ:
معلوم نیست. در تابستان قطعا کارآموزی و پروژه را می‌توانید بردارید ولی واحد دیگر معلوم نیست.
salam ostad
age madar&riazi mohandesi ro pas sham
yek vaade bif stro kanof mehmoneton mikonam.
پاسخ:
اگر ریاضی مهندسی و مدار رو پاس کرده باشی من تو رو به یک وعده از این چیزی که نوشتی دعوت میکنم.
با سلام
ان شاءالله خداوند به شما توان روز افزون بدهد و همواره سلامت باشید.

سلام استاد بعضی از دانشجویان سوئیچ ورودی (91که فکر کنم تعدادمون هم کم نباشه )به خاطر اینکه امتحان اصول مخابرات با دروس عمومی (انقلاب یا اندشه 2 یا تفسیر موضوعی )توی یک روز است درس عمومی برنداشته ایم،خواهشا تاریخ امتحان اصول مخابرات را در صورت امکان عوض نمایید تا در ترم های بعدی هم مشکل داشتن دو درس گروه معارف توی یک ترم را نداشته باشیم                              

پاسخ:
بررسی میکنم.
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۱ برق ورودی 89
باسلام
ببخشید من آز تکنیک پالسم تداخل داره با الک 3
کلا آز تکنیک پالس 3تا گروه داره که هردوش با الکترونیک3 تداخل داره
گروه دیگشم هم بابرنامم تداخل داره هم پره ظرفیتش تکمیله
بنابراین خواهش می کنیم ی گروه الک 3 ارائه بدین.
پایدارباشید
پاسخ:
شما  لیست به حد نصاب رسیده بیاورید من سعی میکنم. مسأله لیست را در همین وبلاگ اعلام خواهم کرد.

با سلام

استاد چهارشنبه ،5شنبه ، جمعه هفته دیگه کنکور ارشده!

اگه امکان داره یک زمان دیگه رو تعیین بفرمایید تا لیست و بدیم خدمتتون .

باتشکر

 

پاسخ:
اعلام میکنم. موفق باشید.

با سلام خدمت استاد انزابی

ما ترم دو مخابرات گرایش سویچ هستیم با توجه به شرایط خاص معدل و... تکنلوژی مخابرات را برداشتیم آخه ترم 1 شما درس معماری رایانه که همنیاز است با آزمایشگاه معماری رایانه به صورت جداگانه به بچه های ما دادید واین ترم هم که میکروپروسسر که هم نیاز است با آزمایشکاه میکروپروسسر مطابق با چارت پیشنهادی شما میکرو در ترم 2 و آز میکرو در ترم 3 باید اخذ شود استاد اگر ترتیبی داده شود این ترم تکنلوژی رو بتونم بردارم وچون امکن نداره که حضوری خدمت برسیم لطفا راهنمایی کنید....

پاسخ:
تکنولوژی را بعد از اصول مخابرات باید بگیرید.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۱ دانشجوی بیچاره
باسلام.
شرمنده استاد من متوجه نشدم.شمافرمودید لیست تهیه کنیم؟
آخه باوربفرمایید ما به بچه هادسترسی نداریم ک لیست تهیه کنیم.
شما کلاس الک3 بااستاد پورزاکی ارائه بدین سر 2دقیقه پر میشه . باورکنید.
اگه میشه یکشنبه بذارین این کلاس الک3. آخه تداخل نداره بادروس تخصصی تااونجایی ک می دونم .یا 5 شنبه.یاهرروزی ک شماصلاح میدونید.
یه دنیا ممنونتون میشیم استاد. واقعا الک 3 جزو درس هایی ک مابچه ها نیاز داریم واگربشه واقعا ممنون

با سلام خدمت استاد انزابی نژاد

بنا به شرایطی نتوانستم درس آشنایی را این ترم بردارم خواستم ببینم این درس که در چارت سوئچ هم با تکنلوژی مخابرات آیا مشکلی هست این دو درس را در دو ترم جداگانه اخذ کرد ...... لطفا راهنمایی کنید آیا باید درس تکنلوژی مخابرات را حذف کنم....

پاسخ:
باید حضوری مراجعه کنید. مگر ترم گذشته ارائه نشد؟
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۴۷ محیا ورمزیاری
سلام استاد
علیرغم پیگیری های مکرر متاسفانه سیستم اجازه انتخاب 6واحد درسی سیگنالینگ و آزمایشگاه میکرو و شبکه های نسل جدید را نداد
من در چه صورت میتوانم این 6واحد را بردارم .

پاسخ:
مشکلی نیست. کلاسها را شرکت کنید. در حذف و اضافه حل میشود.
سلام استاد
من الکترومغناطیس و الکترونیک1 جفتش گروه1 رو با هم گرفتم تا الان تداخل نداشت چی شد یهو تداخل پیدا کرد؟
آخه اگه همینطوری بمونه باید فقط یکیشو بگیرم که اینجوری واحدام خیلی کم میشه.
خواهش می کنم کمکم کنید.
پاسخ:
چطور کمک کنم؟
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۳ حسین گلقنددشتی

با سلام خدمت شما استاد گرامی

اینجانب دانشجوی سوئیچ90هستم

ترم قبل علی رغم ارائه نشدن سخت افزار سوئیچینگ و برای کمک به اینجانب دیجیتال کاربردی را با سخت افزار همنیاز کرده و برداشتم و فرم را نیز پس از امضای شما به خانم خاکشور دادم و قرار شد سخت افزار را ناتمام در سیستم رد کنید حال متاسفانه دیجیتال کاربردی را افتاده ام

1) آیا با توجه به ارائه نشدن دیجیتال کاربردی (تعداد کم افراد)آن را انتخاب کنم

2)آیاسخت افزار سوئیچینگ را این ترم انتخاب کنم(با توجه به انتخاب آن در ترم قبل و ناتمام بودن آن)

3)آیا درسهای همنیاز سخت افزار را میتوانم انتخاب کنم

پاسخ:
۱) ساعت یکی از گروههای مدار منطقی کارشناسی برق را در برنامه خود خالی بگذارید و در کلاسهایش شرکت کنید و قبل از حذف و اضافه به من مراجعه کنید.
۲) نه. ولی حضور بدون غیبتتان را استادتان باید این ترم تایید کنند.
۳) بله.
استاد جون قربونت برم نمرهارو میشه بی زحمت لطف بفرمایین)البته اگه احیانآ دوست دارین( نمره های این فلک زدهارو بزنید.آخه الان همه جا نقل مجلس شدین.با تشکر بسیار فراوان از زحمات بی دریغ و خالصانه شخص مهربون و دوست داشتنی شما.دمتون گرم استاد
پاسخ:
حالا چی میگن تو این مجالس؟

سلام

خسته نباشید

استاد 2 تا خواهش و یک سوال داشتم

اول اینکه اگه امکان داره تقریبا زمان آزهای ماشین و مدار مخابراتی و مشخص بفرمایید .

دوم اینکه ما ی لیست از بچه هایی که اقتصاد مهندسی رو میخوان نوشتیم ولی نگران تداخل زمان این درس با سایر دروسمون هستیم اگه امکان داره زمان تقریبی این درس رو هم مشخص کنید .

و یک سوال اینکه لیست اسامی و چه جوری بدستتون برسونیم ؟

 

ممنون

پاسخ:
آز ماشین و آز مدار مخابراتی قطعا این ترم تشکیل نخواهد شد. در ارائه این درسها در این نیمسال پیش بینی تابستان را کردم تا مشکل فارغ‌التحصیلی برای بچه های ۸۸ پیش نیاید. پس احتمالا تابستان. در اولین فرصت بعد از انتخاب واحد. هفته آینده. چهارشنبه حتما هستم.
باسلام خدمت شما استاد گرامی
میشه واسه کلاس تکنیک پالس والکترونیک 3 ی گروه دیگه هم ارائه بدین؟
مرسی
پاسخ:
لیست تهیه کنید. باید بررسی کنم.
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۹ دانشجوی بیچاره
استاد سلام
استاد خواهشا ی گروه الک3 ارائه بدین بابا ماافتادیم
این الک3 هم  که تداخل داره.
خواهش می کنیم استاد. خواهش می کنیم بااستاد پورزاکی یا هراستادی . بابا اصن ی گروه دیگه.ممنونم
لطفا نگین ب حد نصاب رسیده .بگین چ کنیم ماها ک  تداخل داره واین ک ی گروه ارائه بدین.
خواهش می کنم من
پاسخ:
در کامنت بعدی تان جواب دادم. به حد نصاب برسانید.
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از استاد انزابی بخاطر هماهنگی که در انتخاب واحد باهامون داشتند.
من فکر کنم که یک عده از دوستان کنترل یا جبرخطی رو این ترم اصلا بر نداشتن یا هم اشتباها با گروه رشته صنایع برداشتن میخواستم از همین تریبون استفاده کنم و به همشون بگم
 دوستان مدار منطقی رو میشه ترم بعد هم برداشت لطفا بیاین و جبرخطی رو این ترم بردارین یا اگر هم اشتباها برداشتین اصلاحش کنین
از استاد انزابی هم خواهش داریم که ما رو در این امر یاری کنند و به بقیه دوستان از طزیق همین وبلاگ اطلاع رسانی کنند. با تشکر
پاسخ:
حالا نکته جالب اینکه جبر خطی با مدار منطقی تداخل هم ندارد. ولی در اهمیت آن برای دانشجویان برق بخصوص کنترل درست گفتید.
سلام.خسته نباشید.استاد زمان همنیازی کی هست؟
پاسخ:
به نظرم دور و بر ۲۰ بهمن. در کامنت گذاشتن اسراف نکنید.
سلام استاد

امکانش هست که ظرفیت آزمایشگاه تکنیک پالس از 12 نفر بیشتر بشه ؟
خیلی وقته که توی لیست انتظارم
پاسخ:
در حذف و اضافه شاید. باید تعداد میزهای آزمایشگاه های جدید برق و فضای آنها را ببینم.
sharmandegi va3 doshmaneton
ostad ghasd narahati shoma ro nadashtam.faghat bgin nomreharo kei mizanid.mamnon misham b khoda
پاسخ:
بخاطر همون هم شرمنده.

 با عرض سلام

خواستم ببینم نمره ریاضی مهندسی ما که با استاد حدادزاده میباشد تا امروز نمرات رو نزدن. حداگثر مهلت اعلام نمرات توسط اساتیده کیه ... 

رشته من مخابرات گرایش سوئچ.

پاسخ:
تا حذف و اضافه حتما میزنن.

با سلام خدمت استاد انزابی

در چارت سویچ... درسهای تکنلوژی مخابرات و آشنایی با سیستم های مخابراتی هم نیاز هستند آیا ما که این ترم  فقط تکنلوژی مخابرات رو برداشتیم اشکالی به وجود میاد........... لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ:
چرا آشنایی رو تا حالا بر نداشتین؟
سلام.وقتتون بخیر.استاد نمره ها رو کی میزنید؟
سلام.استاد من این ترم مدارمو افتادم و فقط اندازه گیری رو همنیاز میکنید.الکترونیک 1منطقی و ماشین هم نمیتونم بردارم.جبرو ترمودینامیک برداشتم ک از بچه های کنترل عده ای کم ثبتنام کردن ک بااین تعداد کلاس هم تشکیل نمیشه.اگ این دو درس تشکیل نشه.من چی بردارم این ترم؟؟واحد کم میارم.لطفا ما رو یاری کنید.من ب طریق دیگه هم نمیتونم به دوستان دیگ اطلاع رسانی کنم.ممنون از زحماتتون
پاسخ:
اطلاع رسانی کنید. بخصوص جبر خطی خیلی مهم است.
سلام استاد
می گم شمامدیر گروهید و سرتون شلوغه و نمی تونید برگه های مدارو ...تصحیح کنید.قبول.
 اساتید دیگه دلیل قانع کننده ای دارند آیا؟ که تا الان تصحیح نکردند...دیگه صبر ایوب می خوادواسه ما
خب ما بفهمیم می یوفتیم. پاسیم. خدایااااااااا. من حاضرم ب عنوان کار دانشجویی استخدام بشم البته تو بخش تصحیح برگه ها

بهر حال بابت اصلاح وافزایش دروس تخصصی ممنون
زنده باشید

پاسخ:
بقیه هم جای دیگه مدیرند.
سلام.استاد بچه های کنترل فک نمیکنم اطلاع داشته باشن ک دو درس تخصصی این ترم واسه کنترل ارایه شده؟؟ما ک برداشتیم چیکار کنیم.لااقل موقع حذفو اضافه بگید که اینارو بردارن.ممنون از زحماتتون
پاسخ:
ما گفتیم. شما هم بگید. بخصوص جبرخطی خیلی مهمه.

سلام و خسته نباشید.استاد کی نمره هارو میزنید؟ما تا کی صبرکنیم

 hi mr anzabi

                                                                          ostad pa in nomreharo kei mizani.alan man 20 vahed entekhab kardam age mashrot besham barnamam be ham mirize  

                                      d in nomreharo bezanid dg lotfan

پاسخ:
من اگر نمره های شما رو میزدم برنامه همه دانشجویان برق بهم میخورد! این که شوخی بود. ولی شرمنده. 

استا

کسانی که بخوان 24واحد بردارن و ترم آخرشون باشه باید به آموزش مراجعه کنن؟

پاسخ:
اگر سیستم اجازه نمیدهد در حذف و اضافه با مراجعه حضوری.
سلام
عذر می خوام . استادمیشه کلاس الکترونیک 3 ی گروه دیگه ارائه بدین؟
و اینکه ظرفیت کلاسای آز الک 1 زیاد کنید.ممنونم
پاسخ:
کلاس جدید در حذف و اضافه منوط به تهیه لیست به حد نصاب رسیده است.
باسلام
ما همگی
پناه می بریم بخدا از شر سیستم گلستان رانده شده
و
مرسی ازشما اگر نبودید دانشگاه حتما دچار فرار مغزها میشد
آخه تا چ حد آدم حرص بخوره . درست لحظه انتخاب واحد سیستم میگه پووووووووول بریز.تمام این مشکلات کنارک کسی پاسخ گوش نیست اما .مشکلاتی ک  راجع ب دروس و کدشون بود وباکمک شما حل شد
واقعا جاداره ازتو تشکر کنیم
متشکریم استاد

پاسخ:
من هم ممنونم. در جواب کامنت دیگری گفتم که ممکن بود خیلی بدتر بشود اگر زحمات و تلاشهای خانم خاکشور و آقای مهندس خانی دهنوی و آقای دکتر بایمانی و صد البته مثل همیشه صبر و بردباری بهترین دانشجویان مجموعه یعنی دانشجویان گروه برق نبود.
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۱۰ برق ورودی 89
سلام.
ببخشید استاد چرا درس آز الک یک بعد از کلی بهم ریختگی این سیستم به اصطلاح مدرن وپیشرفته نسبت ب سیستم سابق با 2گروه وبا ظرفیت چهارنفر ویک نفر ارائه شده وهنوز هم اصلاح نشده؟
من واقعا نمیفهمم چطور ی استاد واسه ی نفر کلاس آزمایشگاه می خوادتشکیل بده که ظرفیت یک نفرو واسش گذاشتن
ممنون میشم ب این امر هم رسیدگی کنید
متشکرم
پاسخ:
علتش این است که در یک کد اشتباه تعداد قابل توجهی دانشجو ثبت نام کرده‌اند. اگر این گروه فعال شود تعداد ثبت نامیهای آزمایشگاه از ظرفیت بیشتر می‌شود. این مسأله باید بصورت دستی حل شود. امیدوارم امروز حل شود.

با سلام خدمت استاد انزابی

راستش فکر کنم زود باشه که در مورد تاریخ امتحانات صحبت کرد ولی به عنوان یک یاداوری تاریخ امتحان درسهای اصول مخابرات و ساختمان داده .اول و دوم دی ماه میباشد و فکر کنم 5 واد درسی با امتحانات پشت سر هم کمی سخت باشد. لطف کنبد برزسی کنید 

پاسخ:
حتما دوباره تا قبل از حذف و اضافه یادآوری کنید.

سلام استاد.

اول یه خسته نباشید زیاد بخاطر اینهمه زحمتتون واقعا مرسی!و بعد اینکه استاد نمره های مدارو تا حذف و اضافه میزنید آیا؟

پاسخ:
واقعا شرمنده دانشجویان کلاسهای خودم هستم. از تحملشان متشکرم و سعی خودم را میکنم.
با سلام
استاد در مورد آز میکرو که فرمودید یه لیست از متقاضیان را تا موقع حذفواضافه بیارم چون هماهنگی یکم سخته خواستم بگم امکانش هست که شما یک گروه آز میکرو روزیکشنبه عصر ارائه بدید اگه تعداد تا روز آخر حذفو اضافه به حد نصاب نرسید بعد حذفش کنید
پاسخ:
هماهنگی با استاد درس به این شکل مقدور نیست.
با سلام 

استاد هر روز که به سایت سر می زنیم یه درس ثبت نامی با خطا مواجه میشه 

امروزم که کلا درس معماری کامپیوتر وجود خارجی نداره !!! 
پاسخ:
باید بررسی کنم. در حال حاضر سیستم گلستان در دسترسم نیست.
سلام.اگه ریاضی بیفتیم و گروه خودمون با درسی تداخل داشته باشه یا پر شده باشه،میشه با گروه های دیگه مث مکانیک ورداشت؟
پاسخ:
سلام. چه درسی؟
سلام و خسته نباشید:
استاد همه درسارو 40 نفره کردین این درس مدار منطقی استاد کوروش نژاد-113406201-ام  اگه امکانش هست 40 نفره کنین!
متشکرم
پاسخ:
در صورت لزوم حتما.

سلام.ممنون از زحماتتون.استاد اگ جبرخطی و ترمودینامیک تشکیل نشه چیکار کنیم؟اخه من ثبتنام کردم اما هنوز خیلی مونده تا ظرفیت کلاس پر بشه.و اگه این کلاسا تشکیل نشه واحد کم میارم.

پاسخ:
دوستانتان را تشویق کنید که این درسها را ثبت نام کنند. توصیه اکید من از قول همه کنترل خوانده‌ها به دانشجویان کنترل: جبرخطی را قبل از درس کنترل خطی بگیرید. این درس برای کنترل (و البته همه مهندسی برق) بسیار بسیار مهم است.

سلام.استاد.تعداد ثبتنامی ها چند نفر بشه کلاس تشکیل میشه؟

پاسخ:
حدود بیست نفر.
لطفا برای تعداد زیاد دانشجویان ثبت نامی در درسهایی مثل مدار مخابراتی و اکترونیک صنعتی و ... فکری کنید
مثلا ممانعت از حضور 89 ها در این درس ها و گروه جدید و...
پاسخ:
برای کنترل صنعتی لیست تهیه کنید.
سلام استادخسته نباشید استادهنوزتداخل امتحان آزتکنیک وتاریخ اسلام برطرف نشده باآموزش هم خیلی تماس گرفتم ولی کسی جواب نداد لطفابررسی کنید. استادواسه ترم آخرمیشه ازپورتال تا24واحدبرداشت یابایدبصورت حضوری آموزش بریم؟
پاسخ:
ویژگیهای سیستم گلستان را نمیدانم. امتحان کنید.

سلام

امکانش هست فیزیک الکترونیک ظرفیتش رو از 45 به 50 افزایش بدین؟

پاسخ:
در لیست انتظار باشید.

سلاماستاد.

گفته بودبد کارگاه نباید امتحلن داشته باشه ولی داره و اگه بخوام با معادلات باهم بردارمشون سیستم خطا میگیره ...

حل نشده ، راه حلش چیه؟

پاسخ:
من دسترسی به اصلاح این خاصیت درسهای ثبت شده ندارم. ولی اعلام کرده‌ام. حتما رسیدگی خواهند کرد.
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۰ الکترونیک89
ببخشیداستادشرمنده متوجه جوابتون نشدم اخه نگران مخابرات بودم بازم شرمنده
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۹ الکترونیک89
شرمنده من متوجه منظورتون نشدم بررسی میکنیدیانه؟؟؟؟؟ من میتونم این درسو بردارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مخابرات فعلا چیزی برای برداشتن نیست. معماری رو همونطور که گفتم خودتون اصلاح کنین. برای آز منطقی اگر در کد درست طبق فایلها نتونستین ثبت نام کنین باید صبر کنین. در استفاده از علامت سؤال و تعجب اسراف نکنین. خیلی حس خوبی ایجاد نمیکنه.
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۵ الکرونیک89
سلام خسته نباشید شماامروز مخابرات ارایه دادایدحدودا18نفرازبچه ها تونستن بردارن ولی من که میخوام بردارم پیغام میده این درس ارایه نشده یاغیرفعال شده معماری کامپیوترواز منطقی توبرنامم ثبت شده ولی همین خطاکنارش خورده میشه بررسی کنیدتامن بتونم مخابرات بردارم؟؟؟؟؟
پاسخ:
ایضا
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۷ الکترونیک89
سلام خسته نباشید استادشمامخابراتوامروزارایه داداید حدودا18نفرمخابرات برداشتن ولی من که میخوام بردارم پیغام میده این درس ارایه نشده یاغیرفعاله معماری رایانه واز منطقی هم توبرنامم ثبت شده ولی خطای غیرفعال کنارش خورده میشه بررسی کنیدتامن بتونم مخابرات بردارم؟؟؟؟
پاسخ:
مخابرات ارائه نشده برای همین الان غیر فعاله. بقیه هم الکی برداشتن. برنامه نداره. معماری رایانه رو با کد درست با عنوان معماری کامییوتر انتخاب کنین مشکل حل میشه. آز منطقی مشکلش رفع خواهد شد.
سلام استاد خسته نباشید
آز میکرو 2گروه ارائه شده که اولیش با الک صنعتی تداخل داره دومیشم با زبان تخصصی.امکانش هست که یک گروه دیگر ارائه بدید؟
فک کنم دلیل اینکه هیچکدومشون پر نشدن همینه وگرنه متقاضی آز میکرو بیشتر از این تعدادین که انتخاب کردن. با سپاس
پاسخ:
در حذف و اضافه برای حداقل دو گروه روز یکشنبه لیست تهیه کنید تا ارائه شود.
سلام استاد.اندازه گیری و الکترونیک1 رو باهم همنیاز میکنید.اگ مدار افتاده باشیم؟
پاسخ:
اگر مدار ۱ افتاده باشید استثنائا اندازه گیری را همنیاز میکنیم. الکترونیک نه.
سلام استاد.تو قسمت انتخاب واحد جبرخطی و ترمودینامیک دو درس اختیاری نوشته.این دو درس جز دروس اختیاری هستن یا دروس تخصصی کنترل هست؟
پاسخ:
تخصصی. اگر چیز دیگری نوشته اصلاح می‌شود.

سلام
استاد کد درس الکترونیک صنعتی رو که شما زدین 11-34-090 تو سات گلستان هستش 11-34-092 وقتیم که میخوایم عوضش کنیم میگه که گروه درسی وجود ندارد!
چه کار کنیم؟
پاسخ:
۰۹۲ صحیح است. من هم اصلاح میکنم.

سلام

استاد اگه امکانش هست لطفا ظرفیتارو افزایش بدین . ممنون

با سلام خدمت استاد انزابی

در سهای گزارش نویسی فنی و آزمایشگاه میکروپروسسر وقتی که کد مربوط به هر درس را در قسمت انتخاب درس وارد میکنم پیغام .........درس مورد نظر ارائه نشده یا در این ترم غیر فعال است .......را میدهد لطفا بررسی کنید .

پاسخ:
به نظرم تا حالا رفع شده.

aqaye doctor hadeaghal ye ozrkhahi az tarafe masoolin tu site daneshgah mizadin:)
?!  akhe inam systeme k ma darim

پاسخ:
من به سهم خودم عذر می‌خواهم. ولی ...
استاد خواهشا امتحان آزمایشگاه ها رو بررسی کنید
آخه تداخل امتحان آزمایشگاه؟؟؟
پاسخ:
اگر هنوز اشکال هست اطلاع دهید.
سلام استاد کلاس های فیزیک الکترونیک و بررسی پر شده میشه ظرفیتش رو زیاد کنین که ما بتونیم برداریم؟مرسی
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۵۷ حسین حاجی پور
سلام استاد خسته نباشید استاد من صبح با مشکل مواجه شدم نتونستم انتخاب واحد کنم الانم درسهای رو که میتونم بردارم ظرفیتش تکمیل شده.
ماشین1 الکترونیک1 فیزیک مدرن
استاد من هیچی نتونستم بردارم
میشه ظرفیتا رو ببرین بالا.مممنون
سلام استاد خسته نباشید
استاد من میخوام این ترم تاریخ بردارم اما چون واسه از تکنیک تاریخ امتحان زدن و امتحانش با تکنیک یکیه نمیتونم از رو بردارم لطفا بررسی کنید بگید که تاریخ امتحان از رو حذف کنن که من بتونم بردارم.مرسی

پاسخ:
آز تکنیک؟ حتما تا الان حل شده. وگرنه خبر دهید.
سلام استاد خسته نباشد.
ببخشید ساعت امتحان کارگاه عمومی و معادلات دیفرانسیل با هم تداخل دارند، شما نمیدونید درست میشه یا نه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
کارگاه نباید امتحان داشته باشد. اگر هنوز برطرف نشده اطلاع دهید.
استاد سیستم اجازه نمیده کارآموزی و پروژه رو با هم برداریم .میگه زمان امتحان یکیه...
لطفا اینو هم بگید درست کنن
پاسخ:
نباید امتحان داشته باشند. اگر هنوز برطرف نشده اطلاع دهید.

سلام

لطفا در صورت امکان ظرفیت کلاس هایی مثل بررسی و آز کنترل(کد هایی که ظرفیتشون خالی هست ، با سایر دروس تداخل دارن ) رو افزایش بدید ممنون

استاد چرا اینقدر سیستم هنگه؟

پاسخ:
والا چی بگم؟

کدام کدها اشتباه است

پاسخ:
با کدهای فایلها مقایسه کنید.
سلام
چرا از مدار منطقی از درس ها حذف شده است ؟
از میکرو هم در لیست دروس نیست !!!!!!
پاسخ:
آز مدار را اشکالش را در کامنت دیگری گفتم. درست می‌شود. آز میکرو را دوباره چک کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی